Finu à u 2026, 64 Locomotive National Electric Main Line seranu nantu à i binari

A Locomotiva di a Linea Principale Elettrica Naziunale serà nantu à i binari finu à l'annu
Finu à u 2026, 64 Locomotive National Electric Main Line seranu nantu à i binari

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) cuntinueghja i so sforzi per pruduce i treni necessarii in u locu o cù alti tassi di località. Parlendu à a Cummissione di Kit Parlamentari, u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Hasan Pezük hà dettu: "In u nostru prugramma d'investimentu, hè previstu di furnisce 2026 locomotive elettriche naziunali principali da a nostra Direzzione Generale TÜRASAŞ finu à u 64".

Parlendu à a cumissioni, u direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, hà dettu: "Hè destinatu à guadagnà capacità di cuncepimentu in a fabricazione di locomotive elettriche principali è à riduce a dipendenza straniera di u nostru paese in questa zona aumentendu a tarifa interna à u 60 per centu".

L'istituzione sviluppa novi prughjetti per assicurà chì i treni, locomotive è vagoni chì hà bisognu sò pruduciuti in u locu o cù tassi di località elevati.

2026 locomotive elettriche naziunali seranu furnite da u 64

U General Manager Pezük hà dettu: "A nostra tarifa lucale crescente farà cuntributi sostenibili à u nostru trasportu di passageri è di merci. In questu cuntestu, in cunfurmità cù e date di cumpletamentu di i prughjetti di elettrificazione di TCDD in u nostru prugramma d'investimentu, hè previstu di furnisce 2026 locomotive elettriche naziunali naziunali da a nostra Direzzione Generale TÜRASAŞ finu à u 64. In listessu modu, continuemu à travaglià nantu à l'acquistu di 20 locomotive diesel-elettriche principali da a nostra Direzzione Generale TÜRASAŞ ", disse.

Pruduzzione cù capitale naziunale è naziunale

Dichjarà chì riceveranu i 3 treni elettrici naziunali di passageri pruduciuti cù capitale naziunale è naziunale in l'annu, Pezük hà dettu: "In cunfurmità cù e date di cumpiimentu di i prughjetti di elettrificazione di TCDD, un totale di 20 treni elettrici naziunali, 160 di chì sò adattati per 36 km / h è 225 di quali sò adattati per 56 km / h, Hè previstu di furnisce u trenu di passageri da a nostra Direzzione Generale TÜRASAŞ trà 2022 è 2027.

A dependenza esterna serà eliminata

In a so dichjarazione nantu à i prucessi di produzzione, u direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, hà enfatizatu chì continuanu à travaglià per eliminà a dipendenza straniera in u disignu naziunale è a tecnulugia avanzata, a produzzione di locomotive elettriche principali. L'autore hà dettu: "Cù u Prughjettu E5000, hè destinatu à guadagnà a capacità di cuncepimentu in a fabricazione di locomotive elettriche principali è à riduce a dipendenza di u nostru paese da fonti straniere in questu campu aumentendu a tarifa domestica à 60 per centu. A pruduzzione di prototipu serà finita in u 2022 è a pruduzzione è a consegna di 2024 locomotive finu à a fine di u 20 hè prevista. Cù l'esperienza acquisita in u Prughjettu E5000, u Prughjettu Naziunale di Piattaforma Locomotiva, chì hè più adattatu per a geografia di Turchia, cuntinua ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*