L'investimentu cinese vene à Malatya

U direttore generale di CNR, Jia Shirui, è a so cumpagnia anu visitatu a Fabbrica di Riparazione di Carru in Malatya, chì hè stata inattiva per parechji anni. Jia Shirui, Direttore Generale di l'Associazione di Fabbricanti è Esportatori di Ferroviari di u Statu Cinese (CNR), è accumpagnallu hà visitatu a Fabbrica di Riparazioni di Carru in Malatya, chì hè stata inattiva per parechji anni.

L'affari, chì anu visitatu a fabbrica cù u guvernatore di Malatya, Ulvi Saran, è u presidente di a Camera di Commerce è Industria di Malatya (MTSO), Hasan Hüseyin Erkoç, anu dichjaratu chì vulianu fà un investimentu in a produzzione è a riparazione di vagoni in a fabbrica, chì hè stata inattiva per parechji anni.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u guvernatore Ulvi Saran hà dettu chì a Fabbrica di Riparazione di Vagoni Malatya, chì hà una zona chjusa di 48 mila metri quadrati è una struttura suciale è l'equipaggiu di 28 mila metri quadrati, hè stata inattiva per parechji anni.

Nutendu chì a delegazione di l'affari di a Cina era in Malatya à u so invitu, Saran hà dettu: "L'affari cinesi sò interessati à a Fabbrica di Riparazioni di Carru in Malatya, chì hè stata inattiva per un bellu pezzu. Sò ghjunti quì. Avemu visitatu a fabbrica. Discutemu una opportunità d'investimentu quì cun elli per chì a Fabbrica di Riparazioni di Carru pò esse cumplettamente operativa. Spergu chì darà risultati pusitivi in ​​u futuru. In questa visita, a situazione attuale di a fabbrica hè rivista ".
Saran hà dichjaratu chì i cuntatti cù l'autorità ufficiali è l'Amministrazione di Privatizazione continuanu è chì volenu un bonu risultatu per esce da questu.

Notendu chì anu discututu l'usu di a capacità, l'infrastruttura esistente è l'area interna nantu à a produzzione di vagoni, Saran hà dichjaratu chì i Cinesi cuntinuavanu a so investigazioni nantu à a creazione di una facilità quì.

Mencionendu ch'elli discuteranu più tardi se a fabbrica serà acquistata da l'imprese chinesi o s'ellu serà fatta una allocazione à longu andà, Saran hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di pronunzianu cifre nantu à quantu investimentu serà fattu è quante persone saranu. impiegatu. Tuttavia, hè previstu di stabilisce una facilità per a pruduzzione è a riparazione di vagoni ".

Jia Shirui, Direttore Generale di a China State Railway Manufacturers and Exporters Association (CNR), hà nutatu chì anu u scopu di sfruttà u tempu è di piglià una decisione u più prestu pussibule per esse investitu in Malatya Wagon Repair Factory.

Un briefing a porta chjusa hè statu ancu datu à a delegazione cinese à l'Agenzia di Sviluppu Fırat nantu à l'ecunumia regiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*