Trasportu Accessibile, Turismu Accessibile è Protokollu di Prughjettu di Vita Senza Barriere Firmatu

U trasportu senza barriere, u turisimu senza barriere è u protocolu di prughjettu di vita senza barriere hè statu firmatu
U trasportu senza barriere, u turisimu senza barriere è u protocolu di prughjettu di vita senza barriere hè statu firmatu

U protocolu "Trasportu Accessibile, Turismu Accessibile è Prughjettu di Vita Senza Barriere" hè statu firmatu u 09 di Ghjennaghju di u 2020 trà a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, a Direzzione Generale di TCDD è l'Associazione Turistica Medica, in una cerimonia tenuta à u Tower Restaurant in a stazione storica di Ankara.

A cerimonia hà assistitu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, Vice Ministri Enver İskurt è Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di TCDD Trasporti Kamuran Yazıcı, Direttore Generale TCDD Ali İhsan Uygun, Presidente di l'Associazione Turistica Medica Sinan İbiş è burocrati di i Trasporti è i Ministri di Trasporti. Infrastruttura.

Turhan: "Avemu investitu più di TL 17 miliardi in infrastruttura di trasportu è accessu durante i 767,5 anni chì avemu statu in ufficiu".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, hà enfatizatu in a cunferenza di stampa nantu à a "Distanza coperta in 17 anni nantu à i Ferroviari è i Targets" tenuta à a Stazione Storica di Ankara, è hà enfatizatu chì, cum'è u guvernu, da u primu ghjornu, l'infrastruttura di trasportu hè u principale. fattore chì sviluppa è trasforma tutti i spazi viventi. .

Turhan hà dichjaratu chì l'umanità hà entratu in novi relazioni ecunomiche, suciali è culturali cù ogni sviluppu in u trasportu, da l'invenzione di a rota à a scuperta di a locomotiva, da a produzzione di u primu automobile à a tecnulugia di l'aeronautica. Ricordendu chì a ferrovia di 1856 chilometri, custruita da u 1923 à u 4, hè stata ereditata da a Republica, Turhan hà dettu chì u muvimentu di a ferrovia rallentò dopu à u 136.

Spieghendu chì anu fattu e ferrovie una pulitica statale in u 2003 è chì anu implementatu prughjetti chì purteranu a Turchia in u futuru, Turhan hà dettu: "Avemu investitu più di 17 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di accessu durante i 767,5 anni chì avemu statu in ufficiu. ." usatu a frasa.

Enfatizendu chì cuntinueranu i so investimenti ferroviari in linea cù i so obiettivi di 2023, Turhan hà dettu: "Avemu ghjunghje à una lunghezza di ferrovia di 5 mila 509 chilometri cumpiendu a nostra nova linea di 17 mila 525 chilometri. Continueremu à avanzà cun fiducia in u futuru ". disse.

Dichjarà chì a Turchia hà scontru u trenu à alta velocità (YHT) cù l'apertura di a linea Ankara-Eskişehir in 2009, Turhan hà dichjaratu chì anu furnitu un serviziu di viaghju veloce è mudernu à u 7 per centu di a pupulazione di 40 pruvince è di u paese, aghjustendu chì cù YHT, 53,1 milioni di passageri sò stati ghjunti finu à avà, hà infurmatu chì era in viaghju.

"Avemu assicuratu chì u trenu dirottatu hè statu pigliatu cù YHT"

Esprimendu chì anu aiutatu i citadini à catturà u "trenu mancatu" cù YHT in l'ultimi anni 60, Turhan hà dettu: "I nostri ferrovie cuminciaru à campà i so anni d'oru, cum'è in i primi anni di a Republica". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì anu rinnuvatu tutte e ferrovie chì ùn sò micca toccu per seculi, l'anu fattu cù signalizazione è elettrificazione, Turhan hà dettu chì anu aumentatu a lunghezza di a linea signalata, chì era 2003 mila 2 chilometri, o 505 per centu, da 23 per centu, à 155 mila 6 chilomitri, è u travagliu cuntinuò à 382 mila 2 chilomitri.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza di a linea elettrificata, chì era 2003 mila 2 chilometri, vale à dì 82 per centu, in 19, da 176%, per ghjunghje à 5 mila 753 chilometri, è u travagliu nantu à i 785 chilometri cuntinueghja. Turhan hà dichjaratu chì anu u scopu di cumpletà a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas, chì hè longu 393 chilometri, in u sicondu trimestre di questu annu.

"Rafforzeremu a competitività di l'imprese"

Enfatizendu chì anu u scopu di aumentà a tarifa di e linee elettrificate è signalate à u 2023 per centu per u 77, Turhan hà dettu: "Avemu cuminciatu à offre à i nostri industriali l'uppurtunità di trasportu cumminatu cù l'accessu stradale, ferroviariu è marittimu attraversu centri logistichi". utilizatu l'espressioni.

Spieghendu chì quandu i 25 centri logistichi pianificati sò finiti, furnisceranu à l'industria 72,6 milioni di tunnellate è 4,1 milioni di TEU opportunità di trasportu supplementari è un spaziu di 16,2 milioni di metri quadrati di contenitori è di manipulazione, Turhan hà dettu: "Avemu messu 9 centri logistichi in operazione finu à avà. I centri logistici di Mersin (Yenice), Konya (Kayacık), chì e custruzzioni sò state finite, saranu messe in serviziu quist'annu ". utilizatu l'espressioni.

Rimarchendu chì i centri logistichi di Kars è İzmir Kemalpaşa cuntinueghjanu à esse custruitu, Turhan hà nutatu chì cumincianu i travaglii di custruzzione di u centru logisticu di Sivas, chì u cuntrattu hè statu firmatu, questu annu.

Turhan hà dichjaratu ch'elli anu da rinfurzà a cumpetitività di l'affari cunnetta i zoni industriali urganizati, chì chjamanu u portu di terra, cù rete di ferru.

Dichjarà chì custruiranu un totale di 38 chilometri di linee di junzione per 36 OIZ, zoni industriali privati, porti è zone franche è 294 strutture di produzzione in u periodu à vene, Turhan hà dettu: "Femu ancu e cunnessione ferroviaria à i porti in modu di trasportu i carichi più veloce è più economicamente ". disse.

Turhan hà dichjaratu chì ci hè un totale di 10 chilometri di cunnessione ferroviaria, cumprese 4 porti è 85 moli, è hà dichjaratu chì feranu cunnessione ferroviaria à 7 porti, cumprese porti impurtanti cum'è Filyos è Çandarlı.

"Lancemu l'UEM Naziunale questu annu"

Spieghendu chì anu iniziatu a produzzione domestica di treni d'alta velocità à i standard internaziunali da KARDEMİR AŞ, Turhan hà infurmatu chì anu utilizatu 770 mila tunnellate di ferrovie cù mezzi domestici è l'utilizanu finu à e linee veloci è convenzionali.

Turhan hà dichjaratu chì mentre u tassu di località in a linea Ankara-Eskişehir YHT era di 55 per centu, oghje u tassu di località in infrastruttura, superstruttura, elettrificazione, signalazione è opere di custruzzione di telecomunicazioni hà righjuntu u 90 per centu.

Spieghendu chì a produzzione di prototipu di Locomotiva Hybrida Naziunale hè stata finita in TÜLOMSAŞ, Turhan hà dichjaratu ch'elli sò diventati u 4u paese in u mondu chì pò pruduce una locomotiva ibrida di diesel è di batteria cum'è prototipu.

Turhan hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu u travagliu di stallazione nantu à a sezione di a linea di 622 chilometri in u scopu di u Prughjettu di Signalizazione Naziunale, è hà dettu:

"In u scopu di i Prughjetti di Treni Naziunali, cuntinuemu a produzzione di u Carru Naziunale di Carichi in TÜDEMSAŞ, chì u cuncettu, u disignu è u prototipu sò prudutti interamente cù strutture domestiche. U tassu di domesticità di i set DMU Naziunali pruduciuti in TÜVASAŞ hà righjuntu u 60 per centu. In u scopu di u prughjettu Naziunale EMU, avemu ancu stabilitu una fabbrica di produzzione di corpu d'aluminiu in TÜVASAŞ. Mettemu l'UEM Naziunale nantu à e raghji quist'annu. In u scopu di u prughjettu di u Trenu Naziunale, cuntinuemu à travaglià nantu à a supply of subsystems high-tech di 94 treni d'alta velocità in una manera chì sustene a produzzione naziunale, cù u Prughjettu di Cuuperazione Industriale ".

Spieghendu chì facenu sforzi per rende tutti i trasporti è l'infrastruttura d'accessu adattati per i disabili, Turhan hà dettu chì 1200 persone disabili anu benefiziu di u serviziu Orange Desk, chì hè statu messu in serviziu à a fine di l'annu passatu.

Avemu u scopu di unisce a ghjente cù ogni puntu di a vita

U presidente di l'Associazione di Turismu Medicu Sinan İbiş hà dettu chì cù u protokollu "Trasportu Accessibile, Turismu Accessibile è Prughjettu di Vita Senza Barriere" chì deve esse firmatu oghje, anu u scopu di riunisce e persone cù bisogni speciali cù ogni aspettu di a vita è di sensibilizà naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*