Una funivia serà custruita in Ankara nantu à trè rotte separate

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Ankara, u sviluppu di u turismu utilizendu treni d'alta velocità trà e Municipalità Metropolitana di Ankara è Konya è e Ferrovie Statali, a custruzzione di una funivia in trè punti diffirenti in Ankara, è a terra formata. in a regione in u scopu di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di l'anniversariu 50. Hè statu decisu di dà 300 TL assistenza à l'affittu à i citadini chì anu da abbandunà e so case per via di u slide.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, chì hà datu infurmazioni à i membri di u Cunsigliu municipale prima di u votu, hà dichjaratu chì 250 autobus più alimentati da gas naturale si uniscenu à a flotta di veiculi di EGO cù u cuntrattu firmatu è chì stanu realizanu un novu studiu. nantu à u trasportu publicu. Hè nutatu chì Gökçek hà fattu e seguenti dichjarazioni riguardanti u prublema:

"Metteremu l'autobus in serviziu in Ankara in linee liscia. Per esempiu, vulemu chì questi metrobuses si trovanu ghjustu sottu à a Ring Road in a regione Mamak, chì venenu da a direzzione di Siteler, à Sıhhiye è Kızılay. Avemu avutu cunsiderà tramvii nantu à sta linea prima, ma sti veiculi seranu megliu. Purteremu ancu i passageri chì veneranu da Karapürçek, in a parte alta di Altındağ, à Siteler in funivia. Siconda, daremu a valle di Dikmen per trasferimentu di build-operate. Ci hè ancu una strada via Yenimahalle-Şentepe. Ci saranu quattru o cinque tappe ancu quì. Serà pussibule di cullà i passageri da Şentepe è purtate à u metro è cuntinuà da u metro cù u listessu bigliettu. Vulemu compie queste trè rotte in 1,5 anni ".

In a mozione in quantu à u trasportu in a capitale, hè statu dichjaratu chì a densità di pupulazione è u numeru di veiculi aumentavanu ghjornu per ghjornu, è a funivia hè stata purtata à l'agenda cum'è un trasportu alternativu.

In l'articulu leghje à i membri di l'assemblea, "A custruzzione di metro in regioni cum'è Dikmen è Yenimahalle induve ci sò differenzi di elevazione deve esse di alta qualità. Per aiutà i veiculi di trasportu publicu esistenti in distanze brevi è medie, u sistema di telecabina hè utilizatu in u trasportu urbanu, chì hè un veiculu di trasportu ideale cù costu di custruzzione pocu, custruzzione rapida, amichevule à l'ambiente è in punti induve ci sò seria differenze di elevazione. applicata in 5 cuntinenti di u mondu. Si pensa chì u trasportu trà Dikmen-Kızılay, Yenimahalle-Şentepe è Siteler-Karapürçek serà fattu cù u sistema di telecabina.

Dopu à u votu, a mozione hè stata decisa à a maiurità di i voti.

- Turismu cù Konya-

In u Cunsigliu di a cità di Ankara, hè statu ancu discututu a firma di un protocolu di cooperazione trà e municipalità metropolitane di Ankara è Konya è TCDD per sviluppà u turismu trà e duie cità. Hè statu ancu unanimu decisu di guidà i gruppi chì venenu in Ankara è furnisce trasporti scontati per sviluppà u turismu, rinfurzà i ligami culturali mutuali è prumove i lochi storichi usendu treni d'alta velocità.

  1. Hè statu ancu decisu di furnisce un aiutu à l'affittu di 50 TL ognunu à i citadini chì anu da abbandunà e so case per via di a frana chì hè accaduta in u distrittu di Mamak Şehit Cengiz Topel è a regione di Çankaya 300th Anniversary, chì eranu in u scopu di u XNUMXu. Annu Prughjettu di Trasformazione Urbana.

-135 metri di altezza grande rota-

U prublema di a custruzzione di una rota ferris simile à i London Eyes di 135 metri d'altitudine in Londra, cunnisciuta cum'è a rota ferris più alta d'Europa, in una zona adatta in Güvenpark hè statu ancu discutitu à u Cunsigliu di a cità.

U sindaco Gökçek, chì hà datu l'infurmazioni nantu à u prublema chì hè ghjuntu à l'Assemblea Municipale cum'è una pruposta, hà dichjaratu chì u sistema era previstu per esse custruitu in a zona induve ùn ci sò micca arburi in Güvenpark è induve a Municipalità Metropolitana hà stallatu a tenda rapida. . Dopu à a dichjarazione di Gökçek, hè statu ancu decisu chì una delegazione composta da esperti è membri di u Cunsigliu di a cità andarà in Londra per un esame in situ di u sistema.

Alcune di e altre decisioni prese in u Cunsigliu di a cità cù a participazione di i membri sò i seguenti:

-Apertura di un novu centru di vita di famiglia in u Parcu Fiera Altınpark

-I kioschi di pane sò dati à quelli chì anu un ingressu mensuale di menu di 1000 TL o senza ingressu.

- Aiutà a famiglia chì hà persu i so dui figlioli in u focu in casa soia

- Visità l'Avana, a capitale di Cuba, una di e cità surelle di Ankara, è Santiago, a capitale di u Cile, cù un gruppu, cumpresi i membri di u Cunsigliu Municipale, per sviluppà relazioni culturali è cummerciale.

-Acquistu di mobili di cità per esse aduprati in parchi è giardini per esse custruitu in i cunfini di a cità di Çayırhan di u Distrettu di Nallıhan.

Fonte: TIME

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*