U metro di Istanbul hà aumentatu i so voli per via di e cundizioni climatichi cattivi

U Centru di Coordinazione di Disastru di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (AKOM) hà tornatu in alerta rossa mentre a nevicata hà aumentatu u so impattu. Mentre i servizii di traghetti di e linee di cità sò stati annullati per via di a nevicata, IETT hà aghjustatu 350 viaghji supplementari.

In a dichjarazione fatta da AKOM, hè statu nutatu chì e squadre di cumbattimentu di neve cuntinueghjanu u so travagliu contr'à u ghiaccio in 9 regioni cù 2 mila 406 persone è 870 veiculi, è chì una alerta rossa hè stata messa in vigore cum'è a nevicata hà aumentatu u so effettu. Comu parte di a lotta contru a nevicata, 3 mila 772 tunnellate di salinu è 73 tunnellate di suluzione sò stati utilizati da a notte passata. E strade ghiacciate sò intervenuti tenendu in contu l'avvirtimenti di u sistema d'avvisu di ghiaccio precoce postu in 28 punti diffirenti nantu à l'arterie principali. A temperatura di a superficia stradale rilevata da i sensori hè automaticamente trasmessa à l'urdinatori cintrali. Cù l'analisi fatte quì, un missaghju d'avvertimentu hè mandatu à i telefunini mobili di i supervisori di pala è salatura chì travaglianu in u campu 45 minuti in anticipu, dicendu "intervene quandu u ghjacciu principia". Dopu chì i squadre travaglianu nantu à a strada specifica, u missaghju "Icing hè statu intervenutu, u risicu hè statu eliminatu" vene da i sensori.

A nevicata causa ancu disrupzioni in u trasportu. I battelli di a cità ùn ponu micca operatu per via di a nevicata è di e timpeste. Ci sò ancu disrupzioni in i servizii di Istanbul Sea Buses (IDO). IETT hà aghjustatu 350 voli supplementari nantu à diverse linee. U metro di Istanbul hà ancu aumentatu i so servizii.

Fonte: CIHAN

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*