Eskişehir "Winks" in Turismu Culturale Grazie à YHT

Eskişehir, chì hè stata dichjarata Capitale di u Patrimoniu Culturale Immateriale da l'UNESCO in 2013, hè diventata un centru di attrazione trà e regioni induve u turismu culturale hè realizatu.

Akın Çamoğlu, presidente di u Cunsigliu Esecutivu Regiunale di Eskişehir di l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turche (TÜRSAB), hà dettu à u currispundente AA chì ci hè statu un grande sviluppu in quantu à u turismu in Eskişehir in l'ultimi anni, è chì a cità hà attiratu una grande attenzione. da i turisti lucali per via di u so aspettu cum'è una cità europea è ancu di esse una cità brillanti di l'Anatolia.

Dichjarà chì u numeru di turisti entranti aumenta regularmente ogni annu, Çamoğlu hà dettu:

"U numeru mediu annuale di turisti chì stanu in hotel in Eskişehir hè di circa 300 à 350 mila. Siccomu ùn ci hè micca abbastanza hotel, parechji turisti stanu in pensioni è appartamenti. Per quessa, ùn pudemu micca ghjunghje à numeri esatti. L'agenzii di viaghju aumentanu ghjornu per ghjornu per via di e dumande crescente. Inoltre, u Trenu d'Alta Velocità (YHT) chì opera trà Eskişehir è Ankara hà aumentatu significativamente u numeru di persone chì venenu à a cità da Ankara per visite turistiche ".

-Caracteristica di a cità studentesca è u travagliu di e municipalità ...-

Spieghendu chì l'investimenti di e municipalità, in particulare i metropolitani, e ricchezze storiche in Odunpazarı è l'iniziu di i servizii YHT anu ghjucatu un rolu impurtante in Eskişehir diventendu un centru di attrazione trà e regioni induve si facenu i tour culturali, Çamoğlu hà dettu: "Noi Eskişehir. sò persone calde. "Femu un sforzu per cuntribuisce à stu turismu aprendu u nostru core è a vicinanza à i nostri invitati", disse.

Dichjarà chì Eskişehir hè cunnisciuta cum'è a cità studentesca-università, Çamoğlu hà dichjaratu u seguente:

"Quelli chì venenu à Eskişehir per visità sò incredibbilmente impressiunati da questu locu. Ci hè ancu persone chì volenu cumprà una casa quì è stà quì. Perchè - Perchè hè una cità assai simplice ... Kent Park, Science and Culture Park, City of Love Island, Şelale Park, tours in gondola nantu à u Porsuk Stream chì s'assumiglia à Venezia, musei, a struttura storica di Odunpazarı, souvenirs fatti di a so unica meerschaum di metallo A so ricchezza face Eskişehir un centru di attrazione. Inoltre, u tour di a cità in tram è a struttura suciale stabilita da l'università impressionanu a ghjente tremendamente. Questi mostranu chì a cità hè in una pusizioni più impurtante chè parechje cità in Europa. "E persone chì venenu in Eskişehir una volta volenu vultà è ricumandenu à i so parenti".

- Capitale du patrimoine culturel immatériel-

Inoltre, hè statu informatu chì a dichjarazione di Eskişehir cum'è a Capitale di u Patrimoniu Culturale Immateriale da l'UNESCO in 2013 pruvucarà u core di a patria turca, chì si estende da a Bosnia à Bukhara è a Grande Muraglia Chine, à batte in questa cità.

Eskişehir serà determinatu cum'è u centru di l'attività scientifica, culturale è artistica di Turchia in u campu di u patrimoniu culturale immateriale chì si terrà in 2013.

In questu cuntestu, Eskişehir hè previstu di accoglie riunioni scientifiche cum'è "simposii, seminarii" è mostre è spettaculi di quelli chì praticanu e so arti in u campu di u patrimoniu culturale immateriale in 2013. In questu cuntestu, TURKSOY hè previstu di tene alcuni di i so avvenimenti in Eskişehir in 2013 cù a participazione di i paesi membri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*