TCDD urganizerà viaghji in trenu à i Balcani nantu à dumanda

L'Agenzia di Viaghju Raytur, una urganizazione di a Fundazione TCDD, urganizerà un tour di i Balcani trà u 20 d'aprile è u 4 di maghju di u 2012, secondu a dumanda populari. U giru durà 15 ghjorni; Copre 7 paesi: Grecia, Macedonia, Kosovo, Serbia, Bosnia & Herzegovina, Montenegro è Croazia.

U viaghju urganizata da l'agenzia cù treni di dorme speciale ùn hè micca limitatu à i Balcani. In più di u GAP Tour, chì copre e pruvince di Adıyaman-Diyarbakır-Mardin-Midyat-Şanlıurfa-Gaziantep-Hatay-İskenderun; Organizza ancu u Tour di u Mar Neru, chì include e pruvince di Ankara-Sivas-Amasya-Samsun-Ordu-Giresun-Trabzon-Rize è Erzincan.

In più di u piacè di un viaghju in trenu privatu, Ray-Tur offre l'uppurtunità di cunnosce u fondu storicu, e culture è e cucine uniche di e cità incluse in u tour. Tutti i bisogni di i passageri sò stati cunsiderati in u trenu privatu, chì era furnitu cù u cunfortu di un hotel di cinque stelle. Per d 'altra banda, Raytur urganizeghja ancu viaghji ogni ghjornu à Eskişehir è Konya cù u Trenu d'Alta Velocità.

Fonte: .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*