U primu mutore di trazione domestica è naziunale per i veiculi di metro hè statu pruduttu da Elsan A.Ş.

U primu mutore di trazione di marca lucali è naziunali per i veiculi di u metro hè statu pruduttu da Elsan As
U primu mutore di trazione di marca lucali è naziunali per i veiculi di u metro hè statu pruduttu da Elsan As

U "mutore di trazione", chì hè u core di i veiculi di trasportu ferroviari utilizati in 12 grandi cità, in particulare in Istanbul, Ankara è Izmir, hè statu introduttu per a prima volta in Turchia da Elsan A.Ş. Pruduttu da

Unu di i primi produttori di motori elettrici in Turchia, EMTAŞ A.Ş. A fabbrica, chì hè stata stabilita in Ankara in 1964 da ELSAN Elektrik San. è Tic. A.Ş.' hà cuminciatu à serve. A cumpagnia, chì inizialmente hà pruduciutu solu motori elettrici di norma 1967 kW, hè in u sviluppu constantemente, è oghje prughjettanu è pruduce mutori IEC Norm finu à 18.5 kW, è ancu 400 tippi basi di muturi è alternatori, è ancu i mutori di u scopu speciale secondu à i bisogni di i so clienti.

A cumpagnia, chì hè spirienza in muturi ilettricu, dinù intrutu in l 'affari di pruduzzione di muturi Traction, chì hè u core di Veiculi sistema Ferroviaria Metro, chì hè deficit Turkey, è compie u so primu pruduzzione prucessu.

In u scopu di i prughjetti di trasportu ferroviariu urbanu in Turchia, ci hè bisognu di più di 10 mila tram, metro è veiculi di trasportu ligeru (LRT) in i prossimi 7 anni. U numaru di mutori di trazione necessarii per questi veiculi hè trè volte di sti figuri. I sistemi di trazione, unu di i cumpunenti più critichi in i veiculi ferroviari, sò attualmente furniti interamente da l'esteru. Se Elsan A.Ş hè supportatu, pò pruduce tutti i mutori di trazione chì u nostru paese hà bisognu.

  1. In u Secondu Pianu di Sviluppu, a tarifa di cuntribuzione domestica serà di 2023% in tutte e compra di u sistema ferroviariu finu à u 80.

Elsan A.Ş produce u mutore di trazione, chì hè u pruduttu più criticu di i veiculi di u sistema ferroviariu.

Felicita à Elsan A.Ş è tutti quelli chì anu cuntribuitu. Aspittemu supportu da i nostri 12 cumuni è u nostru statu chì utilizanu sistemi ferroviari, in linea cù l'obiettivi di u 11u Pianu di Sviluppu, per u rinnuvamentu di i motori scaduti è per l'usu domesticu è naziunale di novi veiculi di u sistema ferroviariu.

Dr. İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*