Binali Yıldırım: A stazione di Haydarpaşa Rimarrà cum'è hè

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Ùn aghju micca participatu à e discussioni Haydarpaşa. U prughjettu di Marmaray parte da Gebze è si estende da Söğütlüçeşme, Üsküdar, sottu u Bosforu à Sirkeci. Dunque, quandu Marmaray parte da quì, ùn ci sarà micca bisognu di una ferrovia trà Haydarpaşa è Söğütlüçeşme. In questu casu, 1 milione di metri quadrati di zona in Haydarpaşa è i so circondi seranu rivalutati.

U prughjettu di l'edificazione di a stazione, i lochi di cullizzioni di treni, u portu, i silos hè statu preparatu da u Cunsigliu di Storia. Stu prughjettu serà implementatu questu annu. Haydarpaşa resterà cum'è hè. E funzioni à l'internu cambianu. Ci hè un mecanismu di signalazione. Questu hè ancu un grande periculu per u bastimentu storicu. Stu sistema serà eliminatu da quì. Serà usatu cum'è un centru culturale.

I cumitati storichi anu analizatu sti lochi unu à unu. I servizii di treni nostalgichi ponu esse stabiliti finu à Haydarpaşa. Ci sò digià rails. A linea di trenu à alta velocità hè stata custruita nantu à a linea esistente. Perchè ùn ci hè micca un terrenu supplementu per esse espropriatu per a nova linea. Per quessa, tutti i voli da Haydarpaşa ùn saranu più operati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*