Quelli cù carte di creditu sò brusgiati!

Un periodu difficiule principia per quelli chì anu u debitu di a carta di creditu. I sperti indicanu chì i cambiamenti è e novi regulazioni in l'usu di a carta di creditu affettanu negativamente i citadini.

Cambiamenti in l'applicazione di a carta di creditu

  • I tassi d'interessu aumentati: A causa di l'aumentu di i tassi d'interessu, hè diventatu difficiule d'ottene un prestitu è ​​e quantità di rimborsu anu aumentatu.
  • Rate aumentate: A maturità è a quantità di prestiti sò stati ridotti, è e cundizioni di pagamentu sò diventate più difficili.
  • Pagamenti d'interessi aumentati: I tassi d'interessu di u prestitu anu aumentatu, lascendu i debitori in una situazione difficiule.
  • Aumentate i tassi d'interessu di a carta di creditu: L'opzioni di pagamentu sò state limitate è i tassi d'interessu aumentanu.
  • A quantità minima di pagamentu aumentata: L'ammonti di pagamentu minimu anu aumentatu, affettendu negativamente i debitori.

I sperti ricumandenu chì l'utilizatori di a carta di creditu paganu almenu u 40 per centu di l'ammontu minimu di pagamentu è, se pussibule, paganu u debitu cumpletamente. Anu ancu enfatizà l'impurtanza di mantene l'usu di a carta di creditu à u minimu.

Hè avvistatu chì i tempi difficiuli sò avanti per quelli chì paganu menu di 40 per centu di l'ammontu minimu di pagamentu è quelli chì posponenu u debitu.