Reazione di a Ruta Davanti à a Metropolitana da i Cummercianti di u Taxi Dolmus

Risposta di a Route da Taxi Dolmus Tradesmen in Front of the Metropolitan: I cummercianti, chì furniscenu serviziu di taxi in a cità di Edremit in Balıkesir, anu reagitu à l'entrata di minibus da i quartieri in a cità. I cunduttori di minibus di taxi riuniti davanti à a Municipalità Metropolitana di Balıkesir anu dichjaratu chì a decisione hè stata presa da a Direzzione di Trasportu è Coordinazione (UKOME) di ùn entre in a cità di minibus chì venenu da u distrittu, ma questu ùn hè statu seguitu.
I cunduttori di minibus di taxi anu dichjaratu chì i minibus chì venenu da fora di u distrittu piglianu i passageri malgradu a pruibizione in a cità, è dichjaravanu chì l'ufficiali di pulizie sò stati silenziu annantu à sta situazione. Spieghendu chì u so solu scopu hè di luttà per i so soldi di vita, i cunduttori anu dettu chì, se u prublema ùn hè micca risolta, ponu accade avvenimenti sgradevoli.
I membri di a Cooperativa Edremit Dolmus Automobile Carriers, chì sò ghjunti in a Municipalità Metropolitana di Balıkesir, anu parlatu cù i funzionari di a municipalità è spiegà i so prublemi. Facendu una dichjarazione à a fine di a riunione, u presidente di a Cooperativa Ethem Sözer hà dettu chì, per via di u travagliu realizatu nantu à a strada di u circondu in u 2006, i minibus chì venenu da i distretti anu permessu di entre in a cità da a Cummissione Pruvinciale di Traffic Cunsigliu Municipale di District. U mese passatu, hà dettu chì, malgradu una decisione presa da UKOME, i minibus chì venenu da u distrittu ùn sò micca tornati à e so vechje rotte malgradu a fine di i travaglii di strada. Dichjarà chì un totale di 57 veiculi di trasportu publicu serve in a cooperativa, hà dettu: "I minibus chì venenu da a direzzione di Burhaniye, Havran è Ayvalık entranu in a cità è saltanu è scendenu, ancu s'ellu hè pruibitu. A causa di u travagliu fattu nantu à a strada di l'anellu prima, sò stati permessi di entre in a cità à a cundizione chì ùn anu micca saltatu è fora, ma u travagliu nantu à u circondu era finitu. Cù a decisione presa da UKOME, sti veiculi sò avà obligati à utilizà l'autostrada E87 è andà à l'autostazione, ma questu ùn hè micca fattu. Sti veiculi entranu in a cità è piglianu i nostri passageri. Semu ghjunti quì per assicurà chì a decisione presa ùn hè micca invertita. Vulemu chì u Metropolitanu stà daretu à a so decisione ". disse.
I membri di a cooperativa, chì anu dichjaratu chì i pulizzeri ùn anu micca cunfurmità cù a decisione presa in UKOME, anu ancu dichjaratu chì certi diputati di u Partitu AK sò stati pressati per ùn implementà a decisione. Dopu à l'annunziu, i membri di a cooperativa si sparghjenu senza incidente è dichjaravanu chì aspittàvanu a decisione finale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*