Offerta pazza da i Cinesi per dui prughjetti giganti !

Durante a visita di u vicepresidentu cinese Xi Jin Ping, chì hè seguitu da u mondu sanu, un accordu di 4.3 miliardi di dollari hè statu firmatu, hè statu dichjaratu chì e cumpagnie chinesi aspiranu à i prughjetti giganti di Turchia cum'è u 3u Ponte, in particulare u Canal Istanbul. .

À u Forum di Cooperazione Economica è Cummerciale Turchia-Cina urganizata ieri da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi è assistitu da Xi Jin Ping, u Vice Primu Ministru Ali Babacan, u Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan è l'affari, sò stati firmati 1.3 accordi per 28 miliardi di dollari. Inoltre, un accordu di prestitu finanziariu di 3 miliardi di dollari hè statu firmatu. Sicondu l'infurmazioni ottenuti da Star, i Cinesi aspiravanu à a custruzzione di u prughjettu Kanal Istanbul è u 3u Ponte di u Bosforu, chì era annunziatu da u Primu Ministru Erdogan prima di l'alizzioni, chì sò trà i prughjetti più impurtanti di Turchia. Hè statu dichjaratu chì a China National Machinery è a China Communications Construction è una terza cumpagnia chinesa, chì u nome ùn hè micca statu divulgatu, anu trasmissu à i ministri pertinenti chì sò seriamente interessate in questi prughjetti. Mentre era sappiutu chì i tecnulugii di sti cumpagnie eranu à un altu livellu, hè statu amparatu chì a delegazione cinese hà dettu in e riunioni ufficiali: "Se ci dete i prughjetti, compieremu a custruzzione in a mità di u tempu chì avete determinatu". .

Aspittendu u pacchettu di stimulus

Murat Sungurlu, presidente di l'Associazione Turchia di l'Imprenditori Cinesi, hà enfatizatu chì e trè più grandi cumpagnie di cuntratti di a Cina aspettanu l'annunziu di u novu pacchettu d'incentive in quantu à questi prughjetti, è hà dettu: "Subitu dopu à l'annunziu di u pacchettu, prima aspireranu à u terzu licitazione di u ponte. dopu a custruzzione di u Prughjettu Kanal Istanbul ". Sungurlu hà dettu chì l'imprese cinesi ùn anu micca participatu à a prima licitazione, chì include a custruzzione di l'Autostrada Marmara è u 3u ponte per un totale di 3 miliardi di dollari, è hà dettu chì u mutivu di questu hè chì ùn ci hè micca incentive è mecanismu di sustegnu in Turchia.

"Turchia hè una di e economie più attraenti"

U vicepresidentu cinese Xi Jin Ping hà dettu à a riunione chì Turchia hè stata una di l'ecunumie più attraenti in a so regione in l'ultimi anni. Dichjarà chì anu firmatu un accordu di 3 miliardi di dollari, di i quali 1.3 miliardi di dollari sò finanziarii è 4.3 miliardi di dollari sò cummirciali, Ping hà dettu: "Da u 2001 à u 2011, u cummerciu trà Turchia è Cina hè cresciutu da 1 miliardi di dollari à 19 miliardi di dollari secondu. à statistiche Chinese, è à 24 miliardi di dollari secondu a statistiche turca. Nta l'ultimi anni, l'investimenti di e cumpagnie turche in Cina è l'investimenti di l'imprese cinesi in Turchia anu aumentatu rapidamente. Tuttavia, u veru putenziale ùn hè micca statu cumplettamente ghjuntu. Incurageremu e cumpagnie chinesi à investisce ", disse. Espristendu chì aspettanu chì u Primu Ministru Erdogan visita a Cina in April, Ping hà dettu: "A Cina è a Turchia anu da cuntribuisce à a ricuperazione di l'ecunumia mundiale travagliendu in a liberalizazione è a facilitazione di u cummerciu". Dichjarà chì l'investimenti di l'imprese turchi in Cina anu aumentatu è l'investimenti di l'imprese cinesi in Turchia anu aumentatu, Ping hà dettu: "I dialoghi pulitichi ùn si sparghjenu micca cumplettamente à l'investimenti cummerciale". Ping hà fattu suggerimenti per aumentà l'investimenti trà Cina è Turchia. Jin Ping hà dettu: "U primu di i mo suggerimenti deve esse di rinfurzà a fiducia pulitica mutuale trà Turchia è Cina. Siconda, duvemu aumentà i partenarii cummerciale. Terzu, u prutezzione di u cummerciu deve esse resistitu ", disse.

Babacan: Vulemu un bancu in Cina

U Vice Primu Ministru Babacan hà vulsutu chì e relazioni trà Turchia è Cina sò rinfurzate da a creazione di una banca mutuale. Babacan hà dettu: "Vulemu ottene una licenza bancaria in Cina è chì i banche chinesi venenu quì".

In u so discorsu à u Forum, u Vice Primu Ministru Ali Babacan hà dettu: "Serà Ziraat Bank, un altru bancu, ma serà assai benefiziu per un bancu stabilitu in Cina è licenziatu in Cina per entre in serviziu quì". Mentre risponde à e dumande di i ghjurnalisti dopu à u Forum di Cooperazione Economica è Cumerciale Turco-Cinese, Babacan hà ricurdatu chì l'annu passatu anu datu una licenza à un bancu cinese per apre un uffiziu in Istanbul è sta banca hà cuminciatu à travaglià. Esprimendu chì vulianu vede un bancu cinese stabilitu in Turchia, Babacan hà dettu: "Serà Ziraat Bank, un altru bancu, ma seria assai benefiziu per un bancu stabilitu in Cina è licenziatu in Cina per entre in serviziu quì. U BRSA si scontra ", disse. Dumandatu s'ellu ci hè un altru bancu chì vene da a Cina in Turchia, Babacan hà dettu: "Semu aperti. A causa di a natura di a banca, i prucessi di applicazione sò un pocu più cuparti finu à chì una decisione hè presa. Ma a porta hè aperta. Di sicuru, a BRSA hà criteri. A porta hè aperta à i banche chinesi chì rispondenu à i criteri di a BRSA. In quantu à l'interessu di i Cinesi in i bonds turchi, Babacan hà dichjaratu chì e transazzione attuale nantu à sta questione cuminciaru uni pochi mesi fà. Nantu à una quistione di l'energia nucleare, Babacan hà dettu chì un prucessu di dialogu principia trà u Ministeru di l'Energia è l'unità pertinenti di a Cina. U presidente di TİM, Mehmet Büyükekşi, hà ancu toccu i prublemi cummerciale cù a Cina è hà dettu chì alcune cumpagnie cinesi imitanu i prudutti turchi. Büyükekşi hà dettu: "I nostri cumpagnie anu lagnanza nantu à i diritti di pruprietà intellettuale. Certi cumpagni chinesi cuntinueghjanu à pruduce imitando i marchi di cumpagnie turche. Alcune cumpagnie, invece, applicanu à registrà e marche di cumpagnie turche in u so propiu nome. "Avemu qualchi prublemi cù visa", disse.

DUE LATI DI L'ASIATICI VENU INSIEME

U Ministru di l'Ecunumia Zafer Caglayan hà ancu invitatu à l'affari chinesi à investisce in Kanal Istanbul, chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà qualificatu cum'è un "prughjettu pazzi". Enfatizendu chì i cuntatti di Jin Ping seranu di grande benefiziu per a Turchia è a Cina, Çağlayan hà dettu: "Semu i paesi chì riuniscenu i dui lati di l'Asia. In questu sensu, hè impurtante chì i dui lati si riuniscenu. Avà, Turchia è Cina ghjunghjenu à una pusizioni decisiva in u mondu ". Gao Hu Cheng, Vicepresidente di u Cummerciu di a Cina, hà dettu: "Ieri (u ghjornu prima), un accordu quadru di $ 3 miliardi hè statu firmatu. In questu foru sò firmati accordi ecunomichi per più di 1.3 miliardi di dollari. Quessi renderanu pussibule u prugressu di a vicinanza trà i dui paesi ", disse.

Fonte: news7

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*