Impiegati TCDD Lascianu u travagliu in a pioggia | Sivas (Galleria di foto)

L'impiegati di TCDD anu cessatu di travaglià in a pioggia
In Sivas, l'impiegati di TCDD anu cessatu di travaglià un ghjornu in a pioggia.
L'impiegati di TCDD anu fattu una dichjarazione di stampa davanti à a Stazione Ferroviaria di Sivas sottu una forte pioggia per prutestà u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di i Ferroviari, chì hè statu mandatu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

Parlendu in nome di u gruppu, u presidente di a succursale di Trasportu Turcu-Sen Sivas Nurullah Albayrak hà dettu: "Semu à a vigilia di una regulazione legale chì determinerà u destinu è u futuru di e nostre ferrovie cù una storia di 156 anni. U trasportu hè a putenza di u mutore di l'ecunumia è a produzzione di u sviluppu di stu paese. Per quessa, sapemu chì ogni cambiamentu chì serà fattu basatu nantu à a missione è a visione di u nostru passatu storicu di 156 anni, a sperienza è a cunniscenza è l'infrastruttura culturale hè veramente privatizazione. Per quessa, avemu riunitu cum'è rapprisentanti di i Sindacati, Fundazioni è Associi urganizati ind'u TCDD. U prugettu di lege nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu hè statu mandatu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 16.03.2013 è hè statu passatu da a Cummissione di Zonificazione, Opere Pubbliche, Trasporti è Turismu. Hè statu ancu mandatu à a Gran Assemblea Naziunale Turca cù a Custituzione numeru 441. Quandu esaminemu u prugettu di legge cum'è hè statu passatu da a cumissioni, simu preoccupati di ciò chì hè destinatu à fà. Hè per quessa chì simu in i campi oghje, 16 d'aprile ", disse.

Albayrak hà cuntinuatu a so dichjarazione: "Ci sò dichjarazioni rapidi in un articulu publicatu nantu à u situ web di a Direzzione Generale TCDD. Stu prugettu dice chì ùn ci hè micca privatizazione è ùn ci hè micca effetti negativi in ​​quantu à l'impiegati. Eccu a vera cuntradizzione. Vulemu dumandà, mentre chì più di un operatore di l'infrastruttura hè mintuatu in questu prugettu, più di un operatore di treni hè mintuatu, è chì significanu i regulamenti chì u trafficu di treni serà sottu u monopoliu di TCDD ? Hè dichjaratu in a dichjarazione di a Direzzione Generale chì u sindicatu autorizatu TCDD ùn hà micca participatu à e prutestazioni. L'unione chì avete autorizatu per mezu di u partitu di u sindicatu hà u putere di agisce? Mentre ch'elli cuntinueghjanu à fà e so funzioni in quantu à l'emendamentu custituziunale, u prucessu di negoziazione di a libertà di vestiti, continueremu à esse unionista. Continuemu à sustene a nostra istituzione è i nostri impiegati. "Hè per quessa chì simu in i campi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*