"Rapportu di morti di malatie infettive in 21 pruvince" da CHP İlgezdi

Rapportu di Morte di Malattie Infettive in Ilgezdi da CHP
"Rapportu di morti di malatie infettive in 21 pruvince" da CHP İlgezdi

Gamze Akkuş İlgezdi, Vicepresidente di u Partitu Populare Republicanu è Deputatu di Istanbul, hà valutatu i dati di i morti di u Ministeru di a Salute per via di a pandemia.

Paragunendu i dati di 21 municipalità metropolitane è provinciali di CHP cù i dati di morte annunziati da u Ministeru di a Salute, Akkuş İlgezdi hà dettu: "Comu hè chì i dati di morte annunziati da u Ministeru di a Salute in Turchia sò menu di i dati di morte di 21. pruvince sottu à a gestione di e municipalità CHP ? Ancu sta quistione sola hè a prova chì parechji di i nostri citadini chì anu persu a vita durante a pandemia ùn sò micca registrati. Chì piattanu da quale, per ùn riflette l'epidemie, ch'elli ùn pudianu impediscenu di sparghje, à i numeri ?

Gamze Akkuş İlgezdi, Vicepresidente di u CHP incaricatu di Relazioni Pùbliche, Salute, Cultura è Arti, spiegò a grande cuntradizione trà u "Rapportu nantu à i morti di malatie infettive in 21 pruvince" è i dati di morte. In quantu à u rapportu chì hà scrittu, Akkuş İlgezdi hà dettu u seguente:

Numeru attuale di morti: circa 21 mila in solu 97 pruvince

"In questu rapportu, u numeru di citadini chì sò morti per malatie infettive trà u 2020 di marzu di u 39.720.917 è u 46,9 di ghjugnu 11 in 10 municipalità metropolitane è 1 pruvinciali, chì a so populazione hè di 2020 persone in 30 è rapprisenta u 2022% di a pupulazione di u nostru paese. , hè valutatu. Sicondu i registri di i nostri Comuni in e 21 pruvince in quistione, u numeru tutale di i nostri citadini chì sò morti trà u 1 di marzu 2020 è u 30 di ghjugnu 2022 per malatie infettive hè 96.985. À u 3 di lugliu di u 2022, u numeru di persone chì a causa di a morte hè stata signalata cum'è COVID-19 da u Ministeru di a Salute hè di 99.057 persone in tuttu u paese. Dopu a dichjarazione di a pandemia, u numeru di morti di COVID-2020 in tuttu u paese annunziatu da u Ministeru di a Salute ogni mese in 19 hè più bassu di u numeru di morti di malatie infettive raccolte da a Sede CHP.

U numeru di morti hè circa 2,1 volte più altu ch'è i dati di u ministeru

Evaluendu a pussibilità chì a tendenza di a mortalità COVID-60 in e restanti 19 pruvince di Turchia pò esse equivalente à a rata di morte di e 21 pruvince incluse in stu rapportu, Akkuş İlgezdi hà dettu, "A u 30 di ghjugnu 2022, i morti COVID-19. in Turchia sò circa 2,1 volte più altu ch'è a notificazione di u Ministeru di a Salute, hè stimatu chì pò esse 206.760 19 persone di più. L'esistenza di morti in i quali nisuna malatia contagiosa hè scritta in i rapporti di morte in e municipalità richiede l'investigazione di a pussibilità di un numeru più altu di morti COVID-XNUMX in u nostru paese.

In riferimentu à u studiu di morti extra publicatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute in maghju, Akkuş İlgezdi hà dichjaratu chì à a fine di u 2021, u numeru di morti di COVID-19 in Turchia hè stimatu à 3,2 persone, 264.041 volte più cà u Ministeru di Salute annunziatu. Akkuş İlgezdi cuntinuò e so parolle cusì:

Morti più altu: 2020 Nuvembre-Dicembre, 2021 Aprile, 2022 Febbraio

"Quandu i morti di malatie trasmissibili sò valutati per mese in i registri di 21 municipalità, u più altu numeru di morti hè statu registratu in nuvembre è dicembre di u 2020, aprile di u 2021 è ferraghju di u 2022. U più bassu numeru di morti hè osservatu in maghju è ghjugnu di u 2022.

Semu in u 7u postu trà i paesi più affettati da a pandemia.

Rimarchendu chì a Turchia serà u 7u in a lista di i paesi più affettati da a pandemia, se i numeri di morti sò spiegati currettamente secondu u rapportu, Akkuş İlgezdi hà dettu: "À u principiu di lugliu, Turchia hè u 19u in u mondu in u mondu. numeru di casi cunfirmati di COVID-10 è 19 in u numeru di morti cunfirmati. A parte di e discussioni chì u numeru di casi cunfirmati hè ancu spiegatu in modu incompletu, se i numeri di morti per COVID-19 sò stati spiegati currettamente, si capisce chì u nostru paese hè u 7u paese in u mondu u più affettatu da a pandemia secondu u numeru di morti. U fattu chì u nostru paese, chì hè in u 17u postu secondu a pupulazione mundiale, hè in cima à u numeru di casi è morti in a pandemia di COVID-19, hè trà l'indicatori più chjaru di a mancanza di una forte risposta à u pandemia.

U pesu di Covid-19 hè assai più pesante di ciò chì u ministeru hà annunziatu

Enfatizendu chì u Ministeru di a Salute ùn hà micca divulgatu a distribuzione di i morti COVID-19 per età, sessu, comorbidità, occupazione, classa suciale è pruvince, Akkuş İlgezdi hà dettu: "Durante l'ultime negoziazioni di bilanciu, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà ancu dichjaratu chì a malatia lasciatu in quelli chì avianu a malatia COVID-19. Hà avutu à spiegà chì trè o quattru volte più perdite quante morti attuali sò previste in i prossimi trè anni per via di danni. Nè TURKSTAT nè u Ministeru di a Salute anu ancu annunziatu u numeru tutale di morti in u nostru paese per l'anni 2020 è 2021. A pandemia di COVID-19 ùn hè micca bè gestita in u nostru paese è, cumu si vede chjaramente, u pesu di a pandemia di COVID-19 in u nostru paese hè assai più pesante cà i dati annunziati da u Ministeru di a Salute.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*