A stazione storica di Adapazarı di 120 anni si muove

A stazione storica annuale di adapazari hè trasportata
A stazione storica annuale di adapazari hè trasportata

In u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di TCDD trà Ankara è Istanbul, a Stazione storica di 120 anni in Adapazarı serà trasladata à a regione Dörtyol, induve u terminal d'autobus interurbani hè situatu à 8 chilometri da u centru di a cità. L'antica linea ferroviaria esistente serà aduprata in u sistema di ferrovia leggera in u trasportu urbanu.

Una riunione hè stata tenuta ieri in Ankara cù a participazione di u guvernatore di Sakarya Mustafa Büyük, i deputati di u Partitu AK Hasan Ali Çelik, Ayhan Sefer Üstün, Şaban Dişli, Ayşenur İslam, Ali İhsan Yavuz, u sindaco metropolitanu Zeki Toçoğlu è u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman. Facendu una dichjarazione annantu à questu prublema, u presidente Zeki Toçoğlu hà dettu:

"Comu hè cunnisciutu, avemu travagliatu annantu à u muvimentu di a stazione di treni à u novu terminal per un bellu pezzu. U fattu chì i treni facianu 24 viaghji à ghjornu da è da a cità è chì a stazione di treni era in u centru hà avutu un impattu negativu, in particulare in u trafficu urbanu. Per quessa, cum'è a municipalità metropolitana di Sakarya, avemu iniziatu un tali travagliu per sguassà a stazione di treni da u centru di a cità è mette fine à sta congestione. Dopu avè spustatu a stazione di treni à u novu terminal, implementeremu a prima tappa di u prughjettu di u sistema di ferrovia leggera trà u centru di a cità di Adapazarı è u novu terminal in a linea di treni esistente da u centru di a cità. Dopu, avemu da travaglià per assicurà chì u nostru prughjettu di u sistema ferroviariu urbanu serve in diverse linee.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*