U prublema di trafficu in Bursa hè statu discutitu

U prublema di u trafficu in Bursa hè statu discutitu: u guvernatore di Bursa Izettin Küçük, u sindaco metropolitanu Recep Altepe è u presidente BTSO İbrahim Burkay si sò riuniti cù i presidenti, i gestori è l'affari di tutte e zone industriali organizzate cù u scopu di pruduce suluzioni cumuni à u prublema di u trafficu urbanu in Bursa. è hà discututu e so pruposte di suluzione. U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà ricurdatu chì centinaie di travagliadori venenu cù i so veiculi privati ​​​​à cumpagnie chì anu una stazione di metro è servizii di navetta ghjustu davanti à elli, è hà enfatizatu chì u prublema pò esse risoltu in una misura significativa, purtendu l'ore di travagliu avanti è dirigendu. i travagliadori à u trasportu publicu.

Cù u scopu di fà Bursa una cità accessibile in tutti i settori, l'investimenti cuntinueghjanu rapidamente da a Municipalità Metropolitana in tutti i settori, da i sistemi ferroviari à i ponti è l'intersezioni, da l'apertura di novi strade à l'espansione di e strade esistenti, mentre chì i traffici, in particulare in a matina è ore di sera, diventenu l'agenda priurità di l'amministratori di a cità. U guvernatore di Bursa İzzettin Küçük, u sindaco metropolitanu Recep Altepe è u presidente BTSO İbrahim Burkay anu tenutu una riunione cù i presidenti, i dirigenti è l'affari di tutte e zoni industriali organizzate per pruduce una mente cumuna per a suluzione di a congestione di u trafficu. À a riunione, l'investimenti di trasportu fatti da a Municipalità Metropolitana, u trafficu in l'ore di a matina è di a sera è i suggerimenti per a suluzione di u prublema sò stati discututi unu per unu.

U 70% di u budgetu hè per u trasportu.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà enfatizatu chì, cù l'aumentu di u livellu di benessere è l'aumentu di u putere d'acquistu in l'ultimi anni, u numeru di pruprietà di veiculi privati ​​hè aumentatu è e persone tendenu à andà in ogni locu cù i so veiculi. Enfatizendu chì u trafficu hè u prublema primariu micca solu in Bursa, ma in tutte e cità cù una populazione di più di un milione, u sindaco Altepe hà dettu: "Ancu se u sughjettu hè i Ministeri di i Trasporti è di l'Internu, noi, cum'è a municipalità, facemu u più. investimenti. Destinemu più di 70 per centu di u nostru budgetu d'investimentu à u trasportu. U numaru di ponti è intersezioni chì avemu custruitu in l'ultimi 7 anni hè statu 63 è sti travagli cuntinueghjanu. E linee di metro è tram sò custruite. U numaru di edifizii distrutti per apre un unicu boulevard hà righjuntu 500. A demolizione di a custruzzione ùn hè micca faciule. Questa applicazione ùn hè micca dispunibule in alcuna cità di Turchia. Dopu à Istanbul Street, tutte e linee da aghjunghje, in particulare u metro Yıldırım, saranu sotterranei. I nostri travaglii di trasportu aereu è marittimu cuntinueghjanu. L'aeroportu di Yunuseli hè passatu. I voli programmati sò in corso. Spergu chì i nostri idrovolanti chì decolleranu da Yunuseli atterriranu in u Cornu d'oru in pocu tempu ".

Avemu da stabilisce è applicà e regule.
Malgradu tutti issi investimenti, u sindaco Altepe attira l'attenzione nant'à u trafficu soprattuttu à l'ora di a matina è di a sera, è dichjara chì a suluzione di stu prublema dipende solu da i passi da fà inseme è chì tutti duveranu cuntribuisce à a suluzione. Dichjarà chì per questu, e decisioni duveranu esse pigliate per stabilisce e regule è per sfruttà a maiò parte di l'infrastruttura è e strade esistenti seguendu queste regule, u presidente Altepe hà dettu: "I passi chì faremu inseme cù l'industria sò assai impurtanti. Ci hè parechje misure chì duvemu piglià per allevà u trafficu. Per esempiu, quandu aghju andatu à Ankara pocu tempu, aghju nutatu chì e strade sò viotu à 7 am. Ancu s'ellu pigliamu u sistema ferroviariu davanti à certi stabilimenti, mettenu un bus navetta. Ancu s'ellu ci era un bus navetta, centinaie di travagliadori sò ghjunti cù i so veiculi. Ci hè un metro, ci hè un serviziu, ma u parcheghju di a fabbrica hè pienu. Un autobus 80 - 100, un tram 200 è un vagone 700 à 1000 veiculi impediscenu u trafficu. 10 anni fà ùn ci era micca una strada circundante. Oghje, 50 mila veiculi l'utilizanu. Avemu da stabilisce e regule è agisce inseme. Pudemu sperimentà un grande sollievu movendu un pocu l'ore di travagliu. L'intensità in u sistema ferroviariu hè sperimentata in 1 - 1,5 ore. Miliardi di dollari sò stati investiti. L'ora d'utilizazione sò appiccicate à 1 - 1,5 ore. Dopu à 9.30 di a matina, i carru vanu vioti. Se u clock hè aghjustatu, e fabbriche sò avanzate è e scole sò avanzate, u sollievu hè furnitu. Avemu bisognu di allargà l'ora trà 7.30 è 09.00 di a mattina ", disse.

"Bursa; A cità induve hè u più caru per fà una strada "
U guvernatore di Bursa, İzzettin Küçük, hà ancu ricurdatu chì a congestione di u trafficu in a matina è a sera hè unu di i prublemi più impurtanti. Esprimendu chì a Municipalità Metropolitana hè a cumuna chì face più espropriazioni per e strade, Küçük hà dettu: "Ma ùn hè micca faciule di custruisce strade in Bursa. Andate in un locu naturali. Dicenu chì andate in un altru locu, ci sò artefatti storichi, ùn pudete micca passà quì. Bursa hè unu di i posti più difficiuli è caru per custruisce strade in Turchia. A ghjente vole gode è gode di sta bella cità. Ci pusemu, discutemu u prublema è partemu da e scole. Avemu cambiatu l'ora di iniziu di 170 scole chì offrenu educazione unica da 8.20 di a matina à 9 ore. U trafficu hè più cuncentratu trà 7.30 è 8.30 di a matina. In più, avemu tiratu daretu à tutti i punti di cuntrollu, in modu chì ùn vi chjappà dentru. Travagliemu cù sicurità, determinemu e rotte è i tempi di i veiculi è i camioni grossi. Faremu ancu arrangiamenti per elli ", disse.

U tempu di u travagliu nantu à a strada serà ridutta
Esprimendu chì anu aspittà di l'industriali in quantu à a regulazione di l'ore di travagliu, u guvernatore Küçük hà dettu: "U nostru scopu hè; Pudemu turnà l'ore di travagliu da l'ora di punta? A nostra recensione hè: ore di travagliu in l'industria sò principalmente 8 - 8.30. U travagliadore hà da lascià à 7 per ghjunghje. A sera, i stessi 1 - 1,5 ore passanu nantu à a strada. Ancu s'ellu hè 7 ore o 6.30:6.40 pm, hè faciule per andà à u travagliu. Cusì, distribuemu l'ora di punta. Riducemu ancu u tempu passatu da i travagliadori nantu à a strada. S'ellu parte à 06.30 di a matina, hè à u travagliu. U stessu à a sera. A sera lascia un ghjornu sanu per l'impiigatu. Signore, ùn hè micca 1:1 troppu prestu ? Una persona piacerebbe piglià una mezza ora, ma u prezzu hè pisanti. U costu di a cità hè assai pisanti è ci vole 3 ora in trafficu. Ùn sò micca sapè ciò chì affettarà l'imprese tecnicamente, ma u listessu prucessu continuerà. Scorrerà solu XNUMX ora ognunu. Fate un grande serviziu à a cità senza investisce soldi. U tempu di l'impiegati in u trafficu diminuirà, è s'ellu esce à XNUMX ore di sera, ci sarà una ghjurnata sana. Avemu una tale dumanda da voi. Vulemu chì ti ghjunghje. Cum'è un publicu, farà tuttu ciò chì hè necessariu per cunsulà queste persone ", disse.

L'impieghi hè più di 160 mila
U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, İbrahim Burkay, hà ricurdatu chì più di 14 mila persone eranu impiegati da 4 OIZ, 3 OIZ di Reclamazione è 21 OIZ di Reclamazione è 160 Zone Industriali Organizzate in totale. Esprimendu chì sò raggruppati in 11 settori nantu à cumu fà un accordu in l'industria per facilità u trafficu in Bursa, Burkay hà dettu: "Avemu alcuni settori chì restanu in a cità. Avemu riunitu sti settori sottu u tettu di una cooperativa è hà cuminciatu un studiu cù a nostra Municipalità Metropolitana. Travagliemu à un novu statutu, chì chjamemu Zona di Cummerciu Organizata, per questi settori in i zoni fora di a cità. Avemu identificatu 11 spazii da u riciclamentu à u plasticu. Avemu u scopu di risolve u prublema di u trafficu in seriu movendu e Zone di Cummerciu Organizzati in 11 zone, cum'è in Europa, fora di a cità, chì hè cunnessa à a stazione di autobus in trenu. Questu permetterà ancu à queste cumpagnie di cultivà. Perchè sti imprese sò bloccati in a cità, ùn anu micca spaziu per cultivà ".

In a riunione, i rapprisentanti di e zoni industriali urganizati è l'imprese anu spressu i so suggerimenti per risolve u prublema di u trafficu, da purtà l'ore di travagliu in u trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*