Bursaray pò estendersi à Görükle, u sindaco metropolitanu di Bursa Recep Altepe hà datu u signale

U PRESIDENTE ALTEPE ANNUNCIAU U CAMBIU SMART PROJECT IN SITE

  • METROPOLITAN MAYOR RECEP ALTEPE STATUT TRAM EDIFICI FACULTATI DI L'ULTIMA STAZIONE IN U VECCHIU PPOJE, Spieghendu U CAMBIO RAZIONALE IN U PROGETTU, À A VISITA TECNICA CÙ I MEMBRI DI PRESS IN A LINEA GÖRÜKLE.
  • DECLARENDU QU AVANU FABRICATU PIÙ LINEE BY 36 PERCENT ATTRAVERU U CAMBIO IN U PROGETTU, U PRESIDENTE ALTEPE GUARDA ANCHE À L'AVVENU IN QUESTU CAMBIO È ESTENDU À E REGIONI IRFANI, HASANAĞA È ÖNKAYAPA.

BURSA - U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà fattu un viaghju tecnicu cù i membri di a stampa nantu à a linea Görükle, chì hè stata aperta in settembre cù l'iniziu di u novu mandatu à l'università. In fattu, u presidente Altepe hà datu infurmazioni nantu à e produzioni muderne realizate, è hà nutatu chì, grazia à u cambiamentu di u prugettu, 36 per centu di più linee sò stati purtati à Bursa, è chì a linea Görükle serà allargata più à punente in u futuru.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe, chì hà cuntinuu rapidamente i so investimenti in u sistema ferroviariu in linea cù l'obiettivu di maglieria Bursa cù rete di ferru, è mettite e parti finite di i prughjetti à u serviziu di u publicu u più prestu pussibule, hà visitatu a linea Görükle, induve i viaghji cuminciaru in settembre, cù i membri di a stampa. U sindaco Altepe, chì hà scontru cù i membri di a stampa in a stazione di Şehreküstü cù Erdem Saker, unu di l'ex sindaci di a municipalità metropolitana, Seyfettin Avşar, u secretariu generale di a municipalità metropolitana, è Levent Fidansoy, u direttore generale di Burulaş, hà datu infurmazione nantu à Vizematik, chì elimina l'attesa in fila per l'aghjurnamenti di visa. Nutendu chì u numeru di visamatics cuncepiti è ingegneriati in Bursa aumenterà cù u tempu, u sindaco Altepe hà dettu: "Grazie à visamatics, a nostra ghjente puderà aghjurnà e so visa quì senza aspittà in fila".

Bursa hà vintu cun un cambiamentu raziunale

U presidente Altepe, chì tandu hà imbarcatu à Bursaray cù i so membri di a stampa, hà datu infurmazioni nantu à i cambiamenti fatti in u prugettu durante u viaghju à Görükle. Dichjarà chì ci hè un tunnel di 900 metri di longu nantu à a linea di Görükle, u sindaco Altepe hà dettu: "Avemu trasfurmatu u tunnel per esse perforatu in un tunnel cut-and-cover. Dopu tuttu, quì hè di novu u tunnel. Solu u travagliu hè statu fattu più economicu. In u centru di a cità, tutti i tuneli sò stati tagliati è cuparti, è un tunellu perforatu hè statu prupostu per una grande zona cum'è l'università. Avemu decisu chì questu ùn era micca necessariu. In novu, avemu fattu un bonu usu di e differenze di elevazione nantu à a linea è hà fattu alcuni cambiamenti. U vechju prughjettu passava sottu Ayvalı Dere, avemu passatu sopra. In questu modu, cù i cambiamenti chì avemu fattu in u prugettu, avemu custruitu una linea supplementaria di circa 2,5 chilometri cù duie tappe finu à Emek. Per questu, ùn avemu micca fattu offerte supplementari, nè avemu aumentatu l'affari, nè avemu datu assai soldi. In fine, Bursa hà vintu cù stu cambiamentu raziunale ".

"Avemu apertu a strada per a linea"
U presidente Altepe, chì sbarcò à l'ultima tappa in u campus di Görükle, mostrò à i membri di a stampa cun ellu u locu di l'ultima stazione in u prughjettu cambiatu. Indicà à u puntu di scavi per u prugettu in l'area daretu à l'edificazioni di a facultà, induve ci hè attualmente un campu di football, u presidente Altepe hà dettu: "Quandu avemu ghjuntu, a custruzzione avia cuminciatu quì. Avemu firmatu subitu. Perchè s'ellu ùn era micca cambiatu u prugettu, a linea saria finita quì. Ùn saria micca pussibule allargà a linea daretu à l'edificazioni à Görükle, İrfaniye è Hasanağa in u futuru. In ogni casu, era pussibule di passà sottu à l'edificazioni cù tunnelli perforati à altu costu. Inoltre, s'ellu era l'ultima tappa, i veiculi di trasportu publicu da Görükle, İrfaniye, Hasanağa è Kayapa duveranu purtà i so passageri in u campus per integrà cù Bursaray. Questu era inconveniente in quantu à a densità di trafficu in u campusu è in quantu à a sicurità. U Rectoratu hà ancu dichjaratu chì l'ingressu à l'università deve esse cuntrullatu è anu appruvatu u nostru cambiamentu di prughjettu. Stu cambiamentu li piacia ancu ", disse.

più vicinu à l'uspidale

Dichjarà chì u cambiamentu di u prugettu hà purtatu una grande cunvenzione per i citadini chì anu da andà à l'Hospital di a Facultà Medica ogni ghjornu, u sindaco Altepe hà dettu: "In u vechju prughjettu, l'ultima stazione era in u latu est di l'edificiu di a Facultà. Avemu pigliatu l'ultima stazione parallela à l'Autostrada Ankara-İzmir 130-140 metri più in là. I nostri citadini chì partenu da a stazione ghjunghjenu subitu à i policlinichi. Basta à marchjà 80 metri per andà in u serviziu d'urgenza. In ogni casu, s'ellu era un vechju prughjettu, saria bisognu di marchjà 400 metri à a sala d'urgenza. Inoltre, grazia à u fattu chì l'ultima stazione hè parallela à a strada İzmir, i nostri citadini chì venenu da Görükle, İrfaniye è Hasanağa puderanu trasfiriri quì è ghjunghje à u centru di a cità cù Bursarayla. In novu, cù e linee di fornitura chì facemu da quì, i nostri studienti puderanu ghjunghje in ogni angulu di u campus facilmente ".

BURSA MUNICIPALITÀ METROPOLITANE
DIRECZIONE DI PRESSA È RELAZIONI PUBBLICHE

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*