Sindaco di Tirebolu Burhan Takir: "A ferrovia hè indispensabile per noi"

U sindaco di Tirebolu, Burhan Takır, hà scontru cù i membri di a stampa in una cena à l'occasione di "Giornata di i ghjurnalisti di u travagliu di u 10 di ghjennaghju".

Parlendu à a riunione tenuta in un ristorante in Tirebolu, u sindaco Takır hà dichjaratu chì u 2012 serà l'annu di l'investimentu per Tirebolu.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii ferroviari, Burhan Takır hà dettu: "Cumu a municipalità, facemu u nostru megliu per assicurà chì a strada ferroviaria passa per u nostru distrittu. Quandu l'evaluemu obiettivamente, vedemu chì a strada chì passa per Tirebolu hè u modu più economicu è logicu. Seguiremu sta materia finu à a fine. Perchè a ferrovia hè indispensabile per noi ", disse.

Lagnannusi di l'indifferenza di i deputati dirigenti in quantu à a ferrovia, u sindaco Takır hà dettu: "Siccomu ci sò ministri di l'Armata è Trabzon, riceve servizii megliu. Ellu hà dichjaratu chì "Giresun hà ancu un membru di u parlamentu cù a forza di 5 ministri, ma ùn sustene micca u prublema di a ferrovia".

Fornendu infurmazioni nantu à i servizii realizati da a municipalità di Tirebolu, u sindaco Takır hà dettu: "A ghjente di Tirebolu beie l'acqua di fonte naturale da a fontana cù u prughjettu di l'acqua chì implementeremu prestu. Avemu u scopu di compie i travaglii di fognatura chì realicemu in tuttu u nostru distrittu in questu annu. L'illuminazione è u paisaghjolu nantu à a costa seranu compie da l'estiu di questu annu. Cuntinueghja u nostru travagliu di betonamentu nant'à alcune strade di quartiere. "In più, custruiremu prestu a strada intornu à u palazzu di sport indoor è a mette à a disposizione di u nostru populu", disse.

 

Surghjente:

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*