U trasportu stradale dà vita à l'esportazione

U trasportu stradale dà vita à l'esportazione
U trasportu stradale dà vita à l'esportazione

U Ministeru di u Trasportu è di l'Infrastruttura hà dichjaratu chì cuntinueghjanu iniziative internaziunali per migliurà u trasportu stradale, chì hè unu di i punti vitali di l'esportazioni, è hà dichjaratu chì in u 2022, u numeru di documenti di transitu supplementari ricevuti da 21 paesi differenti superava 320 mila u numeru tutale di documenti di transitu superava 1.6 milioni.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà fattu una dichjarazione annantu à i documenti di trasportu stradale. Enfatizendu chì i cambiamenti in a catena di furnimentu cù l'epidemie rinfurzanu a pusizione di Turchia in u cummerciu mundiale, hè statu nutatu chì l'aumentu di u cummerciu hà ancu aumentatu a dumanda di u settore di u trasportu stradale.

In cunfrontu cù u periodu prima di l'epidemie, u numeru di cumpagnie chì anu ricivutu certificati d'autorizazione da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura per realizà attività di trasportu internaziunale hè cresciutu di 2022 per centu da nuvembre 50. U numaru di veiculi registrati in cumpagnie hè aumentatu di 55 per centu annantu mediu.

"Mentre l'esportazioni di u nostru paese anu battutu un record cù 2021 miliardi di dollari in 225, u numeru di trasporti d'esportazioni in u trasportu stradale internaziunale hà superatu 1.5 milioni è hà ghjucatu un rolu impurtante in questu", a dichjarazione hà dettu, aghjustendu chì l'esportazioni anu continuatu à aumentà constantemente questu annu. A dichjarazione, chì hà nutatu chì ci hè statu un aumentu di 10 per centu in u trasportu stradale internaziunale in i primi 15 mesi di questu annu, hà cuntinuatu cusì:

"In u risultatu di l'iniziativi recenti realizati da u nostru Ministeru, a suluzione di u prublema di u documentu di transitu cù paesi cum'è Bulgaria, Romania, Serbia è Ungheria in u trasportu in Europa è cù a Russia, u Kazakistan è l'Azerbaijan in u trasportu in l'Asia hà pavimentatu u modu per i trasportatori turchi. Solu in l'ultimi dui simani; Mille 3u paese è 3mila transitu da l'Azerbaijan, 3mila 3u paese da Georgia, mille carichi d'entrata viotu da Bielorussia è 500 3u paese, 200 unicu-traccia da Estonia, è 3mila certificati di transitu bilaterali sò stati ancu ricevuti da a Grecia. . Cusì, in u 2022, u numeru di permessi supplementari ottenuti da 21 paesi differenti superava 320 mila, è u numeru tutale di permessi superava 1.6 milioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*