U tunnel più longu di Turchia hè custruitu da e Ferrovie trà Eskişehir è Istanbul, induve passerà u trenu d'alta velocità.

Unu di i tunnel chì deve esse situatu in a sezione "İnönü-Vezirhan-Köseköy" di 533 chilometri, chì hè a seconda fase di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul di 158 chilometri, hè custituitu da 7 mila 470 metri è l'altri 6. milla 100 metri. U tunnel di 7 mila 470 chilometri serà custruitu trà Vezirhan è Köseköy, cunnisciutu ancu Doğançay Ripaj. Cù stu tunnellu, un sbarcu direttu serà furnitu à Sapanca. U sicondu tunnel più longu di Turchia hè custruitu in a sezione İnönü-Vezirhan, chì hè sempre in costruzione, à 7 chilometri da Bilecik.

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) custruisce tunnel è ponti (viaducts) unu dopu à l'altru per riduce u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul in trenu à alta velocità à 3 ore. In particulare, 54 tunnel è 104 ponti seranu custruiti trà İnönü-Vezirhan (33 km), Vezirhan-Köseköy (29 km), chì hè a seconda tappa di u prughjettu di u trenu d'alta velocità. A lunghezza tutale di i tunnel, 19 di i quali si trovanu trà İnönü è Vezirhan, righjunghji 29 metri. Mentre chì u travagliu di tunneling di 146 mila 16 metri di sti tunnelli hè statu finitu, 300 per centu di i 5 viaducts custituiti da 856 mila 13 metri in a listessa sezione sò stati cumpletati. In listessu modu, i travaglii di custruzzione di 80 tunnel di 29 metri in totale è 806 viadutti di 14 metri di lunghezza cuntinueghjanu trà Vezirhan è Köseköy. Mentre u 6 per centu di a custruzzione di u viaductu hè statu finitu, a lunghezza di u tunnel hà righjuntu 866 mila 16 metri. Hè destinatu à compie tutti i tunnel in un annu è à passà à e fasi di stallazione di ferrovie è di elettrificazione.

U viaductu più longu esistente in Turchia hè statu custruitu in a sezione Ankara-Eskişehir, chì hè a prima tappa di a linea. 3 viadutti cù una lunghezza tutale di 999 mila 4 metri sò stati custruiti. Nantu à sta linea, ci hè un tunnellu cù 471 metri è un tunnel di apertura è chjusu. Nantu à a linea Ankara-Eskişehir di 206 chilometri, i voli cuminciaru u 13 di marzu di u 2009. In fattu, un totale di 13 milioni 2009 mila 30 persone viaghjanu trà u 2011 di marzu di u 3 è u 906 di ghjugnu di u 857.

L'area trà Gebze è Köseköy hè ancu esse migliurata

I travaglii nantu à a linea trà a sezione "İnönü-Vezirhan-Köseköy", chì hè a seconda tappa di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, è a parte Gebze-Köseköy di u Prughjettu Marmaray realizatu da a Direzzione Generale DLH, cuntinueghjanu ancu. A ferrovia a doppia pista trà Köseköy è Gebze serà ricustruita è fatta adattata per l'operazione di treni à alta velocità. Certi lochi seranu eliminati à 3 linee. Societa Italiana Percondatte Spa Kolin İnşaat hà vintu l'offerta per a linea di 56 chilometri, chì i travaglii di u prugettu sò stati finiti, cù una offerta di 469,6 milioni di lire. Hè previstu chì u situ serà consegnatu à a cumpagnia vincitrice stu mese. A cumpagnia compie u travagliu 36 mesi dopu a consegna di u situ.

Fonte: Tempu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*