Alstom riceve un'offerta di segnalazione trà Eskişehir Balıkesir

Firma di segnalazione di 89 milioni d'euros da Alstom !

Alstom hà firmatu un cuntrattu di 89 milioni di euro per a fornitura di soluzioni di signalazione ERTMS / ETCS "Atlas" da esse aduprate in a mudernizazione di a linea Eskişehir-Balıkesir.

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà firmatu un cuntrattu cù Alstom per a fornitura di sistemi di segnalazione è telecomunicazioni in a linea chì unisce Eskişehir è Balıkesir. Stu ligame ferroviariu longu di 328 km serve ancu Kütahya.

U cuntrattu vale circa 89 milioni d'euros è include u sistema di signalizazione "ATLAS", "Smartlock" interlocking elettronicu è u sistema di cuntrollu integratu basatu annantu à tutta a linea, u Sistema Europeu di Gestione di Traffic Ferroviaria testatu operativamente è u Sistema Europeu di Controlu di Treni (ERTMS/ETCS) 1u. è i livelli 2. U centru copre u disignu, a fabricazione è a fornitura di hardware Iconis. In u scopu di u prugettu, Alstom furnisce sistemi di passaghju à livellu è strutture tecniche di l'equipaggiu, è ancu sistemi di distribuzione è di alimentazione ininterrotta. L'equipaggiu di bordu ERTMS/ETCS è i sistemi di Fermata Automatica di Treni (ATS) seranu installati nantu à 27 locomotive TCDD.

I travaglii di mudernizazione è hardware sò previsti per piglià 36 mesi. L'attrezzatura Atlas serà fabbricata in l'installazione di Alstom à Villeurbanne in Francia. U sistema novu equipatu serà messu in opera in nuvembre 2014.

Stu novu sistema di segnalazione permetterà à TCDD di gestisce i servizii ferroviari trà Eskişehir è Balıkesir in modu efficace è senza interruzzione. U sistema aumenterà a velocità media di i treni TCDD finu à 160 km / h è aumenterà a capacità di a linea aumentendu a so sicurità.

L'impiegati di Alstom Turchia cuntinueghjanu à cuntribuisce à a realizazione di u prugramma d'investimentu TCDD per a mudernizazione di e linee ferroviarie cunvinziunali, cù u supportu di i centri di cumpetenza di signalizazione Alstom. L'installazione di Alstom di a soluzione ERTMS/ETCS "ATLAS" nantu à a linea Eskişehir - Balıkesir; Rapprisenta un altru passu versu l'omogeneità di u mercatu ferroviariu eurasiaticu, chì faciliterà i passaghji di e fruntiere, aumenterà a capacità operativa di e linee, maximizà a sicurezza di u trafficu è riduce u tempu di viaghju.

Soluzioni ERTMS "Atlas" di Alstom Transport

Stu novu cuntrattu rinforza a pusizione di punta di Alstom Transport in a implementazione operativa di l'interoperabilità in Europa. Alstom hà una quota di mercatu di 2% in i prughjetti di l'equipaggiu di campu ERTMS Level 63-Compliant. Atlas hà pruvatu in u serviziu cummerciale cù più di 1.100 treni è più di 40 milioni di chilometri coperti. Soluzioni Atlas sò aduprate in 2 treni di 10 chì operanu sottu ERTMS Livellu 8 in Europa. Alstom produce attualmente a linea Roma-Napoli d'Italia, a prima linea assai veloce dotata di un sistema ERTMS di Livellu 2, a linea Mattstetten-Rothrist di Svizzera utilizata da a più grande flotta attrezzata, è a Route Betuwe d'Olanda, parte di u Corridor C. Funziona in più. più di 9 prughjetti ERTMS in 30 paesi europei, cumprese a hotline.

Oghje, più di 1.200 treni consegnati, più di 900 sò in serviziu cummerciale cù i sistemi Alstom ERTMS/ETCS. Più di 1.500 treni entreranu in serviziu in i prossimi anni.

Soluzioni Alstom Smartlock

Smartlock cuntribuisce à a sicurità di u trafficu ferroviariu. Sta suluzione permette à i gestori di l'infrastruttura di monitorà e so operazioni cù un cuntrollu efficace, una sicurità cumpleta è un rendimentu massimu. Dapoi u 1997, 2006 unità di cuntrollu interlocking informatizzate sò state consegnate à a Cumpagnia Ferroviaria Naziunale di Francia (RFF), cumpresa a più grande unità d'Europa cunsegnata à Strasburgu in u 17. In maghju 2009, unu di i primi centri "super-integrati" d'Europa hè statu consegnatu à Bologna, in Italia. U centru gestisce l'infrastruttura di 8 linee, 29 stazioni di treni, più di 600 segnali, 300 mutori di commutazione, 1.400 strade principali è 1.700 strade di manuvra.

Alstom in Turchia

Alstom hà iniziatu a so attività in Turchia in l'anni 1950. Alstom, chì face una cuntribuzione significativa à l'ecunumia di Turchia cù i so circa 1200 impiegati impiegati in i campi di u cummerciu, l'ingegneria, i servizii è a fabricazione, hè una di e cumpagnie principali in Turchia in i campi di l'energia è l'infrastruttura di trasportu ferroviariu.

Alstom hà furnitu 436 locomotive per e Ferrovie Turchi di Statu (TCDD). In Istanbul, induve sustene u sviluppu di u trasportu di a cità per più di 10 anni, Alstom hà custruitu a prima linea di metro di a cità (Taksim-4.Levent) è hà furnitu i veiculi Metropolis, chì sò in operazione cummerciale dapoi u 2000. Oghje, in più di i tram Citadis attualmente in opera, cù a participazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), Istanbul Transportation Inc., a nova linea Bağcılar - (Kirazlı) - İkitelli - Villaggio Olimpico, chì hè in custruzione, hè stata urdinata in Aostu 2007. 20 Metropolis hà iniziatu l'accettazione pruvisoria di a serie di metro.

Alstom, chì hà a capacità di gestisce prughjetti chiavi in ​​mano in i campi di a generazione è a trasmissione di energia, hà furnitu l'equipaggiu di basa per u 55% di a capacità di generazione di energia installata in Turchia, inseme cù a diga di Atatürk, a più grande centrale idroelettrica in u paese, è À u listessu tempu, circa 50% di e produzioni di trasmissione installate di TEİAŞ. A fabbrica Alstom Grid situata in Gebze esporta 85% di a so pruduzzione è hè sempre in u top 500 di e 100 imprese naziunali più impurtanti in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*