Centru logisticu travaglia in Türkoğlu

U guvernatore di u distrittu di Türkoğlu Tuncay Akkoyun hà dettu chì u centru logisticu cuntribuisce assai à u sviluppu di Kahramanmaraş, in particulare u distrittu di Türkoğlu.

Akkoyun, in a so dichjarazione, hà dettu chì i servizii di trasportu chì restanu in l'area di a Stazione di Kahramanmaraş seranu cacciati fora di a cità, i bisogni di prudutti crudi di l'investitori chì operanu in Kahramanmaraş è intornu à Kahramanmaraş seranu scontri, i prudutti chì produci seranu trasportati più facilmente. à u paese è à l'esteru, u trasportu ferroviariu serà aumentatu è purtarà vitalità à Türkoğlu in quantu à u settore logisticu.Ellu hà dichjaratu chì i travaglii di u Centru Logisticu previstu per esse custruitu per questu scopu cuntinueghjanu à piena velocità.

Akkoyun hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu:

"U centru logisticu da esse custruitu in cunsiderà u futuru di a cità è di a regione serà un puntu di sviluppu assai impurtante. À questu puntu, ci saranu spazii di carica, scaricamentu è magazzini di container, spazii doganali, uffizii di i clienti, parcheghju, parcu di camion, banche, ristoranti, alberghi, stazioni di carburante, magazzini, treni, accettazione è modi di spedizione.

Stu prughjettu rinfurzà l'espansione straniera di a nostra pruvincia è u distrittu, furnisce un vantaghju cumpetitivu è permetterà à Kahramanmaraş di avè una voce assai più grande in i mercati esteri.

surghjente: last minute

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*