Turchia si move cun passi cunfidenti versu u so scopu di diventà un centru logisticu

Turchia face passi cunfidenti versu u so scopu di diventà un centru logisticu: u settore logisticu hè di grande impurtanza, sia in quantu à u so putenziale di crescita è à u rolu fundamentale chì hà da ghjucà in a realizazione di i scopi ecunomichi di Turchia.

Accoltamu chì i prughjetti chì avanzaranu a nostra industria logistica sò stati in l'agenda di i partiti pulitichi è l'urganisazioni non governamentali, in particulare u guvernu, recentemente, è seguitamu da vicinu ogni iniziativa chì cuntribuisce à u prugressu di u nostru paese versu diventà u centru logisticu di a so regione.

Per ghjunghje à i so miri di crescita, a Republica di Turchia ùn deve micca solu avè una forte ecunumia, ma ancu aumentà a so parte di u cummerciu mundiale. In questu cuntestu, a logistica hè a "sangue di vita" di u cummerciu esteru.

Situatu in i corridori di trasportu geostrategicu Est-Ovest, Nord-Sud, Turchia hà u putenziale di diventà unu di l'attori logistichi più impurtanti in u cummerciu mundiale cù questa locu geografica speciale. U nostru paese, chì facia u cummerciu mundiale à traversu u so territoriu per via di a "Ruta di a Seta" seculi fà, diventerà u "centru logisticu di a so regione" s'è no avemu fattu i passi ghjusti oghje.

Un numeru di prughjetti infrastrutturali impurtanti sò stati implementati è novi sò stati cuncepiti per u nostru settore, chì hà fattu un grande sfondate in l'ultimi anni, induve sforzi intensi sò stati fatti per assicurà chì i corridori di u cummerciu internaziunale è di l'energia passanu in Turchia, per ghjunghje à a so pusizione di pioniere. Da una banda, prughjetti cum'è a custruzzione di novi ponti, aeroporti, linee ferroviarie, rinnuvamentu di e linee esistenti è centri logistichi cuntinueghjanu in u paese, mentre chì da l'altra parte, travaglii cum'è 'Kars-Tbilisi-Baku Railway', ' "Iron Silk Road" è "Viking Train Project" sò realizati à l'esteru.

U nostru paese, chì hà u scopu di esse nantu à i corridori di u cummerciu intercontinentale, hà bisognu di stabilisce centri logistichi in tuttu u paese cù infrastruttura logistica è superstrutture chì serviranu in questi corridori. Quandu sti strutturi sò cuncepiti currettamente, u Settore Logisticu Turcu pò aumentà a so capacità à livelli più alti; Pò diventà u core di u cummerciu è u sviluppu ecunomicu cù l'integrazione strada-ferrovia-mare-via aerea.

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica - UTIKAD cuntinueghja u so travagliu per assicurà chì i centri logistichi, chì sò u principale requisitu di u settore logisticu turcu, ponu esse custruiti cù piena capacità è modellati per serve per fà u cummerciu più competitivu, è per u settore logisticu. per diventà un esportatore di servizii.

In più di u rapportu chì hà preparatu per i centri logistichi per i quali sò fatti preparazioni finali per esse presentati à u Ministeru di i Trasporti, UTIKAD hà ancu realizatu un studiu di riferimentu chì serà una risorsa per u publicu è u nostru settore logisticu cù u libru. intitulatu "Gestione di u Centru Logisticu - Metodologia di Stabilimentu è Indicatori di Prestazione" publicatu l'annu passatu.

"Allora, sò questi sforzi d'investimentu solu abbastanza per diventà un Centru Logisticu Regiunale?"

Quandu tutti questi prughjetti cuncepiti currettamente diventanu cumplettamente operativi, Turchia farà passi impurtanti per diventà u centru logisticu di a regione. Tuttavia, finu à quellu ghjornu, sia u guvernu, tutti i partiti pulitichi è l'urganisazioni non governamentali devenu agisce cù a cuscenza di piglià u settore logisticu più in più. Cum'è l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica - UTIKAD, seguitemu cun grande satisfaczione u fattu chì u nostru guvernu, i partiti pulitichi è tutti i partiti pertinenti anu recentemente datu l'impurtanza dovuta à a logistica è realizatu studii in questa direzzione.

"Cum'è l'associu principali di logistica è trasportu di u nostru paese, cù i nostri approcci raziunali, principianti, rispunsevuli è a forza chì ricevemu da i nostri membri; Cuntinuendu e so attività cù a visione di "guidà u sviluppu cù ogni tipu di formazioni destinate à stabilisce è ottimisà a strutturazione logistica è a catena di supply chain in Turchia è in u mondu", UTIKAD hà da cuntinuà à travaglià è sustene u sviluppu di u settore logisticu in tutte e plataforme. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*