Infrastruttura di trasportu di Turchia 2011

Turchia hà annunziatu recentemente i so obiettivi di sviluppu di l'infrastruttura per u 100, quandu celebrerà u 2023 anniversariu di a so repubblica.

L'autostrade sò u modu di trasportu più utilizatu in Turchia per anni. Per quessa, u settore di u trasportu cù autobus è altri veiculi stradali hà ghjucatu un rolu assai impurtante in u trasportu di passageri. Ancu se u viaghju aereu hà cuminciatu à cuntribuisce à u trasportu cù l'aumentu di u numeru di aeroporti è cumpagnie aeree recentemente, e ferrovie ùn anu micca pigliatu u so postu desideratu in u trasportu di passageri è di merci per via di a so infrastruttura inadegwata è inefficiente. Sta situazione afecta ancu a tarifa di l'espurtazioni è l'impurtazioni da u paese. Tuttavia, l'efficienza di u cummerciu hè di grande impurtanza per u paese per ghjunghje à u livellu ecunomicu miratu.

I prughjetti di u tunnel di strada, ferrovia è metro, chì sò stati iniziati o sò in a tappa di pianificazione in l'ultimi anni, miranu à aumentà u standard è a qualità di vita in u paese eliminendu e carenze in l'infrastruttura di trasportu di Turchia.

À u Cungressu di l'Infrastrutture di Trasportu di Turchia 2011, questioni impurtanti in u scopu di l'infrastruttura ferroviaria è autostradale in Turchia saranu coperti, cumprese grandi prughjetti di trasportu cum'è 7 Hills 7 Tunnels per Istanbul, Istanbul-Ankara-Konya High Speed ​​​​Train Line , è u 3u ponte di u Bosforu. I fonti di finanziamentu per tali prughjetti seranu discututi, l'impurtanza di l'infrastruttura di trasportu per u trasportu di merci serà evidenziata, è ci saranu opportunità per e cumpagnie lucali è internaziunali per impegnà in pussibuli opportunità di partenariatu.

E discussioni tecniche copreranu diverse analisi realizate in prughjetti naziunali è internaziunali. Per mostrà i prughjetti in corso / cumpletati di successu, i prughjetti di trasportu iniziati da diverse municipalità metropolitane seranu presentati, è ancu e future opportunità di cooperazione cù u settore privatu è l'università seranu discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*