U rinnuvamentu di e instalazioni di a funivia di Balçova hè vicinu à a fine

A rinuvazione di l'installazione di teleferica di Balçova hè finita: a municipalità metropolitana di Izmir hè finita in u rinnuvamentu di a stallazione di teleferica in u distrittu di Balçova.

A municipalità metropolitana di Izmir hè finita in a rinuvazione di a funivia in u distrittu di Balçova. E cabine di culore di l'arcubalenu di a facilità, chì purteranu 200 passageri à l'ora, sò ghjunte è i prucessi di prova sò cuminciati.

U prucessu di rinnuvà cumplettamente u stabilimentu di a funivia di Balçova, chì era trà i simboli di a cità per parechji anni, ma hè statu chjusu dopu à u rapportu di a Camera di l'ingegneri meccanici Izmir Branch chì diceva "Ùn hè micca sicuru d'utilizà", hè ghjuntu à a fine. . A Municipalità Metropolitana, chì hà iniziatu prucessi cù e cabine di culore di l'arcubalenu di a stallazione muderna per esse purtata in Izmir, a mette in opera à a fine di a primavera, dopu chì questu hè finitu è ​​l'ultimi tocchi sò fatti. A funivia di Balçova, chì hè stata riprogettata in cunfurmità cù i normi di l'UE, serà rinnuvata cumplettamente è offerta à a ghjente di Izmir in una manera assai più sicura è muderna. U tempu di viaghju serà di 20 minuti è 2 seconde cù 42 cabine per ottu persone, ognunu pensatu per esse in un culore di l'arcubalenu. A facilità custarà 12 milioni di lire.

DUE OFFERTE sò state annullate

A Municipalità Metropolitana hà avutu a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi di realizà una ispezione tecnica, cunsiderendu chì u stabilimentu di a funivia di Balçova, chì hè stata creata in u 1974, hè stata sguassata per via di lunghi anni di usu, è per quessa, u rapportu preparatu hà dichjaratu. chì l'usu di a facilità ùn era micca desideratu è chì ci vole à esse migliuratu. Evaluendu u rapportu in quistione, a municipalità hà travagliatu nantu à u prugettu preliminariu è e specificazioni tecniche in quantu à e parti meccaniche è chjusu a facilità in u 2008 per realizà travaglii di migliuramentu nantu à a corda di trasportatore, i set di pulley, a gondola di trasportatore è i pali terminali. A facilità, chì hè stata prevista per esse chjusa per cinque o sei mesi da l'assignazione di i fondi necessarii è per realizà u travagliu di migliuramentu durante stu periodu, hè stata messa in attesa per un tempu dopu avè ricivutu infurmazioni chì u novu regulamentu in linea cù e norme di l'UE seria. mette in pratica. Dopu à u Parlamentu Europeu, u Cunsigliu Europeu è u Ministeru di l'Industria è di u Cummerciu chì imponenu l'obbligazione di implementà a regulazione di l'Installazione di Trasportu Cable Designed to Transport People, azzione rapida hè stata presa è u prucessu di licitazione hè statu iniziatu. L'offerta di custruzzione è di prughjetti, chì sò stati finiti in pocu tempu, sò stati annullati perchè a cumpagnia di l'imprenditori ùn pudia micca presentà i ducumenti necessarii per firmà u cuntrattu. A seconda licitazione tenuta dopu hè stata annullata da l'Autorità di Acquistu Publicu. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu u terzu prucessu di licitazione u 7 di ghjugnu 2012. In cunfurmità cù a decisione di a 14a Corte Amministrativa Regiunale è a decisione di l'Autorità di Acquistu Pùblicu basatu annantu à questu, u cuntrattu hè statu firmatu in marzu 2013 è u prucessu di cuncepimentu di prughjettu è di custruzzione di u travagliu hà iniziatu ufficialmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*