L'esportazioni di succhi di frutta supereranu 450 milioni di dollari

L'esportazione di succhi di frutta supererà i milioni di dollari
L'esportazioni di succhi di frutta supereranu 450 milioni di dollari

L'avvenimentu internaziunale di Juiceful Istanbul Summit, urganizatu da l'Associazione di l'Industria di Succhi di Frutta (MEYED) è a riunione annuale più impurtante di l'industria, hè stata ghjovi 22 settembre 2022 à l'Hotel Renaissance Polat Istanbul. Facendu un discorsu à l'avvenimentu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di MEYED, Ozan Diren, hà dichjaratu chì l'esportazioni di succhi di frutta di Turchia anu avvicinatu à u livellu di a mità di miliardi di dollari è chì pruduce un surplus di cummerciu esteru di 95 per centu, è hà dettu: "Se i pulitichi agriculi ghjusta è dinamica industriale sò furnite, u scopu di esportazione di a nostra industria One Billion Dollar serà ottinutu in un futuru vicinu. " "Credemu chì ellu farà accade", disse.

Juiceful Istanbul Summit 2022, urganizatu da MEYED (Juice Industry Association) è ùn hè micca solu a riunione annuale più impurtante di l'industria, ma ancu avè un postu impurtante in u calendariu internaziunale di l'industria, hè stata tenuta u ghjovi 22 settembre 2022 à Hotel Renaissance Polat Istanbul. À u summit, chì hà riunitu l'attori di l'industria di u sucu di fruttu cù più di 200 participanti lucali è stranieri, 15 discorsi è presentazioni sò stati fatti da rapprisintanti di istituzioni da Turchia è stranieri.

Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, u Sicritariu Generale di MEYED, İpek İşbitiren, hà dettu: "Avemu pigliatu una pausa di 2010 anni da i nostri cimi, chì organizemu dapoi u 2, per via di a Pandemia. "Dopu à sta pausa, MEYED hà riunitu una volta di più l'attori di a nostra industria, chì benefica l'agricultura, l'ecunumia, l'ambiente è l'alimentazione", disse.

Facendu un discorsu à l'avvenimentu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di MEYED, Ozan Diren, hà dichjaratu chì l'esportazioni di succhi di frutta di Turchia anu aumentatu bè è hà dettu: "Prevemu chì l'esportazioni di succhi di frutta di Turchia in 2022 saranu più di 450 milioni di dollari. E nostre esportazioni di succhi di frutta aumentanu regularmente da 20-25 per centu ogni annu, grazia à l'intensi sforzi di a nostra industria. A più impurtante, a nostra industria, chì pruduce è esporta cù inputs domestici, hè à un livellu assai avanzatu in l'espurtazioni netti, è e nostre esportazioni, chì anu righjuntu u livellu di a mità di miliardi di dollari, rendenu sempre un surplus di cummerciu esteru di 95 per centu. A nostra industria, chì pruduce un valore ecunomicu cusì altu, furnisce ancu benefici significativi à l'agricultura è u sviluppu per cumprà da un milione di agricultori in Turchia. "U sucu di frutta, chì i beneficii per l'alimentazione umana sò accettati in u mondu sanu, hè una di e rare industrie chì hà una struttura negativa di carbonu in a catena di valore chì si estende da u giardinu à u vetru, è ancu benefiziu l'ambiente", disse. . U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di MEYED, Ozan Diren, hà aghjustatu chì l'Industria di Succhi di Frutta investe finu à 5 milioni di dollari in R&D annantu à una basa annuale è furnisce impieghi diretti à circa 100 mila persone.

Target: Esporta più di 1 miliardi di dollari

Dichjarà chì u mercatu glubale in succhi di frutta hè di circa 17 miliardi di dollari, Ozan Diren hà dettu: "In questu mercatu, chì hè realizatu cum'è esportazioni di marca è materie prime è prudutti intermedii, u postu di Turchia hè cresciutu da u 2017u in 17 à u 2020u in u 12, secondu u 2021. à i dati ITC. Avemu mantinutu u listessu rangu in 1. Per d 'altra banda, vulemu ancu di più per u nostru paese. In più di a so struttura cumpetitiva, a nostra industria hè ancu in un locu rispettatu in u mondu in settori cum'è cunniscenze tecniche, ingegneria, R&D, tecnulugia è machini. A nostra diversità di frutti, chì hè una ricchezza naturale sustinevule di u nostru paese, rinfurzà ancu a nostra competitività. Avemu stabilitu un scopu d'esportazione di 10 Billion Dollars è credemu chì avemu da ghjunghje à questu scopu in un futuru vicinu s'ellu ci sò furnite e pulitiche agricule è dinamiche industriali ghjusti, è cuntinuemu i nostri sforzi in questa direzzione cun determinazione. "U nostru scopu più longu hè di aumentà a parte di Turchia in u mercatu globale à u XNUMX per centu", disse.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di MEYED, Ozan Diren, hà continuatu e so parolle cusì: "Un altru scopu di a nostra industria, chì valuta circa 10 per centu di a produzzione di frutti in u nostru paese cum'è materie prime, hè di aumentà gradualmente sta rata à 20 per centu o. ancu 30 per centu, cù a prediczione chì u cunsumu è l'espurtazioni aumenteranu. " hè di sguassà. Questu significa garantia di u mercatu per i pruduttori di frutti turchi. Per d 'altra banda, a nostra industria deriva u so putere d'esportazione da a so pusizioni in u mercatu domesticu. L'applicazione SCT per e categurie di nettari è bevande di frutta, ancu s'ellu sò prudutti agriculi, hà ancu una parte in u cunsumu relativamente bassu in u mercatu domesticu. L'applicazione di l'Imposta di Cunsumu Speciale affetta negativamente i nettari, chì hè a categuria più cunsumata in u nostru paese. L'esenzione di nettari, chì in generale cuntenenu 50 per centu di frutti, da l'applicazione di l'impositu di cunsumu speciale facilita a vendita in u mercatu domesticu, sustene a crescita di un pruduttu nutritivu cù una tarifa di fruttu più altu, è cù e risorse create da quì, u pruduttu pò esse acquistatu. più faciuli, magazzinu più faciule, è più risorse seranu create per l'esportazione. "Questu beneficerà u settore, è ancu i cunsumatori, l'agricultura è l'ecunumia di u paese".

À l'apertura di u summit, u presidente fundatore di MEYED Prof. Dr. Aziz Ekşi hè ancu ghjuntu à u podium è hà fattu un discorsu annantu à l'impurtanza di l'industria.

A prima presentazione à u summit hè stata fatta da FAO (Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura) Vice Rappresentante di Turchia, Dr. Interpretata da Ayşegül Selışık. Dr hà dichjaratu chì a FAO si focalizeghja nantu à a trasfurmazioni di i sistemi di produzzione alimentaria nantu à l'assi quadruple di 'Better Production, Better Nutrition, Better Environment, Better Agriculture' in fronte di minacce cum'è l'accessu à l'alimentariu è a crisa climatica. Ayşegül Selışık hà datu infurmazioni nantu à e riflessioni di l'attuali sviluppi glubale nantu à l'industria di i succhi di frutta.

Un altru parlante di u summit, u fundatore di u gruppu FutureBright, Akan Abdula, hà focu annantu à l'indicatori macroeconomichi è a dinamica sociologica in a so presentazione intitulata "Tips in Consumption in Turkey"; Hà sparte e so previsioni per u futuru.

Nielsen IQ Beverage Industry Leader Esra Doyduk spiegò u viaghju di cambiamentu è trasfurmazioni in i tendenzi di u mercatu FMCG è Fruit Juice cù figuri in a so presentazione à a cima.

Facendu a presentazione finale in e sessioni di a matina di u summit, u Direttore di u Centru di Scienza di Succhi di Frutta Dr. Carrie Ruxton hà focu annantu à induve e percezioni sbagliate nantu à u sucu di frutta, un pruduttu chì i so benefici sò scientificamente pruvati, è cumu si ponu esse superati.

Döhler Business Development Manager Khalid Sedraoui, chì hà fattu a prima presentazione dopu a pausa di pranzu à u Juiceful Istanbul Summit 2022, hà datu infurmazioni nantu à l'opportunità globale davanti à Turchia da una perspettiva settoriale.

U CEO di Escon Energy, Onur Ünlü, in a so presentazione intitulata "U primu carburante di a trasformazione verde: efficienza energetica", hà valutatu u prublema di l'efficienza energetica, chì hè in prima linea di l'agenda mundiale, da a perspettiva di l'industria alimentaria, agricula è succhi di frutta. .

In a so presentazione à u summit, Aromsa Deputy General Manager Responsible for R&D, Marketing and Technical Sales and Board Member Melis Yasa Aytaman hà trasmessu u benefiziu funziunale è l'agenda di l'innuvazione orientata à a trasfurmazioni di l'industria di i succhi di frutta.

Tetra Pak Marketing Manager Müge Göksel hà fattu una presentazione nantu à i cambiamenti in i tendenzi di i cunsumatori è l'opportunità chì offrenu à l'industria.

GEA Group Turkey Liquid Technologies Sales Manager Erdal Gavas hà discututu e tecnulugia di riduzzione di zuccaru in succhi di frutta è bevande in a so presentazione.

Serdar Erçal, CEO di Borusan Logistics Services, un altru parlante di Juiceful Istanbul Summit 2022, hà spiegatu l'effetti di a pandemia di COVID-19, chì hà affettatu u mondu sanu, nantu à u cummerciu mundiale è a catena di supply ieri (2020-2021), oghje (2022-2023). 2025) è dumane. L'hà evaluatu in a perspettiva di (2030-XNUMX).

John Collins, Direttore Esecutivu di IFU (Associazione Mondiale di Succhi di Frutta è Verdura), chì era trà l'invitati stranieri di u Juiceful Istanbul Summit 2022, hà trasmessu a visione mundiale di l'industria di i succhi di frutta da a so propria perspettiva in a presentazione intitulata "Spartitu di l'Informazioni Globale". '.

U Sicritariu Generale di l'AIJN (Associazione Europea di Succhi di Frutta) Wouter Lox è u Manager di Sostenibilità è Affari Tecnici Justine Pradels, chì hà fattu l'ultima presentazione inseme à u summit, hà furnitu infurmazioni up-to-date nantu à u mercatu europeu, chì hà una parte alta in i nostri esportazioni. , da a perspettiva di Sviluppi Legislativi di l'Unione Europea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*