A guida per u Tunnel Eurasia principia in 2 settimane

U passaghju da u Tunnel Eurasia principia dopu à 2 settimane: U Tunnel Eurasia, chì unisce l'Europa è l'Asia per a seconda volta sottu à u Bosforu dopu à Marmaray, serà apertu u 2 di dicembre. 20 mila veiculi à ghjornu copreranu a strada di 130 minuti trà Kazlıçeşme è Göztepe in 100 minuti. Millioni di TL di carburante seranu salvati.

U Tunnel Eurasia di dui piani, induve passeranu i veiculi à roti dopu à i Ponti Marmaray è Yavuz Sultan Selim, serà messu in serviziu u 20 di dicembre per facilità u trafficu in Istanbul. A fundazione di u Tunnel Eurasia, chì hè a seconda riunione trà l'Asia è l'Europa sottu u Bosforu dopu à Marmaray, hè stata posta in u 2011. U tunnel, chì hè statu realizatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer per 1 billion 245 million dollars, hè statu custruitu 160 metri sottu à a terra. U Tunnel Eurasia, chì hà una lunghezza tutale di 14.6 chilometri cù e so strade di avvicinamentu, riducerà a strada di 100 minuti trà Kazlıçeşme-Göztepe à 15 minuti.

U Tunnel Eurasia, chì hè previstu di passà 130 mila veiculi à ghjornu, alleviarà significativamente a carica di trafficu nantu à i ponti 15 di lugliu è Fatih Sultan Mehmet. Cusì, centinaie di milioni di dollari di carburante seranu salvati annu.

TUNNEL A 3 ETAPE

U Tunnel Eurasia hè custituitu di trè sezioni principali: "Europa", "Bosforu" è "Anatolia". U Tunnel di l'Eurasia, chì hè statu custruitu cum'è dui piani, pò esse ingressu è esce da u latu europeu è anatolia. Kazlıçeşme va à Göztepe da u pianu superiore di u Tunnel Eurasia, è da Göztepe à Kazlıçeşme da u pianu più bassu. A basa geologica di u Tunnel Eurasia hè stata perforata cù una mole speciale cuncepita da ingegneri turchi. Ci hè 27 metri di rocci nantu à u tunnel, vale à dì, u tunnel hè statu scolpitu sottu à a roccia di 61 metri situata sottu à u corpu d'acqua di 27 metri di u Bosforu. Riceverà ancu i telefunini mobili cù a stazione di basa situata à u puntu più prufondu di u Tunnel Eurasia.

4 DOLLARS + VAT

U toll di u Tunnel Eurasia, chì hè previstu di passà 130 mila veiculi per ghjornu, hè 4 $ + VAT per i vitture è 6 $ + VAT per i minibus.

ALTA SICUREZZA ATTIVATA

U Tunnel Eurasia si distingue ancu cù a so alta sicurezza. I sistemi avanzati sò stati messi in usu per un flussu di trafficu sicuru, sanu è ininterrottu in u tunnel per 24 ore. Mentre chì i zoni ascendenti sò stati posti ogni 300 metri, assai stanze di l'infermeria sò stati pensati in u tunnel per accidenti. À u listessu tempu, u tunelu hè statu custruitu in una struttura chì ùn saria micca affettata da i risichi di terramoti è di tsunami. Materiali spiciali sò stati utilizati per chì, se un focu s'era in un pianu di u tunnel, ùn si sparghje micca à l'altru pianu. Di novu in u tunnel, ci era un sistema di càmera di circuitu chjusu, sistemi di rilevazione di eventi, sistemi di cumunicazione è di notificazione, induve ogni puntu era monitoratu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

Cumu i cunduttori utilizanu u tunnel?

LATO EUROPEU

U Tunnel Eurasia hè ingressu da Kazlıçeşme da u latu europeu è cuntinueghja sopra a terra. A strada, chì hè disposta cum'è 4 partenze è 4 arrivi in ​​Kennedy Caddesi, passa per Samatya è Yenikapı per 5.4 chilometri è ghjunghje à Cankurtaran.

traversata strettu

In Cankurtaran, invece, principia a sezione di u tunnel chì passa sottu à u Bosforu. U tunelu, cù una lunghezza tutale di 5.4 chilometri, hè statu custruitu sottu à u fondu di u mari in u Bosforu, utilizendu diverse tecniche. Un pianu di u tunnel di dui piani hè utilizatu cum'è partenza è l'altru pianu hè utilizatu com'è arrivu. U tunelu, chì pò esse ingressu da u Cankurtaran, serà surtitu da l'Harem in u Latu Anatolian.

LATU ANATOLIA

I cunduttori chì andaranu à Eyüp Aksoy Junction dopu à Harem puderanu ghjunghje à Acıbadem, Hasanpaşa, Uzunçayır è Göztepe da quì. Duranti quest'ultima seccione di 3.8 chilometri, sò stati custruiti dui crucivia è a strada hè stata riorganizzata cum'è 4 è 5 andata e ritorno.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*