U Pulse di l'Industria Ferroviaria Mondiale batterà in İzmir

L'avvenimentu di u settore ferroviariu di l'Eurasia ùn deve esse mancatu
L'avvenimentu di u settore ferroviariu di l'Eurasia ùn deve esse mancatu

Eurasia Rail International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair si prepara à accoglie i principali nomi di u settore ferroviariu mundiale in Izmir u 10-12 April 2019.

Eurasia Rail, chì hè l'unica fiera ferroviaria in a regione Eurasia è una di e 3 più grandi fiere ferroviarie in u mondu, portà l'ultime innovazioni, sviluppi, tecnulugii è investimenti di settore à l'agenda cù e cunferenze chì si terranu simultaneamente ghjustu.

Siemens, Alstom, Yapıray, u Ministeru di i Trasporti, TCDD è i so affiliati assisteranu à Eurasia Rail, induve seranu prisenti participanti impurtanti di paesi cum'è Germania, Francia, Repubblica Ceca, Cina, Italia è Russia. Bozankaya, Bombardier, Knorr Bremse, Metro İstanbul, Metro İzmir, Café, Kardemir è Aselsan, Yapı Merkezi assisteranu.

Eurasia Rail, 8th International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair, urganizata da EUF - E Fiere Internaziunali, una di e cumpagnie di u gruppu di ITE Turkey, chì urganizeghja fieri principali in i settori principali di Turchia; Si terrà in Fuarizmir in Gaziemir, Izmir trà 10 - 12 April 2019.

A fiera, chì si terrà nantu à una zona di circa 14 mila m2; Hè ancu sustinutu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione di TR, i Ferrovie Turchi di Statu, l'Unione di Camere è i Scambi di Merceria di Turchia (TOBB), KOSGEB è ​​u Ministeru di l'Ecunumia TR.

Eurasia Rail, chì attrae una grande attenzione da i prufessiunali lucali è stranieri, cuntribuisce à a creazione di novi opportunità di cummerciale è di cuuperazione in u settore, mentre chì l'ultime innovazioni, sviluppi, tecnulugia è investimenti di u settore seranu purtati à l'agenda cù e cunferenze à esse. tenuta simultaneamente à a fiera.

Eurasia Rail hè l'unica fiera ferroviaria in a regione Eurasia è e trè più grandi fiere ferroviarie in u mondu ...

Semi Benbanaste, Direttore di ITE Turkey Transport & Logistics Group, hà dettu: "I sistemi ferroviari in u mondu guadagnanu sempre più importanza ogni ghjornu, postu chì sò sistemi veloci, ecunomichi, ecologichi, sicuri è muderni. Mentre i paesi europei cuntinueghjanu à investisce in a mudernizazione è a capacità di trasportu in e ferrovie, u nostru paese trova ancu obiettivi è investimenti assai serii in questa direzzione. In questu cuntestu, un scopu seriu hè statu stabilitu per aumentà a reta ferroviaria à 25 mila chilometri in u nostru paese. L'investimenti in treni d'alta velocità anu una impurtanza particulari per ghjunghje à questu scopu, è hè destinatu à cunnetta 2023 cità, induve vive u 77 per centu di a pupulazione di u paese, l'una cù l'altra da a reta ferroviaria d'alta velocità finu à u 42. Hè previstu chì 3 chilometri di questu serà custituitu da linee di treni à alta velocità è 500 chilometri di linee di treni à alta velocità. Inoltre, hè destinatu à ghjunghje à una lunghezza totale di a ferrovia di 8 km in 500 custruendu 1.000 km di novi ferrovie, cumprese 13.000 km di ferrovie cunvinziunali. Per d 'altra banda, u cumpletu di u rinnuvamentu di tutte e linee rinnuvà 2023 km di linii, a parte di u trasportu ferroviariu; Aumentà à u 25.000% in i passageri è u 4.400% in u trasportu hè ancu trà i miri. Avemu u scopu di cuntribuisce à a realizazione di questi preziosi obiettivi di u settore cù a nostra fiera Eurasia Rail, induve avemu riunitu i principali rapprisentanti di u settore di u mondu dapoi u 10 ".

Sottulineendu chì Eurasia Rail hè l'unica fiera ferroviaria in a regione Eurasia è una di e trè più grandi fiere ferroviarie in u mondu, Benbanaste hà ancu datu infurmazioni nantu à a fiera chì si terrà in aprile, cum'è ogni annu, si prepara à esse piattaforma assai produttiva per u settore ferroviariu. Ci seranu participanti impurtanti di paesi cum'è Germania, Francia, Repubblica Ceca, Cina, Italia è Russia. In fattu, u Cunsigliu cummerciale francese hà pigliatu una decisione assai impurtante è hà annunziatu ch'ellu susteneva solu a fiera EurasiaRail in Turchia in 2019. In più di questi sviluppi impurtanti, Siemens, Alstom, Yapıray, Ministeru di i Trasporti, TCDD è i so affiliati, Bozankaya, Bombardier, Knorr Bremse, Metro İstanbul, Metro İzmir, Café, Kardemir, Aselsan, etc. anu appruvatu a so participazione. Mentre e riunioni di cummerciale bilaterali chì si terranu in u scopu di Eurasia Rail, chì si terranu per l'ottava volta in Izmir u 10-12 d'aprile di u 2019, sò previste per fà una grande cuntribuzione à u settore ferroviariu è à l'economia di u paese, l'ultime innovazioni è tecnulugia in u settore seranu menzionate cù u nostru prugramma cumpletu di eventi.

I cumitati di compra da i mercati di destinazione seranu ospitati ...

U "Programma di Delegazioni di Cumpratori d'Oltremare", chì serà urganizatu cù u scopu di creà novi acquisti, sviluppu cummerciale, novi opportunità di cummerciale è di cooperazione per i rapprisentanti di u settore in l'arena internaziunale, serà realizatu cù u sustegnu di u Ministeru di l'Ecunumia TR. I cumitati di compra da i mercati di destinazione seranu ancu ospitati da ITE Turkey.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*