Samsun hà u scopu di diventà u Centru Logisticu di Turchia

Samsun hà u scopu di diventà u Centru Logisticu di Turchia: U Segretariu Generale Adupratu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Sefer Arlı, hà dettu chì a custruzzione di u prughjettu di u Logistics Village cun un budgetu di 45 milioni d'euros cuntinueghja è chì anu u scopu di compie u prugettu in l'ultimu trimestre di 2017.
Arlı, chì hà fattu una presentazione à u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale nantu à u prugettu Logistics Village, chì hè u prughjettu più impurtante di Samsun, chì hè in modu di diventà u centru logisticu di Turchia, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u prugettu.
"U budgetu di u prugettu hà righjuntu 45 milioni d'euros"
Dichjarà chì u prugettu hà righjuntu 45 milioni d'euros cù u sustegnu di l'UE, u Vice-Segretariu Generale Arlı hà dettu: "Samsun Logistics Village Project, chì farà chì Samsun, chì hà da scopu di esse u centru logisticu di Turchia, a porta di l'importazione-esportazione aperta à u Mediu Oriente, I paesi di l'Asia Centrale è u Caucasu, si trovanu à circa Serà stabilitu nantu à una zona di circa 15 decares in a regione Aşağıçinik di u distrittu di Tekkeköy, 672 km à est. Hè à 20 km da u Portu di Samsunport (entrata principale), à ​​7 km da u Portu Yesilyurt, à 5,6 km da u Portu di Fertilizer Toros, è à 10 km da l'Aeroportu Çarşamba. L'autostrada Samsun-Ordu passa 1.8 km à nordu di Logistics Village. A linea ferroviaria Samsun-Çarşamba passa ghjustu accantu à Logistics Village. L'azzioni di l'istituzioni chì custituiscenu u Cunsigliu Esecutivu di u Prughjettu Samsun Logistics Village sò Samsun Metropolitan Municipality 40 per centu, Tekkeköy Municipality 10 percent, Samsun Chamber of Commerce and Industry 25 percent, Samsun Commodity Exchange 15 percent, Samsun Central Organizated Industrial Zone 10 percent, è L'Agenzia Centrale di Sviluppu di u Mari Neru 2011 per centu hè in forma di membru. U prugettu Samsun Logistics Village hè statu sottumessu à u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia in 1, in nome di l'Agenzia Centrale di Sviluppu di u Mari Neru, in u scopu di u Programma Operativu di Competitività Regiunale, priorità 26. Titulu di sviluppu di l'ambiente cummerciale, misura di sviluppu di infrastruttura industriale. . In u risultatu di a valutazione; Hè statu intitulatu à esse inclusu in a Lista di Prughjetti Priorizzati da u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia in April 2012, 11, cù prughjetti 25. U nostru prughjettu hà dimustratu un grande successu cù un budgetu di 45 milioni d'euros, cum'è l'unicu prughjettu maiò di u budgetu più altu sottumessu à u prugramma in tutte e tappe in Turchia. "Durante u prucessu di negoziazione cù a Cummissione di l'Unione Europea, a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia è u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia, u budgetu di u prugettu hà righjuntu circa XNUMX milioni d'euros", disse.
"U scopu di u prugettu hè di migliurà a cumpetizione regiunale"
Sefer Arlı hà dettu chì u scopu di migliurà a cumpetitività di e pruvince di Amasya, Samsun, Çorum Tokat in a Regione TR 83 cù u prughjettu, "U scopu generale di u nostru prughjettu hè di migliurà a cumpetitività regiunale fornendu facilità di magazzinu logisticu à l'imprese a Regione TR 83. I so scopi specifichi sò di sviluppà l'infrastruttura di trasportu regiunale è logistica per l'imprenditori, per aumentà a parte di u trasportu ferroviariu cù l'aumentu di a transizione à u trasportu multi-mudellu, è per eliminà u prublema di almacenamiento di carica. Attualmente, l'offerta di custruzzione per u nostru prughjettu hè stata fatta è l'offerta appartene à a cumpagnia di u Gruppu SERA. Un cuntrattu hè statu firmatu cù u cuntrattu è u situ hè statu consegnatu è u travagliu hà iniziatu. L'offerta di supportu tecnicu hè stata fatta. L'offerta per l'acquistu di merchenzie hè in u stadiu di offerta. U nostru prughjettu hè destinatu à esse cumpletu in l'ultimu trimestre di u 2017. "In più di questi travaglii, sò stati negoziati cù TCDD per l'infrastruttura è a superstruttura di a linea ferroviaria chì andava à u Villaghju Logisticu, è u calendariu di l'attività per l'investimentu di circa 30 milioni di TL hè statu determinatu è u travagliu hè statu iniziatu", ellu. disse.
"Les scavi continuent"
Enfatizendu chì a fase di custruzzione di u prugettu cuntinueghja, Arlı hà dettu: "In u nostru prughjettu, a fundazione di l'edifiziu suciale hè stata cumpletamente cumpleta è u cimentu di e colonne è e cortini di u sotano di bloccu A1-A2-C3 sò stati versati. I travaglii di rinforzu di ferru di culonna è di cortina sò cuntinueghjanu in u bloccu C2-C1-B1. A1-A2 I travaglii di rinforzu di ferru è di furmagliu di u pianu di u pianu di u bloccu cuntinueghjanu. U travagliu di scavi di u tipu 1 hè statu finitu è ​​u cimentu magre hè statu versatu dopu chì u riempimentu è e teste sò state realizate. L'impermeabilizazione hà iniziatu è cuntinueghja. U 2 per centu di u travagliu di scavi di Type 60 hè statu finitu è ​​u travagliu di scavi cuntinueghja. "U 3 per centu di u travagliu di scavi di Type 30 hè statu finitu è ​​u travagliu di scavi cuntinueghja", disse.
"Un canale deve esse custruitu in a parti miridiunali di u prugettu"
Sottulineendu chì un canale deve esse custruitu in a parte miridiunali per prutege a terra è u prugettu, Arlı hà dettu: "I travaglii di migliione di Yarılkaya Stream è D15-3 canale di drenaje, cunfina cù l'area di u Logistics Village in questione, cuntinueghjanu da DSI 7th Regional. Direzzione. Tuttavia, diversi canali situati in l'area di circa 100 decare in a parte meridionale adiacente à l'area di u prughjettu si estendenu à u nostru situ di prughjettu. Hè necessariu cecu è chjude sti canali, chì sò situati in u situ di custruzzione, in i punti induve entranu in u nostru situ, per esse realizatu u travagliu in u situ di custruzzione. Per quessa, per prutege l'area di u prugettu Samsun Logistics Village è e pruduzzione, è ancu i 100 decares di terra in questione, hè impurtante di custruisce un canali di cinturione in a parti miridiunali di u nostru spaziu di prughjettu è di cullà i canali è acque chì venenu da sopra è per assicurà li cunnessu à i canali Yarılkaya è / o D15-3. Inoltre, una zona di u portu posteriore serà creata in una zona di circa 50 ettari, novi spazii di almacenamentu seranu creati in questa zona per risponde à i nostri bisogni di logistica, magazzini frigoriferi è magazzini, è supportu logisticu serà furnitu. "Questu serà ancu u puntu di cunnessione di u prughjettu di u Logistics Village è un molo serà custruitu induve e navi di picculi tonnellate ponu attraccate", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*