Prughjettu ferroviariu Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku

U granu era trasportatu da i carri di merci di Baku Tbilisi oppostu à a ferrovia
U granu era trasportatu da i carri di merci di Baku Tbilisi oppostu à a ferrovia

U prughjettu di a ferrovia Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku, chì hè previstu per esse cumpletu in 2012, avanza rapidamente. Un accordu quadru hè statu firmatu trà Azerbaijan, Georgia è Turchia u 7 di ferraghju di u 2007 in Tbilisi, a capitale di Georgia, in quantu à u prughjettu di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK), chì furnisce a cunnessione diretta di a Turchia cù l'Azerbaijan è a Republica Turca.

In u scopu di u prugettu, l'infrastruttura è a doppia linea di a linea di 105 km trà Kars è Ahılkekek seranu custruite, è a superstruttura serà custruita cum'è una linea unica, elettrificata è signalata. Hè previstu di riabilitarà a linea unica esistente di 176 km trà Ahılkelek-Marabda-Tbilisi.

In quantu à a parte di 105 km di u prugettu chì deve esse ricostruitu trà Kars è Ahılkelek, a custruzzione di a ferrovia di 76 km in a parte di u cunfini Kars-Georgia di u nostru paese hè inclusa in u prugramma d'investimentu di a Direzzione Generale di u Ministeru di i Trasporti DLH sottu u nome. di "Ferrovia Turchia-Georgia-Azerbaijan". L'offerta per a custruzzione di u prugettu hè stata fatta u 20.09.2007.
L'offerta per l'opere in a sezione georgiana hè stata finita, è a fundazione di u prugettu hè stata stabilita cù una cerimonia chì anu assistitu da i Presidenti di Turchia, Azerbaijan è Georgia u 15 di nuvembre di u 21 à a stazione di Marabda, 2007 km fora di Tbilisi. Capitale di Georgia.

L'impurtanza di u Prughjettu pè u Nostru Paese è a Regione

U Prughjettu Ferroviariu Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku, chjamatu "Iron Silk Road", hè previstu per esse cumpletu in u 2010 è hè destinatu à trasportà circa 2010 passageri è 1.500.000 milioni di tunnellate di carichi annu da 3.

Oghje, a reta di ferrovia euro-asiatica vene in Armenia via Turchia è hè divisa in trè rami in Armenia. U primu di questi (via Kars-Gyumri-Ayrum-Marneuli-Tbilisi) à Georgia; u sicondu (via Ichevan-Kazakh-Baku) à Azerbaijan; u terzu (via Kars-Gyumri-Yerevan-Nakhchivan-Megri-Baku) righjunghji in Azerbaijan.

U fattu chì Turchia hà chjusu e porte di u cunfini cù l'Armenia in u 1993 durante a Guerra Azerbaijan-Armenia hà causatu u ligame ferroviariu direttu trà Turchia, chì era cunnessu cù l'antica Republica Suviètica per ferrovia. Dunque, a reta ferroviaria Euro-Asia ùn hè sempre dispunibile. Dunque, Turchia, da Armenia à Georgia; via Georgia à a Federazione Russa è Azerbaijan; Hè diventatu inaccessibile à l'Ucraina, l'Asia Centrale è a Cina via Russia è Azerbaijan. Oghje, u trasportu ferroviariu trà Turchia è Asia Centrale è Cina hè realizatu attraversu l'Iran.

Siccomu a fruntiera Turchia-Armenia hè chjusa, l'Armenia, chì ùn pò micca aduprà a reta ferroviaria Europa-Asia chì forma u corridore est-ovest, deve apre à u mondu per ferrovia solu attraversu l'Iran. Perchè l'Armenia ùn pò micca aduprà a strada Federazione Russa-Abkhazia-Georgia-Armenia, chì forma u corridor nord-sud chì hè stata chjusa da a Guerra Abkhazia-Georgiana di u 1992.

Ancu s'è a porta di cunfini Turchia-Armenia hè aperta, Turchia ùn trova micca sicuru chì a cunnessione ferroviaria cù u Caucasu è l'Asia Centrale passa solu per Armenia. Inoltre, hè cunnisciutu chì a linea di ferrovia chì passa per l'Armenia, chì ùn hè micca stata utilizata dapoi u 1993, hè stata distrutta, i rails sò stati smontati, è ci vole parechji anni per a vechja linea di ferrovia per esse riparata è riapertura, ancu. se i prublemi pulitichi sò alzati. Dopu chì a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku hè stata messa in pratica, alcuni novi prughjetti ferroviari alternativi cuminciaru à furmà a cunnessione ferroviaria di Turchia cù a regione detta.

Kars-Tbilisi-Baku Railway Project hà u scopu di stabilisce una cunnessione ferroviaria diretta trà Turchia è Georgia è di stabilisce una cunnessione ferroviaria trà Turchia è Azerbaijan, Asia Centrale, Cina è Mongolia sopra Georgia cù a linea ferroviaria esistente.

In Georgia, ci hè una ferrovia da Tbilisi à Ahılkelek, chì hè sempre in usu da u periodu di l'Unioni Suviètica. Cù a custruzzione di una ferrovia trà Kars è Ahılkelek, Turchia avarà l'uppurtunità di cunnette à Tbilisi è da quì à Baku è u Caucasu Sud. Cusì, a necessità di Turchia per a strada ferroviaria Kars-Gyumri-Ayrum-Tbilisi da u periodu di l'Unioni Suviètica, passendu per Armenia, serà eliminata.

Stabbilimentu di una strada alternativa à u corridor esistenti est-ovest chì passa sopra l'Iran da a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku; cunnette l'Asia Centrale à a Turchia per via di u Caspiu; Furnisce u trasportu trà l'Europa è l'Asia Centrale via una strada più corta è più sicura cù u Prughjettu Marmaray attraversu Turchia; Hè previstu di cunnetta l'Asia Centrale à u Mari Mediterraniu cù u "Trasportu Ferroviariu-Marittimu cumminatu" chì passa per Turchia-Georgia-Azerbaijan-Turkmenistan è di purtà a Turchia à una pusizione impurtante in u trasportu di transitu cù l'Asia Centrale.

A linea BTK, chì serà fatta in un corridore di trasportu trà Russia è Turchia, ùn solu cunnette l'Azerbaijan, Nakhchivan è Turchia, ma assume ancu u rolu di corridore di trasportu trà l'Asia è l'Europa. BTK hè un prughjettu impurtante micca solu economicamente, ma ancu puliticu. Cù stu prughjettu, una parte significativa di u trasportu trà u Caucasu, l'Asia Centrale, u Far East è l'Europa serà furnita via Turchia. Turchia aumenterà a so pusizioni strategica in u trasportu cù stu prughjettu, è ancu esse un ponte impurtante per ghjunghje à e risorse energetiche in u Mediu Oriente è u Caucasu à u mondu.

Cù u prugettu, chì hè ancu impurtante per a Georgia, i novi carichi chì ùn sò micca intruti in u paese finu à oghje è ùn sò micca stati purtati à Poti Port puderanu esse trasportati. Per quessa, a Georgia hè prevista d'investisce 200-300 milioni di dollari, in particulare in a regione Ahılkelek, per trasportà più carichi.

L'inclusione di u Kazakistan in u prugettu hè impurtante per u trasportu di a Cina à l'Europa. U sustegnu di u Kazakistan à BTK aumenterà l'ecunumia di a ferrovia. Cusì, serà pussibule per a Cina, chì hè interessatu à u prugettu, di trasportà e so merchenzie in Europa via u Caucasu di u Sud è Turchia senza aduprà terri russi. In questu casu, a Ferrovia BTK diventerà veramente a STRADA DI SETA DI FERRO.
Sviluppi recenti in u Caucasu ùn anu micca affettatu stu prughjettu, è u prugettu cuntinueghja cum'è previstu.

TURCHIA - GEORGIA - FERROVIA AZERBAJAN (FERROVIA KARS-AHİLKELEK-TFLIS-BAKU)

U scopu di u prugettu

Hè stata pianificata per esse custruitu cù u scopu di furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu da Londra à a Cina rivitalizzandu a storica Strada di a Seta furnisce una cunnessione ferroviaria ininterrotta trà u nostru paese è a Georgia, l'Azerbaijan è a Republica Turca di l'Asia Centrale, è cusì migliurà l'ecunumia è l'ecunumia internaziunale. a cooperazione culturale hè stata inclusa.

Specificazioni tecniche di u prughjettu

U TURKEY SIDE ;

  • Lunghezza di a linea : 73 Km
  • Numero di linee: Infrastruttura Doppia linea è elettrificata (Line unica à l'iniziu di a Superstruttura)
  • Radiu di curva minima: 1000 metri
  • Pendenza massima: 016%
    -Lunghezza tutale di u tunnel: Ci sò 10.000 Tunnel Cut-Cover cù una lunghezza tutale di 19 metri in diverse lunghezze è 10.280 Tunnel di perforazione cù una lunghezza totale di 8 metri in diverse lunghezze.

GEORGIA SIDE;

  • Lunghezza di a linea: 28 km.
  • Numeru di linee: Infrastruttura Doppiu binariu è elettrificata (Bista unica in Fase iniziale di Superstruttura)
  • Radiu di curva minima: 600 metri
  • Pendenza massima: 016%
  • Lunghezza tutale di u tunnel: 2 070 metri di tunnel

Ultimu Statu di u Prughjettu

L'offerta di u prugettu, chì hè inclusa in u prugramma d'investimentu di u nostru Ministeru in u Settore di i Trasporti (Ferrovie) cù u numeru di prughjettu 1999E010020, hè stata fatta u 20.09.2007 è u dittu travagliu hè statu fattu da Özgün Yapı Sanayi ve Ticaret A.Ş. + Çelikler Taahhüt İnşaat ve Sanayi A. Ş Joint Venture. U cuntrattu di u travagliu sopra citatu hè statu firmatu u 289.838.988 è u situ hè statu consegnatu u 02.05.2008 è l'attività di custruzzione sò state iniziate. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu.
Da uttrovi 2011, 329 milioni di TL sò stati spesi nantu à l'affari citati, risultatu in una realizazione di 92%.

L'attività di custruzzione cuntinueghja in a sezione di 28 km di u prugettu Kars - Tbilisi Railway in Georgia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*