Gaziantep Rail 1a tappa d'offerta di custruzzione

Borege İnşaat hà vintu l'offerta tenuta da a Municipalità Metropolitana per i travaglii di custruzzione di u sistema di ferrovia leggera. L'offerta più bassa in l'offerta era di 16 milioni di YTL.

Borege İnşaat hà vintu l'offerta tenuta da a Municipalità Metropolitana per i travaglii di custruzzione di u sistema di ferrovia leggera. In l'offerta, Hiperbol İnşaat hà fattu l'offerta più bassa cù 16 milioni 937 mila YTL. L'offerta di Borege era 17 milioni 343 mila YTL.

L'offerta per a "costruzione di a prima tappa di u sistema di ferrovia leggera" fatta da a Municipalità Metropolitana u 24 d'aprile hè stata cunclusa. Borege Construction Industry and Trade Limited Company hà vintu l'offerta per 1 milioni 17 mila 343 YTL. In l'offerta, à a quale 720 cumpagnie anu participatu, Borege İnşaat hà presentatu a seconda offerta più bassa.

Mentre chì un totale di cumpagnie 4 anu presentatu offerte per l'offerta, u presidente di a cumissioni hà cunsideratu tutte queste offerte valide per via di a valutazione. A data di iniziu di u travagliu hè stata determinata cum'è u 9 di lugliu di u 2008 è a data di fine di u 9 d'aprile di u 2009.

OFFERTE IN CANDIDATURA DI COSTRUZIONE

Hyperbol Construction: 16 milioni 937 mila YTL
Borege Construction: 17 milioni 343 mila YTL
Yapı Merkezi: 27 milioni 369 mila YTL
Gülermak: 37 milioni 507 mila YTL

Fonte : Ozen Technical Consulting

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*