Tram Doping à u Trasportu di Passeggeri in a Baia

Konak, chì si interseca cù u tram, Karşıyaka U numeru di passageri chì imbarcanu da i moli Bostanlı è aumentatu di 22 per centu paragunatu à l'annu passatu è hà righjuntu 1 milione 84 mila in Aostu.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà rinfurzatu ancu i so investimenti in u sistema ferroviariu cù u prughjettu di u tram per un valore di circa 450 milioni di lire, hà ancu aumentatu l'interessu per i navi chì operanu in cunnessione cù stu novu modu di trasportu. In l'ultimu annu, a preferenza di l'abitanti di Izmir per u trasportu marittimu cunnessu à u tram hà aumentatu da 22 per centu.

Mansion, Karşıyaka Mentre 2017 mila 885 persone imbarcate in i battelli da i moli è Bostanlı in Aostu 391, sta cifra hè aumentata à 2018 milione 1 mila 84 persone in Aostu 174 cù l'iniziu di servizii di tram à i stessi pilastri.

Konak era u molo cù a più alta circulazione, aumentendu u numeru di passageri da 27 per centu. Questa rata hè 21 per centu in Bostanlı, KarşıyakaIn , hè statu determinatu cum'è 17 per centu.

U numeru tutale di passageri purtati da İZDENİZ da tutti i moli in Aostu 2018 hà superatu 1 milione 335 mila. L'aumentu tutale di u passageru in i primi 8 mesi era di 21 per centu.

Konak Tram, chì hè 12.8 chilometri longu è serve cù 18 fermate trà F.Altay Square-Konak-Halkapınar è Karşıyaka Hè stata implementata cum'è 8.8 tappe nantu à a strada di 14 chilometri trà İskele è Mavişehir. Karşıyaka U fattu chì u tram si ferma ghjustu davanti à i moli di u battellu hè indicatu cum'è u fattore più impurtante in l'aumentu di i passageri di i battelli.

Navi muderni è sicuri di Izmir
I navi muderni operati da İZDENİZ, affiliati à a Municipalità Metropolitana di Izmir, anu guadagnatu un grande apprezzamentu da a ghjente di Izmir in pocu tempu cù u so cunfortu, l'equipaggiu è e caratteristiche ecologiche. Mentre 15 di e 13 navi di passageru prodotte in u scopu di u "Progettu di Sviluppu di u Trasportu Marinu" sò stati pensati per viaghji in u golfu internu, İhsan Alyanak è Prof. Dr. I navi Aziz Sancar sò stati custruiti in cunfurmità cù u codice High Speed ​​​​Craft (HSC). E duie navi righjunghjenu una vitezza di 30 nodi è sò capaci di viaghji internaziunali.

I navi ponu andà per 400 chilometri senza rifornimentu. I battelli, fatti di materiale "compositu di carbonu" chì hè più forte di l'acciaio, più liggeru di l'aluminiu, più durable, più durabile è cù costi operativi più bassi, anu una capacità di 400 passageri è 4 passageri in sedia di rotelle. I navi anu un sistema di cuntrollu elettronicu cumpletu è maneuverability, perch'elli ponu attracà è lascià i moli in pocu tempu.

Cù i so sedili comodi è ergonomichi, una larga distanza di sedia hè furnita. Ci sò ancu superfici tattili per i passageri visivi è segni d'avvertimentu è di direzzione in rilievu scritti in Alfabetu Braille induve necessariu. Un'altra caratteristica di e navi hè chì ci sò 10 parcheghji di bicicletta è gabbie indipendenti per animali.

A Municipalità Metropolitana di Izmir offre ancu servizii di trasportu cunfortu cù 3 navi di passeggeri cù caratteristiche superiori aghjunte à a so flotta in u scopu di u "Progettu di Sviluppu di Trasportu Marittimu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*