3. U travagliu di u ponte Cuntinueghja à Full Speed

3. Ponte
3. Ponte

3. I travaglii di u ponte cuntinueghjanu à a velocità massima: Immediatamente dopu à l'elezzioni lucali, u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà inspeccionatu u 3u Ponte è i travaglii di custruzzione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu cuntinueghjanu rapidamente.
I travaglii di u 3u Ponte in Istanbul cuntinueghjanu à piena velocità. Parechji camioni è l'equipaggiu di custruzzione sò situati in a regione per a custruzzione di e strade di cunnessione previste per passà per a zona forestale.

U travagliu cuntinueghja rapidamente nantu à a custruzzione di u 3u Ponte è l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà inspeccionatu in elicotteru subitu dopu à l'elezzioni lucali.

Centinaie di escavatori è camioni di terra sò travagliendu febbrilmente per a custruzzione di ponti è strade in u situ di custruzzione giganti induve 3 travagliadori anu persu a vita durante a custruzzione di u viaduttu. U Valentine Forest, situatu nantu à a strada di Odayeri, chì pò esse chjamatu u puntu d'entrata di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu à Istanbul, hè oghji casa di camioni di custruzzione, micca amanti.

Migliaia di travagliadori è veiculi di custruzzione, i travaglii di custruzzione di ponti è strade cuntinueghjanu à piena velocità in a custruzzione di u 3u Ponte è l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì u presidente Abdullah Gül hà dichjaratu chì era chjamatu Yavuz Sultan Selim.

A custruzzione di ponti, strade di cunnessione è viaducti hà guadagnatu impulsu in a regione, induve u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan abbandunò a so casa per a prima volta dopu l'elezzioni di u 30 di marzu è l'inspeccionò in elicotteru.

Mentre i travaglii avanzanu nantu à a linea di u distrittu Sarıyer-Arnavutköy, i pilastri di u ponte in Sarıyer-Garipçe è Beykoz-Poyrazköy sò per esse cumpletati.

A custruzzione di 65 viaducti chì si feranu in u prughjettu di l'Autostrada di u Nordu, chì hè stata custruita da u cunsorziu IC İÇTAŞ-ASTALDİ cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, hà ancu iniziatu.

I piedi di viaductu nantu à i dorsi di Sarıyer Garipçe si alzanu nantu à u cantiere di custruzzione giganti apertu in a terra boscosa. I camioni portanu scavi unu dopu à l'altru, cum'è i vagoni di treni, nantu à e strade forestali chì eranu raramente utilizati prima di u prugettu. Per d 'altra banda, u tagliu di l'arburu cuntinueghja per via di l'apertura di a strada è di l'ampliamentu di e strade. I tronchi tagliati sò ordinati nantu à e strade.

A custruzzione di a strada, chì parte da Garipçe, induve si trova u pede di u ponte, cuntinueghja cù e larghe zone aperte da e macchine di custruzzione in e regioni di Demirciköy, Uskumruköy, Çiftalan è à a volta di Kilyos.

In certi parti di a strada, chì hè prevista per esse 8 corsi, i sacchetti chì entranu in u boscu attiranu l'attenzione. Certi sacchetti parevanu duppià a larghezza di a strada. A Foresta di San Valentinu, situata nantu à a strada di Odayeri, chì hè u primu puntu di uscita di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu in u cuntinente europeu è pò esse chjamatu u puntu d'entrata à Istanbul, hè avà casa di camioni di custruzzione, micca amanti. I camioni portanu u travagliu di scavi in ​​a furesta, chì hè a continuazione di a Foresta di Belgrad, chì hè furmatu nantu à e zone più umide di Istanbul. I laghi è i stagni in e regioni Eyüp è Arnavutköy sò pieni di scavi trasportati.

L'autostrada di u Marmara di u Nordu hè prevista per esse 3 km longu, cumprese strade di cunnessione, viadutti, tunnel è u 115u Ponte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*