Priorità di l'Agenzie Olympos Cable Car

Priorità di l'Agenzie Olympos Cable Car: I turisti iraniani, chì anu vultatu a so strada in Turchia per via di u Festival Nowruz, anu sperimentatu l'eccitazione di scontru cù a neve à a cima di Tahtalı in Kemer. Haydar Gümrükçü, Direttore Generale di Olympos Cable Car; "In questu tempu quandu avemu avutu grandi difficultà, i turisti iraniani anu datu morale à a nostra regione", disse.

I turisti iraniani, chì anu vultatu a so strada in Turchia per via di u Festival Nowruz, si godenu e so vacanze in Kemer. Mentre i turisti iraniani anu l'uppurtunità di visità è vede parechji punti di turismu alternativu in a regione, Olympos Cable Car hè u primu trà elli.

I turisti iraniani, chì anu cullatu à a cima coperta di neve à 2365 metri cù u telefuninu Olympos, anu pigliatu assai ritratti in u paisaghju chì anu vistu è sperimentatu l'eccitazione di scuntrà cù a neve. Mentre chì parechje agenzie dà priorità à Olympos Teleferik in i so prugrammi, i turisti iraniani sò ancu assai soddisfatti di stu prugramma.

"Semu estremamente soddisfatti"

Haydar Gümrükçü, Direttore Generale di Olympos Teleferik, hà dettu: "Ancu se hè statu un annu difficiule, cuntinuemu u nostru travagliu. In questu periodu quandu avemu avutu grandi difficultà, i turisti iraniani anu datu morale à a nostra regione. Semu estremamente soddisfatti di l'intensu interessu è attività ".

Indicando chì anu aumentatu l'interessu ancu di più cù a cumminazione di safari in jeep è funivia, Gümrükçü hà dettu: "Una nova alternativa hè stata aghjunta à i turisti chì ghjunghjenu à a cima cù a funivia Olympos in parechji prugrammi diffirenti. I nostri invitati anu l'uppurtunità di cunnosce megliu a regione in a cumminazione di safari in jeep è funivia, chì hè unu di i nostri novi prugrammi. Cù questi tour, i nostri invitati sperimentanu a natura è ghjunghjenu à a cima cù a funivia ".