A più grande pista di skateboard di Turchia hè stata aperta in Bostanlı

A più grande pista di skateboard di Turchia hè stata aperta in Bostanlı

A più grande pista di skateboard di Turchia hè stata aperta in Bostanlı

A costa di Bostanlı, induve a municipalità metropolitana di Izmir hà finitu l'arrangiamentu custiera, hà pigliatu una faccia nova. L'ultima sezione, chì include ancu a più grande pista di skateboard di Turchia, hè stata aperta cù a participazione di a ghjente di Izmir. U spettaculu di skateboarding di i ghjovani è cuncerti aghjunghjenu culore à l'apertura.

In u scopu di u Prughjettu di Disegnu Costieru chjamatu İzmirDeniz, a Municipalità Metropolitana hà rinnuvatu un totale di 120 decari di terra nantu à a riva di Bostanlı. A prima sezione trà u "Fisherman's Shelter è Yasemin Cafe" hè stata messa in serviziu in maghju scorsu, è a seconda sezione in u Bostanlı Pazaryeri in settembre, cù una cerimonia festiva. In l'avvenimentu di apertura, chì hà cuminciatu cù u cuncertu di l'Orchestra Pop di a Municipalità Metropolitana di Izmir è cuntinuò cù i spettaculi in u skate park, i zitelli si sò divertiti in gruppi di ghjocu gonfiabili.

Parlendu à a ceremonia di apertura tenuta nantu à a costa di Bostanlı, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì u Prughjettu İzmirDeniz hè un esempiu assai speciale in Turchia, forse in u mondu, è hà dettu: "Più di 100 architetti, disegnatori è accademichi anu realizatu un un travagliu cumplettamente voluntariu è auto-sacrificiu in stu prughjettu. . Grazie assai per u vostru travagliu duru. U nostru ultimu arrangiamentu custiera in Bostanlı hè statu fattu nantu à una zona di 120 decares. Prima, avemu apertu una zona di 80 ettari. À u fronte di sta nova faccia avemu purtatu à Bostanlı KarşıyakaVulemu bona furtuna à tuttu u populu di Izmir, in particulare u populu di Izmir ", disse.

Parlendu di l'elezzioni lucali chì si teranu u 31 di marzu, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu:
"Prima di tuttu, avemu da vutà per u nostru paese. U votu di nimu hè u monopoliu di nimu. Avemu digià intesu i passi di a situazione ecunomica chì avemu da campà dopu à u 31 di marzu è campemu a crisa. Semu un paese chì campa liberamente, in pace, senza discriminazione d'origine etnica, in a geografia anatolica di 13 mila anni. Nimu ùn hà u dirittu d’utilizà sta unità è sulidarità, a nostra pace è l’ordine cum’è materiale puliticu, d’aspittà da quì benefici pulitichi, è di suminà a discordia in a sucetà. Tutti avemu da unisce, prutegge l'altri, travaglià, pruduce, prutege i nostri valori, i valori chì ci facenu ciò chì simu, sviluppà li è trasmette à e generazioni future.

Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar hè statu elettu cum'è sindaco. KarşıyakaRingraziendu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per i so servizii. Ci hà sustinutu cù a so sperienza sottu una tale pressione. Vogliu ringraziallu per i so servizii à ogni metru quadru di Izmir per 15 anni. Aghju avutu l'onore di esse u merre di u listessu mandatu chè voi. Avete lasciatu una marca nantu à Izmir. Stu arrangiamentu di a spiaggia hè ghjustu KarşıyakaHè diventatu unu di i lochi induve i citadini ponu respira da tutta a cità, micca in Turchia.

U più grande di Turchia

In l'ultima parte di i travaglii di arrangiamentu di a spiaggia di Bostanlı, ci hè un "Skate Plaza" (parcu di skateboard) di 4 metri quadrati induve quelli chì utilizanu l'attrezzatura sportiva à roti cum'è skateboards, scooters, biciclette BMX è roller skates svilupparanu e so cumpetenze in modu sicuru. Ci hè ancu a "Piazza di u Mare è di u Show". In l'area di prughjettu di 250 mila metri quadrati, sò stati creati 120 mila spazii verdi è 52 mila metri quadrati di zona di rinfurzamentu suciale. 58 arburi, 1263 arbusti è 6162 mila tappe di terra sò stati piantati. L'intera disposizione costiera di Bostanlı costò 97 milioni 29 mila lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*