E biblioteche sò state piazzate in stazioni di u sistema ferroviariu di Kayseri

U Cunfortu di u Trasportu Va à u Livellu Superiore cù Linee di Tram in Kayseri
U Cunfortu di u Trasportu Va à u Livellu Superiore cù Linee di Tram in Kayseri

A municipalità metropolitana di Kayseri lancia una applicazione interessante per dà à e persone l'abitudine di leghje libri è per permette di leghje diversi libri. A municipalità metterà librerie simili à biblioteche à e fermate di u sistema ferroviariu. I citadini chì vulianu puderanu leghje libri durante u viaghju.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mehmet Özhaseki, hà dichjaratu chì i travaglii di u sistema ferroviariu cuntinueghjanu per facilità u trasportu in u centru di a cità. Spiegò chì cù e novi rotte, u sistema ferroviariu hà righjuntu 35 chilometri è chì u travagliu hè statu cuminciatu per custruisce a nova linea à Erkilet è l'Università Nuh Naci Yazgan.

Özhaseki hà dichjaratu chì anu spesu 80 milioni di lire per a nova strada di u sistema ferroviariu è hà datu a bona nutizia chì implementanu una nova applicazione in e fermate di tram. Spieghendu chì e biblioteche seranu piazzate à 10 fermate in u sistema ferroviariu, Özhaseki hà datu l'infurmazioni seguenti: "U nostru scopu in stu studiu hè chì a nostra ghjente guadagnà l'abitudine di leghje libri. In questu viaghju, vulemu chì leghje un libru invece di guardà intornu. Libri sò largamente leghje in tali veiculi à l'esteru. U ghjurnale hè in leghje. Questu hè impurtante. Grazie à u travagliu fattu da i nostri amichi, e biblioteche seranu piazzate à e tappe. U nostru populu hà da cumprà libri è leghje mentre cullà in u tram. Lascià quand'ellu parte. Ma ch'ellu si li piglia. Nisunu prublema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*