Linea di Ferrovia Hidden da a Prima Guerra Munniali ricustruita

Serà rianimatu cù u sustegnu di TCDD, chì hè statu custruitu per purtà u carbone à a Centrale Silahtarağa per chì Istanbul ùn sia micca senza elettricità durante a Prima Guerra Munniali.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu i studii d'investigazione per a custruzzione di a linea di 62 km. In u scopu di l'opere chì saranu supportati da TCDD, i studii di rotta di u Prughjettu Cornu d'oru - Kemerburgaz - Sistema Ferroviariu di a Costa di u Mar Neru di 62 km di lunghezza seranu realizati, i posti di a stazione seranu determinati è i piani di zonificazione seranu fatti. Quandu a ferrovia hè finita, un viaghju nostalgicu à u Mari Neru serà fattu passendu per acquedutti, fureste, mura è paesi nantu à a strada di 62 chilometri.

Custruitu per purtassi u carbone durante l'anni di guerra

Passi concreti sò stati fatti per a custruzzione di a linea Golden Horn-Mar Neru Sahara, chì hè stata custruita per trasportà u carbone estratto in i paesi di Ağaçlı è Çiftalan nantu à a costa di u Mar Neru à a Centrale Silahtarağa per chì Istanbul ùn sia micca senza elettricità. durante a Prima Guerra Munniali. A linea, chì hè diventata inutilizabile in u 1952, hè stata ricustruita da u 1999. U tramway storicu, a strada di quale hè stata ridefinita cù l'opere di TCDD, a Municipalità Metropolitana è a Municipalità di Kağıthane, puderà andà da u Cornu d'Oro à Karadeniz Ağaçlı quandu hè finita. Circa 7 chilometri di sta linea seranu in a furesta, è una parte di questu serà nantu à a so strada originale, chì seguimu oghje nantu à a strada di terra. Questa linea aghjunghjera una nova gamma è zona à u turismu di Istanbul. Serà una linea impurtante, sia storica sia turistica. Quandu a ferrovia hè finita, un viaghju nostalgicu à u Mari Neru serà fattu passendu per acquedutti, fureste, mura è paesi nantu à a strada di 43 chilometri.

ARCU STORICO È BELLEZZA DA GUARDARE

In u museu à l'aria aperta di a municipalità di Kağıthane, i pezzi di ferrovia purtati da u locu Odayeri nantu à a strada Ağaçlı è e tappe di a strada Çiftalan sò esposti. A nova linea di tram, custruita vicinu à u 3u aeroportu, purterà quelli chì volenu vede e bellezze di u Mari Neru è u Cornu d'oru à u centru di Istanbul. Ci sò sezzioni impurtanti di a linea fora di e fruntiere di Kağıthane. Ci sarà circa 10-15 tappe. Ci sarà una tappa storica in u centru di Kağıthane. Vulemu creà spazii attrattivi è interessanti cum'è l'arbureti di ciliegia è i zoo quandu si ferma in certi lochi di a furesta. Quandu u passageru scende da u Cornu d'oru, anderà finu à Agacli. Serà un trenu turisticu è storicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*