L'educazione culturale urbana gratuita serà data à i zitelli di İzmir

L'educazione culturale di a cità serà gratuita à i zitelli di Izmir
L'educazione culturale di a cità serà gratuita à i zitelli di Izmir

U novu termu principia u marti 1 d'ottobre in u "Programma d'Educazione di Cultura è Storia Urbana" preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per i studienti di a scola primaria di quarta è quinta.

Una nova era principia in u "Programma d'Educazione di Cultura è Storia di a Città di Izmir", chì hè statu iniziatu da l'Archiviu è Museu di a Città di Ahmet Piriştina (APIKAM) di a Municipalità Metropolitana di Izmir (APIKAM) in 2016 è hà attiratu una grande attenzione. I furmazioni destinati à i studienti di a quarta è a quinta di a scola primaria cumincianu u 1 d'ottobre 2019.

In u prugramma chì deve esse realizatu sottu l'umbrella di APİKAM, una presentazione di storia visuale d'una ora hè prima fatta da formatori esperti. Dopu, i studienti visitanu a cità è l'esibizioni di trasportu in APİKAM cù una guida. U prugramma, chì hà u scopu di presentà i zitelli à a cità in quale campanu, cù storie nantu à e ricchezze storiche è culturali di Izmir, è di sensibilizà à l'urbanità, si terrà dui ghjorni à settimana cù a participazione di studienti di diverse scole.

In u scopu di u prugramma di furmazione, temi cum'è u cambiamentu è u sviluppu di İzmir in a storia, Kemeraltı è i lochi storichi, Kadifekale è ricchezze culturali, Atatürk è İzmir seranu cuparti in quattru attelli di storia diverse è seranu trasmessi à i zitelli.

E scole chì vulianu participà à u prugramma gratuitu duveranu fà un appuntamentu à apikam@apikam.org.tr o chjamendu 0232 293 3911-0232 293 0500.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*