U 3u Festival di u Golfu di İzmir hà iniziatu cù e corse di vela

Izmir Gulf Festival hà iniziatu cù e corse di vela
Izmir Gulf Festival hà iniziatu cù e corse di vela

Izmir Bay Festival, chì hà pigliatu u palcuscenicu per a terza volta questu annu, hà cuminciatu cù l'imaghjini culuriti. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir fischiò l'iniziu di a prima di e corse chì aghjunghjenu eccitazione à u festival. Tunç Soyer sonò. U presidente Soyer, chì hà participatu à e razzii cù u battellu Cygnus, chì a so squadra sana hè custituita da solu racers femini, hà datu missaghji assertivi.

U Izmir Bay Festival, chì hè statu seguitu cun grande interessu per trè anni, è e razzii chì aghjunghjenu eccitazione à u festival sò cuminciati. Cù İzmir Arkas Gulf Race Karşıyaka In più di e regate di vela ospitate da u Club di Vela, a Baia di İzmir hè diventata viva cù e regate di canoa è di remi. Cumpetizione in u scopu di u festival, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuminciò cù e corse di canoa, induve u . U Festival di u Golfu finisce cù e razzii chì si feranu dumenica.

Izmir Gulf Festival serà internaziunale

Una cunferenza di stampa hè stata tenuta nantu à u Bergama Ferry prima di a Izmir Arkas Gulf Race, urganizata in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir, a Federazione Turca di Vela è u Çeşme Marina Aegean Offshore Yacht Club (EAYK). Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Arkas Holding Vice President of the Board Bernard Arkas è Aegean Offshore Yacht Club President Akif Sezer enfatizatu i sforzi per urganizà a İzmir Arkas Gulf Race, chì hè l'avvenimentu principale di u festivale, à una scala internaziunale da l'annu prossimu.

47 barche, circa 400 marinari, 160 canoisti è 160 centeboarders participanu à e regate. Dichjarà chì era una ghjurnata assai bona per İzmir, u sindaco di a municipalità metropolitana Soyer hà dettu ch'ellu era entusiasmu perchè participà personalmente à e corse. Dichjarà ch'ellu hà preferitu à cumpete cù i racers femini per incuragisce e donne à incuragisce u sport, per incuragisce più donne à navigà è attirà l'attenzione à u prublema, Soyer hà cuntinuatu: "Oghje, u Golfu serà a scena di l'imaghjini chì avemu sempre. vulia. Vulemu chì u Golfu sia pienu di barche à vela ogni ghjornu, micca solu per 3-4 ghjorni. Credu chì sta festa farà una grande cuntribuzione à u nostru scopu è ghjunghjeremu u nostru scopu in qualchi anni. S'ellu succede, pensu chì a cità hà da sviluppà economicamente. L'annu prossimu facemu stu festival internaziunale. Continueremu à cultivà sta storia cun coerenza è determinazione ".

Ùn hè micca solu un festival

Enfatizendu chì a vela ùn deve esse un sportu chì solu quelli chì campanu nantu à a spiaggia ponu fà, Tunç Soyer"Avemu da assicurà chì i zitelli in i carrughji daretu ancu scontranu u mare. Tutti avemu un travagliu. Quantu più pudemu unisce quelli figlioli cù u mare è a vela, più aumenteremu a prosperità di a cità. "Ùn guardemu micca solu cum'è un festival", disse.

Bernard Arkas, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Arkas Holding, hà dettu: "Partemu i stessi sogni cù u nostru stimatu presidente è a Federazione di Vela. Credu chì cù una squadra cusì unita, supereremu tutti l'ostaculi chì vi veneranu. Seremu quì cù sorprese da l'annu prossimu. Sò assai entusiasta, assai felice. Sta razza hè assai impurtante per mè perchè campemu in İzmir, chì vulemu vede in u futuru, ancu per uni pochi di ghjorni. Videmu vele, persone chì facenu sport in mare, canoe è zitelli. U mo sognu hè chì i mo figlioli è i so figlioli campanu in u golfu cum'è in Auropa; videndu barche à vela quand'elli alzanu a testa. Spergu chì sti razzi seranu più frequenti, u golfu serà pienu di persone chì naviganu micca solu per a corsa, ma ancu per piacè. Per questu, i punti d'accoglienza per i velieri in a cità deve esse aumentati. À quellu tempu, averemu l'uppurtunità di invità i battelli stranieri quì è di fà li navigà in u circondu di a Baia, mentre à u stessu tempu introduci Izmir è u so circondu. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir, a Federazione Turca di Vela, l'EAYK, è i marinari chì sò ghjunti quì è culurati a baia, per u sustegnu in questa strada ".

U presidente di EAYK, Akif Sezer, hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu l'azzione per portà u festival à una dimensione internaziunale è hà dettu chì anu u scopu di portà campionati impurtanti in questu campu in İzmir.

U presidente Soyer hà ancu navigatu

Ci hè statu un cuncurrente sorpresa quist'annu in a İzmir Arkas Gulf Race, induve decine di yacht cumpetenu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer era trà e squadre chì participanu à sta corsa sfida. U presidente Soyer, chì s'hè unitu à a squadra per sustene a barca Cygnus, chì hè custituita da tutte e donne racers, hà dettu chì farà u so megliu per vince.

Festa visuale in u Golfu

E corse in u scopu di u Festival di a Baia di Izmir ponu esse guardate da a Terrazza d'Osservazione di Hilltown stabilita in Gündoğdu, l'area trà a Piazza Gündoğdu è l'Alsancak Ferry Pier, l'area finu à u Göztepe Ferry Pier, Konak Pier è Konak Ferry Pier, è longu u molo. costa chì stende da Alaybey à Bostanlı Ferry Pier. I residenti di İzmir annunzianu l'avvenimentu di u festival à u mondu spartendu ritratti culuriti di İzmir è u Golfu nantu à e social media cù l'hashtag #İzmirPupaYelken.

U campionu serà annunziatu dumenica.

U vincitore di a İzmir Arkas Gulf Race serà determinatu dumenica 29 settembre, dopu una dura lotta di dui ghjorni. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a Storica Fabbrica di Gas di Carbone Tunç Soyer è u vicepresidentu di Arkas Holding, Bernard Arkas. U festivale finisce cù a cerimonia di chiusura chì si terrà a stessa sera.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*