U sustegnu di selezzione YKS di ABB per i ghjovani in a capitale attira un grande interessu

U sustegnu di selezzione YKS di ABB per i ghjovani in a capitale vede un interessu intensu
U sustegnu di selezzione YKS di ABB per i ghjovani in a capitale attira un grande interessu

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà furnitu servizii di cunsulenza gratuiti à i ghjovani di a Capitale chì anu pigliatu l'Esame di l'Istituzioni d'Educazione Superiore (YKS) à a 1a Giornata di Promozione è Preferenza di l'Università, chì hà realizatu cù u slogan "A carriera venerà cù a scelta bona". À a fiera tenuta in u Parcu di a Ghjuventù, i ghjovani avianu l'uppurtunità di riunite cù più di 50 università è più di 500 accademichi. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà ancu participatu à l'eccitazione di preferenza di i studienti è di e so famiglie chì anu passatu l'esame.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja e so pratiche "amichevule à i studienti" chì dà un esempiu per tutta a Turchia.

"A carriera venerà cù a scelta bona" ​​è u primu di quale hè statu realizatu cù u "1. In i "Giornate di l'Università è di a Preferenza", ABB hà furnitu servizii di cunsulenza gratuiti per i ghjovani chì anu pigliatu l'Esame di istituzioni di l'Educazione Superiore per fà a scelta bona. À a fiera tenuta in u Parcu di u Parcu Culturale di u Parcu di a Ghjuventù, l'accademici anu rispostu à e dumande di i studienti chì anu passatu l'esame è detti guida nantu à e preferenze in i stands stallati da parechje università.

Più di 50 università, più di 500 accademichi in a capitale

Più di 1 università è più di 50 accademichi da tutta a Turchia anu assistitu à i 500st University and Preference Days ospitati da a Municipalità Metropolitana di Ankara.

I studienti chì entreranu in a vita universitaria si sò scontrati cù guide esperte è accademichi è anu ricevutu servizii di cunsulenza per ghjunghje i so scopi è ideali è fà a scelta bona.

Mansur ùn hà micca lasciatu i ghjovani lenti solu in u so viaghju di carriera.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì avia previamente invitatu i ghjovani à a 1a Università è à i Ghjorni di Preferenza per mezu di i so cunti suciali, hà visitatu i stands stallati da l'università unu per unu, senza lascià e famiglie è i studienti entusiasti di a preferenza solu.

I studienti, chì anu dimustratu un grande interessu in u serviziu gratuitu di ABB, anu pigliatu assai ritratti di souvenir cù u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş. Cù u serviziu di cunsulenza furnitu à u stand stabilitu da u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia, i studienti; Mentre ottene infurmazioni da guide esperte secondu a so classificazione è i punteggi, anu scambiatu idee cù accademichi nantu à i so scopi in i stands stallati da l'università.

Serkan Yorgancılar, Capu di i servizii di e donne è di a famiglia, hà dettu ch'elli anu ospitatu u 1u Università è Preferenze Days, chì durò dui ghjorni à u weekend, è hà dettu: "Cum'è ABB, avemu principiatu u primu di u 1st University è Preference Days. Avemu più di 50 università è quasi 500 accademichi ", disse. L'Assemblea di a Ghjuventù di u Cunsigliu di a cità di Ankara hà ancu accoltu i ghjovani chì vivenu in a capitale è chì venenu da fora di Ankara è hà datu informazioni à u stand chì hà stallatu.

Grande interessu da parechje cità à a 1a Università è i Ghjorni di Preferenza

Dopu à l'annunziu fattu da ABB nantu à i so cunti di e social media è a nutizia in a stampa, assai famiglie micca solu da Ankara, ma ancu da diverse cità, anu assistitu à a 1a Università è i ghjorni di preferenza cù i so figlioli.

Dichjarà chì e pratiche amichevuli di i studienti di Ankara si sò sparse in tutta a Turchia è hè per quessa chì volenu chì i so figlioli sò educati in a Capitale, e famiglie anu spressu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Havva Kocakaya: "Venemu da Samsun. Semu quì per u nostru figliolu. Eramu assai piacè chì un tali serviziu hè statu furnitu da a Municipalità Metropolitana. A nostra scelta di genitori hè Ankara. Hà sognu di Istanbul, ma a vita in Istanbul hè assai difficiule per via di u statu attuale di u paese. Ankara ci pare una cità più normale ".

Arzu Koç : "Avemu ghjuntu per a mo figliola è a so amica. Normalmente avemu pensatu à vene a settimana prossima, ma quandu avemu intesu parlà di una tale urganizazione, partimu da Sakarya prima. Stu serviziu hè assai bellu. A mo figliola probabilmente preferirà Ankara. A nostra scelta hè stata Istanbul perchè hè vicinu à Sakarya, ma a vita in Istanbul hè assai difficiule, a vita hè assai difficiule, cusì andemu à Ankara. Ankara hè una cità amichevule à i studienti è a seguimu, cusì avemu sceltu questu locu. Grazie mille per questa urganizazione. Ci hà risparmiatu assai prublemi perchè duvemu vene à visità l'università a settimana prossima. Avà tuttu hè in e nostre mani. Avemu fattu u travagliu in un solu ghjornu ".

Nilüfer Ökmen: "Venu da Eskişehir. Sò vinutu perchè eru assai curiosu. A mo figliola hà fattu l'esame sia per esse infurmatu sia per sceglie e scole per prufittà di e preferenze, aghju intesu parlà di stu serviziu da e social media. Sò cuntentu è mi piace assai. Ti ringraziemu ".

I studienti chì eranu entusiasmati da a scelta anu ringraziatu ancu ABB per l'interessu è a pertinenza chì anu scontru cù e seguenti parolle:

Merve Köken: "Di solitu l'università furnisce tali servizii, ma ùn l'aghju mai vistu basatu nantu à Metropolitan. Aghju vistu in Ankara, era un serviziu chì mi piaceva assai. Grazie."

Emre Mert: "Sò venutu da Bursa. Vuliu vene à Ankara perchè u nostru presidente Mansur avia preparatu una cosa cusì. Una bella urganizazione hè stata coronata da un cuncertu à a sera. Amemu u presidente Mansur. U mo solu sognu hè di vene à Ankara.

Gülce Duru Koç: "Venemu da Adapazarı Sakarya. Avemu vinutu per cunnosce Ankara è per avè infurmazioni nantu à l'università. Aviu avutu tanti punti d'interrogazione in a mo mente. Cum'è qualchissia chì vene da fora di a cità, era assai curiosu di Gazi è di l'Università di Ankara. Quì aghju avutu a pussibilità di fà un cuntattu strettu. Eramu assai ben curati. Vogliu ringrazià assai ABB per avè tenutu una riunione cusì grande cullettiva ".

Uras Kocakaya: "Sò assai felice d'esse vinutu. Era assai utile per noi è avemu un serviziu gratuitu quì. Amemu ancu Mansur Yavaş. Hè veramente amichevule à i studienti. Vogliu studià in Istanbul, ma i dormitori sò assai caru. Economicamente, Ankara hè più adattatu per noi ".

I ghjovani, chì anu ricivutu u sustegnu di preferenza YKS durante u ghjornu, si sò divertitu cù u cuncertu Fatma Turgut tenutu in parte di i Festivals è cuncerti d'estiu di Ankara à a sera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*