Ghjornu Internaziunale di e Persone cù Disabilità Messaghju da Apaydın, Direttore Generale di TCDD

Messaghju di u ghjornu mundiale di i disabili da u direttore generale di TCDD Apaydın: "Felicitu sinceramente tutti i nostri impiegati disabili u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di i disabili.

Cum'è sapete, cù u sustegnu di i nostri guverni, noi, cum'è TCDD, avemu fattu grandi investimenti in TCDD dapoi u 2003, è avemu implementatu grandi prughjetti di trasportu unu dopu à l'altru.

Avemu parechji prughjetti chì varienu da i treni d'alta velocità à a mudernizazione di e linee esistenti, da l'operazioni muderni di treni di passageri urbani è interurbani à a custruzzione di stazioni è stazioni novi.

L'omu sò in u core di i nostri prughjetti.

U nostru scopu hè di furnisce servizii di trasportu muderni veloci, còmode è sicuri à u nostru populu.

U serviziu di trasportu mudernu hè direttamente proporzionale à l'accessu più faciule di i nostri disabili à questi servizii.

Per questu mutivu, mentre custruendu novi edifici è strutture, furnisce i treni, avemu cura di assicurà chì e nostre persone disabili ponu sfruttà u massimu. Riprogettamu i nostri edifici esistenti è strutture è veiculi per i nostri disabili.

Cum'è una urganizazione chì impiega u più altu numeru di persone disabili, l'ospitemu ogni annu in i nostri Strutture di Formazione è Recreazione in Arsuz, Iskenderun per furnisce una motivazione morale è una furmazione nantu à i so diritti.

D’altronde, tutti i mezi di a nostra Urganisazione sò stati mubilizati per i disabilitati per impegnà in altre attività suciali è culturali. Sò incuraghjiti per tali attività.

Facemu una distinzione pusitiva per elli cun l'intelligenza chì "ogni persona hè un candidatu per disabilità".

Mentre sperimentendu l'orgogliu è a gioia di custruisce l'avvene di u nostru paese inseme, vogliu chì u 3 dicembre, u ghjornu internaziunale di e persone cù disabilità, sia benefica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*