"Più strade, più neve" hè a logica rispunsevuli di u Çorlu Train Crash

U presidente di u distrettu di CHP Uzunköprü, Özlem Becan, hà fattu una dichjarazione annantu à a ceremonia commemorativa tenuta dumenica passata dopu à l'accidentu di trenu in Çorlu in u quali 25 di i nostri citadini anu persu a vita.

U presidente di u distrettu di CHP Uzunköprü, Özlem Becan, hà fattu una dichjarazione annantu à a ceremonia commemorativa tenuta dumenica passata dopu à l'accidentu di trenu in Çorlu in u quali 25 di i nostri citadini anu persu a vita. In a so dichjarazione, u presidente Becan hà dettu: "A pioggia ùn hè micca u culpèvule di l'accidentu! Quelli chì facenu, quelli chì l'anu custruitu è ​​quelli chì ùn inspeccionanu micca e strutture chì sò state custruite ", disse.

Enfatizendu chì l'atmosfera di l'avvenimentu di commemorazione tenutu dumenica chì avemu lasciatu hè u più grande indicatore di quantu hè frescu u dulore sperimentatu, Özlem Becan hà dettu chì un residente di u distrettu di Sarılar, chì hà aiutatu à trasportà i feriti dopu l'accidentu, hà dettu: "Dichjaranu. noi eroi perchè avemu aiutatu i feriti. Perchè duvemu esse eroi? Vulendu chì questu avvenimentu ùn hè micca accadutu, ùn avemu micca bisognu di aiutà i feriti, ùn ci anu micca chjamatu eroi ", disse.

U presidente di u distrittu CHP Uzunköprü, Özlem Becan, hà dichjaratu in i dichjarazioni ufficiali chì l'accidentu hà causatu forti precipitazioni, ma questu ùn hà micca riflette a verità è ùn era nunda di rispettu per a memoria di a vita 25 chì avemu persu è insensibilità à u dulore.

U presidente di u distrittu CHP Uzunköprü, Özlem Becan, hà cuntinuatu a so dichjarazione è hà datu e seguenti parolle nantu à i punti impurtanti in i rapporti compilati da l'esperti dopu l'accidentu:

"E precipitazioni sò dimustrate cum'è l'unicu rispunsevuli di l'accidentu. Tuttavia, videmu chì, secondu l'analisi di precipitazione di a Stazione Meteorologica di Çorlu, chì hè una di e stazioni di misurazione più vicine à l'area di l'accidentu, a determinazione chì a precipitazione in a regione hè pussibule di vede una volta in 7 anni guadagna impurtanza. esse pigliatu in contu. Di cunsiguenza; Ùn hè micca currettu di prisentà a quantità di precipitazione chì pò esse vistu una volta in 7 anni cum'è un disastru naturali chì provoca un accidente. Una istituzione chì furnisce u serviziu di trasportu di e persone hà da assicurà a custruzzione, u mantenimentu è l'ispezione di a linea, tenendu in contu tutte e dati cum'è e cundizioni di a terra, e caratteristiche geografiche, e cundizioni climatichi. Dopu à l'incidentu, hè statu osservatu chì i travaglii di riparazione realizati in u rimpianu di culvert è a seccione di a linea dopu à u culvert ùn sò micca stati realizati in cunfurmità cù a tecnica. In queste cundizioni, hè inevitabbile chì avvenimenti simili si facianu in u stessu locu ".

"Becan: U ritardu di mantenimentu è riparazioni ùn pò esse spiegatu per alcuna ragione"
U presidente di u distrettu di CHP Uzunköprü, Özlem Becan, hà nutatu chì unu di i prublemi impurtanti chì sò ghjunti à l'agenda dopu l'accidentu era l'absenza di observatori di strada chì cuntrollanu a linea. BECAN: "I guardiani stradali sò generalmente l'ufficiali chì cuntrollanu e distanze di 10 chilometri nantu à a linea. Tuttavia, sta pratica hè stata abbandunata in l'ultimi anni. Attualmente, u numeru di guardiani stradali hè diminuitu sottu à 50 per a mancanza di rimpiazzamentu di i ritirati. Stu numeru hè insignificante cunziddi a lunghezza di e linee ferroviarie esistenti in Turchia. Un'altra caratteristica impurtante di i vigili di strada hè chì anu un cuntrollu tutale di i rails è di e parti periculose di a regione in a regione chì sò rispunsevuli. Tantu cusì chì hè dichjaratu chì i vechji guardiani di a strada "sànu quante noci ci sò" nantu à i rails in a so zona di rispunsabilità. Questi ufficiali, cù a so sperienza, sanu induve verificà quandu piove, è verificanu sempre e zone chì ponu esse un periculu prima chì u trenu passa. L'abbandunamentu di l'applicazione di guardia stradale in tali linee senza piglià l'altu standard è e misure di sicurezza elettroniche periodiche richieste da a linea hà purtatu à questu assassiniu.

RESPONSABILI PIÙ STRADE, MUCH PROFIT LOGIC
U presidente di u distrettu CHP Uzunköprü, Özlem Becan, nutendu chì truvà i rispunsevuli è punizione hè l'unicu modu per alleviare u dulore di e famiglie in luttu chì anu persu i so figlioli, fratelli, figliole, mamme è babbi, "Un altru puntu chì i sindicati anu attiratu l'attenzione in questu. L'area hè chì e ferrovie usate per travaglià cù i so propri travagliadori, ingegneri è travagliadori, hè di lascià l'operazioni di mantenimentu è riparazione cù arnesi è equipaghji à u settore privatu. In l'entrevista, hè evidenti chì i travaglii realizati cù a logica di "più strade, più prufittu" inevitabbilmente venenu à questu puntu per a mancanza di surviglianza abbastanza. Inoltre, hè dichjaratu chì accidenti simili ponu accade ancu in u futuru ".

À a fine di a so dichjarazione, u presidente di u distrittu CHP Uzunköprü, Özlem Becan, hà nutatu chì seguitanu ogni tipu di casi è ùn rinunceranu micca à sta materia finu à chì ùn ci sia più una sola famiglia chì u core ùn si senti micca friddu. Becan hà cunclusu a so dichjarazione nantu à u sughjettu cusì: "U costu di queste vite ùn pò esse compensatu da a distruzzione di 1-2 persone. Vulemu chì tutti i rispunsevuli sò perseguitati. Tutti i rispunsevuli di disegnà, appruvà, micca inspeccionà u prughjettu, cumpagnia di subcontracting, disregarding l'avvirtimenti deve esse perseguiti. Stu prucessu ùn pò esse chjusu dandu trè o cinque compensazioni è dicendu "disastru naturali". Damu li cumpensu, andemu à vede s'ellu ci ponu rinvià a nostra ànima ? Invece di dolu dopu à l'accidentu, una interdizione di trasmissione hè ghjunta immediatamente. Cosa significa. O cercanu di ammuccià qualcosa ? A nostra vita hè senza valore. Tutti cercanu di salvà. Nimu hè statu licenziatu dopu à l'accidentu. Cumu hè questu travagliu. Ci hè negligenza è indiferenza quì. Quelli chì anu fattu questu deve esse ritenuti rispunsevuli. Stu accidente hà fattu chì a ghjente perde a so fiducia in u statu. Nisuna surviglianza, senza guardiani, u travagliu hè sempre outsourcing. Quale hè stu subcontractor ? L'offerta di mantenimentu stradale hè stata annullata dicendu "senza indennità". "Ci hè una indennità di vita?

Surghjente: www.chpgundemi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*