Antalya Nostalgic Tram sarà smontatu!

U sindaco metropolitanu Mustafa Akaydın hà dichjaratu chì u tram nostalgicu hè assai vechju è chì anu avutu difficultà à truvà pezzi di ricambio, è hà dettu: "Prevemu di sguassà è di rimpiazzà cù u trasportu di pneumatici".

U sindaco metropolitanu Akaydın hà scontru cù i presidenti è i rapprisentanti di l'associazioni di i citadini à u colazione. Spieghendu i so servizii à a riunione assistita da 49 presidenti è rapprisentanti di l'associazione, Akaydın hà rispostu à e dumande di i presidenti di l'associazione è ascoltò i so suggerimenti. Spieghendu chì Antalya hè una cità multiculturale chì riceve assai immigrazione, Akaydın hà dettu: "Semu tutti i veri pruprietarii di Antalya è avemu una cultura cumuna". Fornendu infurmazioni nantu à i servizii chì hà furnitu in l'ultimi anni 3, Akaydın hà nutatu chì hà pagatu 480 milioni di lire di debitu da quandu hà pigliatu u postu, è chì hà da pagà circa 2 milioni di lire in più in 220 anni. Dichjarà chì anu investitu più di 500 milioni di lire malgradu stu pesu di u debitu, Akaydın hà dettu: "Avemu fattu 251 milioni di lire di questu in infrastruttura attraversu ASAT. "Risolveremu l'acqua potabile è i prublemi di l'acqua residuale di Antalya in 2 anni", disse.

Dichjarà chì anu battutu un record versendu 3 mila tunnellate di asfaltu caldu nantu à e strade di Antalya in 300 anni, Akaydın hà dettu chì Kepez hà ricevutu a più grande parte di l'asfaltu. Dichjarà chì anu cuminciatu à travaglià in l'area di e Scole, chì hà qualificatu cum'è "3 grandi buche", Akaydın hà dettu: "Cù u prugettu, chì serà finitu versu lugliu, a cima di l'area serà una piazza è un parcu, è U fondu serà u più grande parcheghju multipianu di Antalya. I scavi archeologichi in a zona di u Garage Orientale sò stati cumpletati. Avemu stabilitu cù u cuntrattu. U nostru travagliu cuntinueghja à rinfurzà u Garage Orientale cum'è un centru culturale è cummerciale. In l'annu 100, l'autorità hè in a Direzzione Generale di i servizii di a Ghjuventù è di u Sport. U sindaco Mustafa Akaydın hà sottolineatu chì in i Workshops di Boğaçayı chì anu messu in opera, pruducianu i prudutti necessarii da a municipalità, cum'è casting, recinzioni, stampa digitale, mobili urbani è pali elettrici, à un prezzu di un quartu di u mercatu, è hà dichjaratu chì a municipalità produce e so propiu piante cù e facilità di pruduzzione di sapling stabiliti.

In risposta à una quistione nantu à u futuru di u tram di nostalgia, u sindaco Akaydın hà dettu chì stanu travagliendu in un novu mudellu di trasportu per rimpiazzà u tram. Akaydın spiegò chì u tram di nostalgia era assai vechju è avianu difficultà à truvà pezzi di ricambio. Dichjarà chì stanu travagliendu in una nova linea, Akaydın hà dettu: "Prevemu u trasportu cù pneumatici. I mudelli di autobus Eurodiesel, ibridi o elettrici ponu operà nantu à sta linea. Attualmente ùn cunsideremu micca allargà a linea à a Facultà di Medicina, ma faremu una decisione finale nantu à questu in linea cù i dati ottenuti dopu chì u Pianu Maestru di Trasportu hè cumpletu. "Aspittemu chì u Pianu Maestru di Trasportu sia finitu in l'estiu", disse. U sindaco Akaydın hà sustinutu a pruposta di l'associazioni di i citadini di prisentà e culture lucali cum'è un festival è hà dettu: "Un tali festival si adatta assai bè à Antalya. Saraghju felice di unisce. Crea una cumissioni. "Sò pronta à furnisce tuttu u sustegnu chì possu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*