U fatturatu di vendita di TÜVASAŞ in 2011 era di 168 milioni di TL

İbrahim Ertiryaki, Direttore Generale di Türkiye Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ), hà dichjaratu chì, per via di l'attività di TÜVASAŞ in 2011, hà chjusu u fattu di vendita di fine di l'annu cun un livellu record di 168 milioni di TL.

Ertiryaki, in a so dichjarazione scritta, hà dichjaratu chì l'annu 2011, chì anu lasciatu, era un testimoniu di a trasfurmazioni strategica ch'elli avianu destinatu à TÜVASAŞ cù u sforzu intensu è u sforzu datu da u 2003.

Ricordendu chì anu pruduttu u primu trenu diesel domesticu l'annu passatu, Ertiryaki hà dettu:

"Avemu mandatu à TCDD in serie 3. A nostra participazione in Marmaray, u più grande prughjettu di trasportu di u seculu, hà datu à TÜVASAŞ una cumpetenza rispettata per i mercati globali. U nostru mottu di "pruduzzione per u mondu", spressione in a nostra visione, hè diventatu un prughjettu per pruduce 2011 vagoni di dorme di lussu per e Ferrovie Bulgare in 30; A nostra cultura di 60 anni di pruduzzione, riparazione è mudernizazione hè stata trasferita à e ferrovie di un paese membru di l'Unione Europea (UE) aprendu à i mercati mundiali cù i nostri prudutti chì portanu qualità, cunfortu è tecnulugia avanzata. Inoltre, in stu prughjettu, a nostra sucietà hè certificata secondu i standard TSI (Condizioni Tecniche di Interoperabilità Ferroviaria di l'Unione Europea) da a British Correl Rail Company, una urganizazione ricunnisciuta internaziunale. Cù stu certificatu, a nostra sucietà serà a prima cumpagnia in Europa à riceve u certificatu TSI per i vagoni cunvinziunali, è dunque questi vagoni puderanu muvimenti liberamente in tutti i paesi di l'Unione Europea ".

Ertiryaki hà enfatizatu chì, in u scopu di i prughjetti di mudernizazione, anu rinnuvatu cumplettamente 30 vagoni "K30" è 10 "K50 bed" l'annu passatu, li hà fattu l'aria condizionata è li consegnanu à TCDD.

Ertiryaki hà cunclusu a so dichjarazione cusì:

"In u risultatu di e so attività in 2011, TÜVASAŞ hà chjusu i so rivenuti di vendita di fine di l'annu cun un livellu record di 168 milioni di TL. I nostri obiettivi per u 2012 sò di cuntinuà sti successi. L'annu 2012 purterà TÜVASAŞ micca solu à u futuru, ma ancu à i scopi strategichi di u futuru luntanu.

Fonte: .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*