TCDD hà ricevutu a patente YHT hè diventata una marca

Milioni di passageri sò stati trasportati da u ghjornu chì hà apertu nantu à e linee YHT
Milioni di passageri sò stati trasportati da u ghjornu chì hà apertu nantu à e linee YHT

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà fattu a marca High Speed ​​​​Train (YHT) una marca. Dopu l'applicazione di TCDD à l'Istitutu Turcu di Brevetti, u nome di YHT è a so forma d'utilizazione sò stati registrati cum'è marca. U prucessu di iscrizzione hè statu publicatu in u Bulletin Ufficiale di i Marchi di l'Istitutu.

Cù u nome diventendu una marca, nisuna cumpagnia altru ch'è TCDD serà più capaci di utilizà YHT. Dopu à a liberalizazione di u settore ferroviariu, parechje cumpagnie private sò previste per entra in u settore. Sì sti cumpagnie operanu ancu i treni, quelli treni anu un nome diversu. Prima di inizià i voli YHT, i nomi di Turkish Star, Turquoise, Snowdrop, YHT, Çelik Wing è Yıldırım anu ricevutu u più voti in l'indagine realizata in Internet per i nomi di i treni in 2009. Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà sceltu u nome YHT da i nomi di YHT è Yıldırım, chì hà ghjuntu à a finale.

TCDD hà trasportatu 5 milioni di passageri

L'ufficiali di TCDD, dicendu chì u nome YHT hè statu accoltu cù simpatia è amatu in pocu tempu, hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, Turchia hè diventata l'ottava in u mondu è u sestu in Europa, u sestu Trenu d'Alta Velocità. paese operatore in Auropa gestindu a linea YHT di nova costruzione trà Ankara è Eskişehir in marzu 2009. Quist'annu, a linea Ankara-Konya hè stata messa in opera. E duie linee di treni d'alta velocità operanu cù quasi 100% di occupazione. I prezzi di i biglietti sò duie o cinque volte più prezzu di i paesi chì operanu tali treni. Un totale di 5 milioni di passageri sò stati trasportati cù YHT finu à a data.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*