Francia hà fattu una data per i treni autonomi

L'agenza ferroviaria statale di Francia, SNCF, hà annunziatu chì i prototipi di treni autonomi seranu pruduciuti in finu à cinque anni.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Cumpagnia Naziunale di Ferrovie Francesi SNCF (Société Nationale des Chemins de Fer Français), i prototipi di treni merci è passeggeri, chì saranu cuncepiti cum'è pienamente autonomi, saranu pronti da u 2023, chì hè previstu di rivoluzionari a storia. di e ferrovie.

A SNCF pruducia treni autonomi in cullaburazione cù l'imprese private di custruzzione di ferrovie Alstom è Bombardier. I treni, chì feranu i so viaghji senza cuntrollu umanu, viaghjanu in armunia cumpleta cù l'altri è à a stessa vitezza. Cusì, hè previstu di furnisce un trafficu ferroviariu assai più fluidu, cusì un calendariu di navigazione regulare. Hè dichjaratu chì u budgetu necessariu per a pruduzzione di treni autonomi, chì ancu risparmià energia, serà di 57 milioni d'euros. Di sta quantità, 30 per centu seranu cuparti da a SNCF, 30 per centu da u Statu, è 40 per centu da altri partenarii.

Surghjente: digitalage.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*