I cuntratti in u metro Keçiören-Tandoğan sò firmati u 02.02.2012

Binali Yıldırım, in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in a stazione di metro di Keçiören, hà dichjaratu chì una tappa impurtante hè stata ghjunta in i metri di Ankara. Ricordendu chì e custruzzioni di u metro Keçiören-Tandoğan, Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batıkent, a custruzzione di quale era prima iniziata da a Municipalità Metropolitana di Ankara, sò state trasferite à u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni l'annu passatu, Yıldırım hà dichjaratu chì a durata tutale di e 3 linee hè 4 chilometri. Dichjarà chì i travaglii di l'infrastruttura sò iniziati in tutte e 3 linee, ma u prugressu fisicu hè diversu, Yıldırım hà dettu chì i preparativi necessarii sò stati fatti per tutte e 3 linee dopu chì sò stati trasferiti à u Ministeru è e so offerte sò state tenute in dicembre scorsu, è chì u cuntrattu. A tappa di a firma hè nantu à e linee Keçiören-Tandoğan, Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batıkent. Hà nutatu chì era ghjuntu.

Dichjarà chì firmaranu un cuntrattu cù l'imprenditore Gülermak-Kolin partenariatu cummerciale per a custruzzione di a linea Keçiören-Tandoğan, chì hà una lunghezza tutale di 9,5 chilometri, u ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u situ serà consegnatu è a custruzzione principia immediatamente dopu. u cuntrattu hè firmatu. Dichjarà chì a custruzzione di a linea Keçiören-Tandoğan duverà più tempu chè l'altri dui linii, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì pensanu à compie a custruzzione di sta linea u più prestu pussibule.

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì i cuntratti per e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent seranu ancu firmati cù l'imprese di l'imprenditori l'8 di a settimana prossima, è hà nutatu chì volenu inizià a custruzzione trasmettendu i siti in 15 ghjorni. tutte e trè linee.

Rimarchendu chì Ankara hà una populazione di quasi 5 milioni, u Ministru Yıldırım hà dettu:

"Sapemu chì ùn hè micca pussibule di risolve u trafficu di Ankara custruendu novi strade, ponti è intersezioni in Ankara. Per quessa, sapemu ciò chì significanu queste 3 linee di metro è quantu sò impurtanti per a ghjente di Ankara. Travaglieremu in 3 turni ghjornu è notte per compie queste 3 linee di metro u più prestu pussibule. Sapemu chì a ghjente di Ankara aspetta à a fine di sti prughjetti. Se tuttu va bè, pensemu à compie a linea Keçiören-Tandoğan in 2,5 anni. Avemu u scopu di compie e linee Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batıkent in 2 anni. Cusì, avemu u scopu di mette tutte e trè linee in serviziu à principiu è mità di 2014. Avemu da sforzà per questu. Avemu finitu tutte e nostre preparazioni, è cuminciaremu à travaglià rapidamente nantu à tutte e 15 rotte in i prossimi 3 ghjorni. Sapemu chì u nostru travagliu hè difficiule. A ghjente di Ankara aspittava assai tempu per queste linee per inizià. Ma a maiò parte di elli sò andati, uni pochi restanu. "Scavamu è speremu chì compie sti metro".

"Ùn ci era micca chjusi serii nantu à e rotte principali per via di e cundizioni invernali".

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì a Turchia hà sperimentatu e cundizioni invernali più fresche è più dure di l'ultimi anni, dopu chì un ghjurnalistu hà dumandatu nantu à e strade chjuse per via di e cundizioni invernali è u travagliu fattu.

Dichjarà chì a lotta contru a neve è u ghjacciu cuntinueghja, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì ùn ci sò micca chjusi serii nantu à e rotte principali è chì ci sò chjusi à cortu termine. Dichjarà chì u mutivu di questi ùn hè micca l'inadeguatezza di a lotta di neve, ma i cunduttori chì partenu senza precauzioni, u Ministru Yıldırım hà dettu chì i cunduttori chì vanu in strada senza catene, corde è senza l'equipaggiu necessariu mette in periculu a so propria sicurezza è causanu strade da esse chjusu. U Ministru Yıldırım hà dumandatu à i cunduttori di ùn guidà imprudente in cundizioni d'inguernu è hà avvistatu à i cunduttori di piglià l'equipaggiu necessariu cun elli, in particulare in cundizioni d'invernu.

Dopu un ricordu di un altru ghjurnalistu di u 51 per centu esigenza di pruduzzione domestica per i set di metro, u Ministru Yıldırım hà dettu chì u travagliu nantu à i travaglii di signalizazione è elettromeccanica continua in parallelu cù i travaglii di l'infrastruttura, è hà dichjaratu chì l'annunziu di l'offerta per i set di treni di metro cuntinueghja è chì anu da esse. raccoglie offerte u 14 di ferraghju. Dichjarà chì un totale di 324 treni seranu acquistati, Yıldırım hà nutatu chì anu determinatu a quota di cuntribuzione domestica cum'è 51 per centu per sviluppà l'industria ferroviaria domestica. Dichjarà chì per via di l'urgenza di u travagliu, u tassu di cuntribuzione lucale in i primi 90 setti serà di 30 per centu, Yıldırım hà dettu: "In e parti restanti, u 51 per centu serà lucale. Se ci sò cumpagnie chì volenu fabricà i veiculi di metro in questione, è ci hè assai interessu, realizà sti pruduzzione largamente in Turchia, in casa. "Assicurendu questu, cuntribuiscemu tramindui à u sviluppu di a tecnulugia ferroviaria in u nostru paese è à u stessu tempu furniscemu opportunità d'impieghi è cummerciale supplementari, salvendu valuta straniera", disse.

Dopu à a cunferenza di stampa, u Ministru Yıldırım hà fattu osservazioni in a stazione di metro Keçiören Dutluk. U Ministru Yıldırım, chì si n'andò à a stazione di metro in Dışkapı, chì hè a continuazione di a linea in quistione, hà esaminatu i tunnelli quì.

Fonte: AGENTIA ANADOLU

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*