Quandu u tram di Konak hè attivatu, u prublema di parcheghju principia per e vitture.

Quandu u tram di Konak entra in ghjocu, u prublema di parcheghju cumminciarà: Quandu a linea purtata à Mithatpaşa Street in u stadiu Konak di u prugettu hè attivata, u prublema di parcheghju esistente diventerà inestricabile sta volta. I citadini anu dettu ch'elli ùn puderanu micca truvà un locu per parcheghja e so vitture cù l'intruduzioni di u tram.

Mentre a crisa creata da u cambiamentu di a carta elettronica in u trasportu cuntinuava, sta volta u prughjettu di u tram implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir hà causatu una seconda crisa. Quandu a linea purtata à Mithatpaşa Street in u stadiu di u distrittu di Konak hè attivata, u prublema di parcheghju in a regione diventerà inestricabile sta volta. I citadini anu dettu ch'elli ùn puderanu micca truvà un locu per parcheghja e so vitture cù l'intruduzioni di u tram.

Hè statu amparatu chì da u 1990 à u 2003, a Municipalità Metropolitana hà fattu studii di fattibilità per u tram Konak 3 volte. In u studiu di fattibilità, chì hè statu cumandatu per a prima volta in u 1990 durante u periodu di u sindaco metropolitanu di l'epica, Burhan Özfatura, ancu u numeru stimatu di veiculi è a pupulazione di İzmir in 2010 sò stati investigati in modu cumpletu, è si pensava chì u prublema di trasportu in İzmir. a regione saria risolta aumentendu u numeru di autobus articulati. In i prossimi dui studii di fattibilità, a Municipalità Metropolitana hà decisu chì ùn ci era micca bisognu di un prughjettu di tram.

U presidente ùn hà micca ascoltatu.
Tuttavia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà implementatu u prughjettu di u tram malgradu i studii precedenti. 12.6 in Konak, KarşıyakaL'offerta per e linee di tram di 9.7 chilometri di lunghezza hè stata fatta in Istanbul, è u situ hè statu consegnatu à l'impresa chì hà vintu l'offerta di lugliu scorsu. A linea di tram, chì hè stata cuncepita à u latu di a terra di Mustafa Kemal Sahil Boulevard à u pede di Konak, hè stata accolta cù una reazione perchè i parcheghji aperti è u tagliu di l'arburi eranu in l'agenda. Dopu, a linea hè stata purtata à a strada Mithatpaşa.

Cambia a bellezza ùn hà micca purtatu una suluzione. Sta volta, a crisa di parcheghju si sparse da Mustafa Kemal Sahil Boulevard à Mithatpaşa Street. E persone chì campanu in a regione, induve hè à u più altu livellu, anu reagitu à u prublema di parcheghju chì hè stata sperimentata dapoi anni in tutta a cità. I cunduttori di vitture chì parcheggianu in a strada, chì hà u titulu di a strada più longa di İzmir è una grande parte di quale hè una sola strada, anu cuminciatu à pensà à sfondate.

Ayhan Retired, Capu di a Filiale Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Civili, hà dettu: "Se u tram deve esse custruitu in Mithatpaşa, un ordine diversu deve vene quì. In u risultatu, i veiculi parcheggiati in quella strada seranu sguassati quandu diventeranu tram. Altrimenti, u tram ùn pò micca funziunà. Per quessa, i parcheggi duveranu esse creati per parcheghja i so veiculi per i residenti di quellu quartiere. Altrimenti, u prublema di trafficu è parcheghju in a regione Mithatpaşa aumenterà ancu di più ", disse.

Ellu disse "assassiniu à Izmir"
Hanefi Caner, l'ex Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu in e so dichjarazioni precedenti chì u prugettu di tramvia dividerà a strada Mithatpaşa è u prublema di parcheghju, è hà dettu: "U prughjettu di u tram hè un assassiniu per İzmir". Caner hà dichjaratu chì u prublema di u trafficu, chì hè attualmente unu di i più grandi prublemi di u tram, cresce.

KarşıyakaA strada hè stata cambiata
Per d 'altra banda, a linea di tram Mavişehir-Karşıyaka U tagliu di palme nantu à a costa hè ghjuntu à u palcuscenicu in u stadiu di KarşıyakaA ghjente avia furmatu una catena umana intornu à e palme di a strada. In u risultatu di l'azzioni pigliate, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un passu in daretu è hà cambiatu a strada di u tram.

A brisa marina nantu à u tram
I toni blu è turchese sò stati usati in u disignu esterno è internu di i tram, postu chì Izmir hè una cità di mare. I veiculi di tram, chì i studii di cuncepimentu sò stati finiti, seranu 32 metri di lunghezza è avè una capacità di trasportu di 285 passageri. 95 mila persone per ghjornu nantu à a linea Konak, Karşıyaka 87 mila persone seranu trasportati nantu à a linea. U prughjettu, chì hè previstu per esse messu in serviziu à a fine di 2017, costarà 390 milioni di lire.

1 Comment

  1. Tram è parcheghju sò dui prublemi completamente diffirenti, è ùn anu micca bisognu di esse un prublema. A fonte di u prublema hè in realtà i guverni lucali chì ùn puderanu micca pensà à questu in u tempu. L'ultimi 10-15 anni ùn sò micca significati quì. Hè necessariu di cumincià à circà l'urigine di u prublema, torna assai più! A pupulazione naturale di a cità, l'immigrazione, l'abitazioni mudificate è a custruzzione è e riazzioni à questu, vale à dì e misure da piglià, tutti questi sò un sanu. U pianu ùn hè micca fattu per oghje è solu per una parte di u sistema, ci hè un pianu di tuttu u sistema, fasi di implementazione, etc. In ogni casu, cum'è in ogni affari in u nostru paese, a vita di ogni ghjornu hè ancu spirimintata in e nostre cità chjamate... Sapete di una cità chì i piani (per esempiu, fognaria, trasportu, etc. infrastruttura) sò stati fatti 200 anni fà ? Milanu, Parigi, Berlinu, Londra ... contraesempii, a pianificazione in generale hà 200 - 300 anni di storia.
    Mithatpasa Cad. I parcheghji sò unu di l'indicatori di vergogna di a cità Parallela à u tram, hè inevitabbile di pianificà parcheghji è case di parchi chì risolveranu u prublema è dà un esempiu! Un pianu cumpletu l'esige. Hè u duvere di i guverni lucali di fà ciò chì hè necessariu !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*