Corridor Verdu è Strada Bicicletta à Sadabad

Corridor Verdu è Strada di Bicicletta esse Custruita in Sadaba
Corridor Verdu è Strada Bicicletta à Sadabad

Un Corridor Verde è una Strada di Bicicletta sò custruiti in Sadabad, chì hè a casa di l'Era Tulipanu è hè famosa per i so artefatti storichi è e bellezze naturali.

L'Istanbulisti guasi andà in un viaghju in a storia andendu in bicicletta. U prugettu Green Valley hè implementatu da a municipalità di Kağıthane in a regione di Sadabad. In u scopu di u prughjettu di u Green Valley, a regione hè foresta, novi parchi, camini di bicicletta è di caminari, è spazii di riposu sò furniti.

U Corridor Verde è a Strada di Bicicletta sò stati custruiti nantu à una zona di 6 chilometri nantu à a Valle di Cendere di u District Centrale. Mentre chì centinaie di sfarenti tippi d'arburi si scontranu cù a terra, una nova reta di trasportu hè stata purtata à a regione cù a strada di bicicletta.

Cù u Corridor Verde è a Strada di Bicicletta custruita in a regione di Sadabad; A Moschea Storica di Sadabad, Lavanderia di Palazzu, Atelier di Carta Artigianale, barche di creek, Nişantaşı, museu à l'aria aperta chì porta e tracce di u periodu anticu, Cisterna d'Acqua di Sadabad, Hasbahçe, Piazza Kağıthane, Moschea Daye Hatun è Scuola Primaria ponu esse vistu.

U sindaco Mevlüt Öztekin hà annunziatu chì u prughjettu sarà prestu in serviziu; "Avemu custruitu una strada di bicicletta di 150 km in una zona verde di 6 mila metri quadrati in totale. I citadini di tutti l'età puderanu gode di e bellezze di stu locu venendu cù e so biciclette. Ci saranu ancu stazioni induve i nostri citadini ponu affittà e biciclette. Apertemu prestu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*