I servizii di treni d'alta velocità cumincianu

I servizii di treni d'alta velocità cumincianu
Quelli pruvince induve i servizii di treni à alta velocità cumincianu
Mentre l'investimenti di Turchia in u trasportu ferroviariu anu aumentatu in l'ultimi 10 anni, a gestione economica hà stabilitu novi miri in questu campu. Hè previstu di mudernizà e linee esistenti è di rinfurzà a reta di treni à alta velocità.

Sicondu a nutizia di Ercan Baysal da Zaman Newspaper, serà pussibule ghjunghje in cità cum'è Istanbul, Ankara, Antalya è Izmir in pocu tempu cù a strada di treni d'alta velocità. Sicondu l'infurmazioni in u 10u Pianu di Sviluppu, induve a carta stradale quinquennale di l'ecunumia turca hè disegnata, a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas di 2018 km è di 393 km Ankara (Polatlı)-Afyonkarahisar seranu messe in linea. operazione à a fine di u 167. U trasportu ferroviariu di merci è di passageri hè ancu apertu à l'imprese ferroviarie private. Hè destinatu à realizà servizii di rinnuvamentu di a rete TCDD è di mantenimentu-riparazione da u settore privatu. A riduzzione di a carica finanziaria di TCDD nantu à u publicu à un livellu sustenibile hè trà i scopi prioritari. In questu cuntestu, u Sottosecretariatu di u Tesoru, u Ministeru di Finanze è u Ministeru di u Sviluppu monitoraranu strettamente tutti l'investimenti, i prestiti è i flussi di cassa di e ferrovie. I carichi finanziarii seranu minimizzati.

Sicondu u pianu di sviluppu preparatu da u Ministeru di u Sviluppu, a reta di treni d'alta velocità hè custituita da i corridori Ankara-center, Istanbul-Ankara-Sivas, Ankara-Afyonkarahisar-Izmir, Ankara-Konya è Istanbul-Eskişehir-Antalya. À a fine di u periodu di u pianu, hè destinatu à mette in opera a linea da Başkent à Sivas è Afyonkarahisar. Hè destinatu à aumentà a lunghezza di a linea di treni à alta velocità, chì era di 888 chilometri à a fine di l'annu passatu, à 2018 chilometri in 2. U percentuale di e linee elettrificate serà aumentatu da u 496 per centu à u 26 per centu à a fine di cinque anni. Cumpiendu a ristrutturazione di TCDD in u quadru di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu hè trà e priorità.

Cù u pianu di sviluppu chì hè statu studiatu per un bellu pezzu, hè fattu un passu per prevene l'accidenti nantu à e ferrovie. E ferrovie esistenti à una sola via seranu cunvertite in binari, secondu l'ordine di priorità determinatu secondu a densità di trafficu. Inoltre, l'investimenti di signalizazione è elettrificazione necessarii da a reta seranu accelerati. U percentuale di e linee signalate serà ancu aumentatu da 33 per centu à 80 per centu. Un altru prublema chì u Ministeru di i Trasporti travaglia hè in relazione cù a liberalizazione di u mercatu postale. In u pianu di sviluppu pertinenti, "Una struttura cumpetitiva serà creata in u settore postale per mezu di una regulazione efficace è a vigilazione in u prucessu di liberalizazione di u mercatu postale". l'espressioni sò incluse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*